Voor een klant moet ik een exit-popup maken bij het verlaten van de website. Hiervoor gebruik ik volgend script:
en
Helaas verschijnt de popup met in dit geval google.com ook wanneer ik binnen de klant haar website naar andere pagina's navigeer. Het is dus de bedoeling da de popup alleen verschijnt bij het navigeren van de website zelf. Dus van haar website naar bijvoorbeeld www.nu.nl
Ik weet dat er veel popup blockers actief zijn maar dit is nou eenmaal een vraag van de klant die ik moet accepteren. Heeft iemand een idee wat ik moet doen om te definieren dat er alleen een popup komt wanneer van de website weg wordt gegaan?
Bedankt!
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <script language="javascript"> /* Open new window script for Google.com */ var win = null; function NewSurvey(mypage,myname,w,h,scroll,toolbar,status,menubar,location){ LeftPosition = (screen.width) ? (screen.width-w)/2 : 0; TopPosition = (screen.height) ? (screen.height-h)/2 : 0; settings = 'height='+h+',width='+w+',top='+TopPosition+',left='+LeftPosition+',scrollbars='+scroll+',toolbar='+toolbar+',status='+status+',menubar='+menubar+',location='+location+',resizable' win = window.open(mypage,myname,settings) } </script> |
en
JavaScript:
1
| <body onunload="NewSurvey('http://www.google.com','name','1000','663','no','no','no','no','no');return false"> |
Helaas verschijnt de popup met in dit geval google.com ook wanneer ik binnen de klant haar website naar andere pagina's navigeer. Het is dus de bedoeling da de popup alleen verschijnt bij het navigeren van de website zelf. Dus van haar website naar bijvoorbeeld www.nu.nl
Ik weet dat er veel popup blockers actief zijn maar dit is nou eenmaal een vraag van de klant die ik moet accepteren. Heeft iemand een idee wat ik moet doen om te definieren dat er alleen een popup komt wanneer van de website weg wordt gegaan?
Bedankt!
[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 02-06-2009 21:24 . Reden: Code tags toegevoegd ]