Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Firefox] Resource hog?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een tijdje Firefox 3.0.10 (de laatste versie op dit moment) geinstalleerd op XP SP3. De laatste paar dagen werd mijn systeem merkbaar trager; toen ik naar de draaiende processen keek, bleek Firefox ruim 850MB geheugen in beslag te hebben genomen!

Op internet kan ik niet vinden dat er problemen zouden zijn met FF 3+ wat betreft memory leakage; de meest recente berichten hierover zijn uit 2005. Zou het kunnen dat een of meer extensions die ik geinstalleerd heb verantwoordelijk is hiervoor? Is er een manier om het geheugengebruik per extension te testen zonder ze te moeten verwijderen en herinstalleren?

Ik hoop echt dat iemand dit probleem herkent en er iets over kan vertellen! :)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

- Ja Extensions kunnen leaken.
- Ja Firefox is helemaal niet het handige kleine rappe programma geworden wat ooit de bedoeling was. Het is meer een zuiperd/vreetzak geworden in tegenstelling tot laten we zeggen Opera.

Hoe je Extensions kan testen ... tja... 1 voor 1 enablen/disablen dan maar :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||