Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Michael is niet ontslagen, zijn contract is simpelweg niet verlengd. Ergo, het heeft niets te maken met zijn functioneren, maar het is nu eenmaal zo dat wetgeving ons dwingt om in het geval van personeelsreducties het 'last-in-first-out'-principe te hanteren, hoe zuur dat ook is.CrankyGamerOG schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 09:55:
idd, klote voor hem, en dan ook nog zeggen, ja hij heeft zo goed gewerkt voor ons, maar toch ontslaan we hem
nogal krom imho
Nee.RedHat schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:08:
Puur vanuit VNU is dit besloten?
Toch heel veel succes met het zoeken van een nieuwe baan en welkom terug in het zwart.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Anyways, Erkens, shitty man, succes met het zoeken naar een nieuwe baan!
http://hawvie.deviantart.com/

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Misschien heel brutaal maar wat is de onderliggende reden? Betaalt google minder voor de ads of de sponsors minder. Al met al erg jammer. Ik wens Erkens, en natuurlijk t.net het beste.Daniel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:09:
[...]
Michael is niet ontslagen, zijn contract is simpelweg niet verlengd. Ergo, het heeft niets te maken met zijn functioneren, maar het is nu eenmaal zo dat wetgeving ons dwingt om in het geval van personeelsreducties het 'last-in-first-out'-principe te hanteren, hoe zuur dat ook is.
[...]
Nee.
Succes met het vinden van een nieuwe baan!
Komt goed!

Succes met het vinden van een nieuwe baan

Alsof je bij een kleine organisatie wel mensen kunt aannemen als er geen geld isCrankyGamerOG schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:15:
[...]
Nee uiteraard niet, maar ik vind het gewoon klote voor jullie allemaal, maja dat krijg je met zon dikke orga boven je

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
het 'last-in-first-out'-principe hoeft niet perse gehanteerd te worden sinds 2006.Daniel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:09:
[...]
Michael is niet ontslagen, zijn contract is simpelweg niet verlengd. Ergo, het heeft niets te maken met zijn functioneren, maar het is nu eenmaal zo dat wetgeving ons dwingt om in het geval van personeelsreducties het 'last-in-first-out'-principe te hanteren, hoe zuur dat ook is.
[...]
Nee.
http://www.ontslag-krijge...-besluit-afwijkingen.html
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2283
Dat terzijde en wil voor de rest er ook geen discussie item maken, want dit is iets wat t.net heeft besloten en daar ga ik me voor de rest niet mee bemoeien.
Succes Erkens!
[ Voor 12% gewijzigd door Fietsbel op 02-06-2009 12:42 ]
39
Het is weer eventjes wennen zo zonder al die extra forums en knopjes overal...
En nee, ik ken (op een paar crewleden na) niemand die blij wordt van deze beslissing, maar het is niet anders.
Nee, maar je gaat geen mensen ontslaan als je ook "simpel" gewoon contracten niet verlengtFietsbel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:40:
het 'last-in-first-out'-principe hoeft niet perse gehanteerd te worden sinds 2006.
Helaas voor mij betekende dat dus dat ik kan vertrekken en wat anders gaan zoeken.
Sponsors? Welke sponsorsRedHat schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:51:
[...]
Misschien heel brutaal maar wat is de onderliggende reden? Betaalt google minder voor de ads of de sponsors minder. Al met al erg jammer. Ik wens Erkens, en natuurlijk t.net het beste.
Zonder al te diep op de materie in te gaan, wij halen onze inkomsten uit drie bronnen: advertenties (zowel banners als een klein gedeelte Google Adsense), de Pricewatch en vacatures. Al die markten zijn niet best, letterlijk tientallen procenten minder dan oorspronkelijk verwacht. Tel daar bij op dat we anderhalf jaar geleden juist flink zijn gaan investeren op basis van de verwachting dat we in de jaren 2009-2011 konden gaan oogsten en het laat zich raden dat we genoodzaakt zijn nu heel goed naar de kosten te kijken.
with ^^
Goeie samenvatting.....
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Dat verklaart een hoop. Mijn sterkte-betuiging gaat niet alleen naar Erkens uit maar ook naar de overige crewleden. Het is niet fijn een beslissing te moeten nemen waar je zelf niet helemaal 100% achter staat.Daniel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:53:
[...]
Sponsors? Welke sponsors
Zonder al te diep op de materie in te gaan, wij halen onze inkomsten uit drie bronnen: advertenties (zowel banners als een klein gedeelte Google Adsense), de Pricewatch en vacatures. Al die markten zijn niet best, letterlijk tientallen procenten minder dan oorspronkelijk verwacht. Tel daar bij op dat we anderhalf jaar geleden juist flink zijn gaan investeren op basis van de verwachting dat we in de jaren 2009-2011 konden gaan oogsten en het laat zich raden dat we genoodzaakt zijn nu heel goed naar de kosten te kijken.
Heel veel succes verder!
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Nee , verdraai me woorden even.Gizz schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:29:
[...]
Alsof je bij een kleine organisatie wel mensen kunt aannemen als er geen geld is
Erkens
Wat ik wel zeg, is dat er voor mensen zoals Erkens die eigenlijk een enorme bijdrage leverden aan tnet (mijn inziens) dan geen plaats meer is, maar dat de directie(van VNU) wel gewoon zn dikke loon ontvangt
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Moraal van dit verhaal, word manager!CrankyGamerOG schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:14:
[...]
Nee , verdraai me woorden even.
Wat ik wel zeg, is dat er voor mensen zoals Erkens die eigenlijk een enorme bijdrage leverden aan tnet (mijn inziens) dan geen plaats meer is, maar dat de directie(van VNU) wel gewoon zn dikke loon ontvangt
Wel eens? 1 op de hoeveel? iddHawVer schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:48:
[...]
Moraal van dit verhaal, word manager!Overigens wordt er ook wel eens management gewipt bij bezuinigingen.
Kijk eens rond nu met de crisis, overal worden mensen met bosjes ontslagen terwijl de topmensen vrolijk door tuffen in hun Bently, en lekker op Malta zitten, en hun bonus gewoon lekker incasseren
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Verwijderd
Misschien moet je eens op de SP gaan stemmenCrankyGamerOG schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:50:
Kijk eens rond nu met de crisis, overal worden mensen met bosjes ontslagen terwijl de topmensen vrolijk door tuffen in hun Bently, en lekker op Malta zitten, en hun bonus gewoon lekker incasseren
De persoon in kwestie is dus niet ontslagen; men bleek in deze situatie te weinig budget te kunnen krijgen voor ontwikkeltaken om hem een vast contract aan te bieden. Dat is heel wat anders.
Verwijderd
Jij hebt een heel gekleurd beeld van topmanagers. Bovendien is Malta redelijk voordelig nu, al vanaf € 375 bij Jiba.CrankyGamerOG schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:50:
[...]
Wel eens? 1 op de hoeveel? idd
Ik ken vrij weinig topmanagers met een Bentley. Voor dat geld is meer lekkers te krijgen op de markt.
En voor de rest, de markt is vrij dramatisch nu. Iedereen houdt zijn knip dicht, en debiteuren proberen tot op het naadje te gaan. Desondanks, driemaal hoera voor langlopende contracten met licentie fees.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2009 15:20 ]

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Succes met vinden van je nieuwe baan
Your lack of planning is not my emergency
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Mijn aanbod van eerder staat nog steeds natuurlijk
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Geen leuk moderatie-baantje voor Erkens in de aanbieding toevallig?Erkens schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:47:
Het is weer eventjes wennen zo zonder al die extra forums en knopjes overal...
Erg jammer dat dit had moeten gebeuren, maar wie weet kan je na de crisis wel weer terugkomen
Bij deze veel sterkte en succes gewenst bij het vinden van een nieuwe baan!
Nou, als ik zo de mening van bepaalde crewleden heb gehoord (en mijn notes had bekeken) denk ik niet dat ik daar echt geschikt voor benEmile schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:57:
Geen leuk moderatie-baantje voor Erkens in de aanbieding toevallig?
Denk maar niet dat als ik straks weer een (leuke) baan heb dat ik deze weer ga opgeven om terug te komen, tenzij ze mij natuurlijk een vast contract met leuke voorwaarden kunnen bieden natuurlijk, en dat zie ik niet snel meer gebeurenErg jammer dat dit had moeten gebeuren, maar wie weet kan je na de crisis wel weer terugkomen
[ Voor 31% gewijzigd door Erkens op 02-06-2009 18:31 ]
Vreemd dat je de eigen notes kunt lezen. Zoiets zou niet moeten kunnen en tot die tijd ga ik er dus maar hard aan werken om crew te worden.
ARME AOW’er
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Hij heeft natuurlijk wel wat achterdeurtjes ingebouwdGuardian Angel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:38:
Vreemd dat je de eigen notes kunt lezen.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Guardian Angel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:38:
Vreemd dat je de eigen notes kunt lezen. Zoiets zou niet moeten kunnen
Hoezo zou dat niet moeten kunnen?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dan verkoopt Femme de BMW toch?Daniel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:53:
Al die markten zijn niet best, letterlijk tientallen procenten minder dan oorspronkelijk verwacht. Tel daar bij op dat we anderhalf jaar geleden juist flink zijn gaan investeren op basis van de verwachting dat we in de jaren 2009-2011 konden gaan oogsten en het laat zich raden dat we genoodzaakt zijn nu heel goed naar de kosten te kijken.
Kan me niet voorstellen dat de overname door VNU hem bepaald windeieren gelegd heeft
no offense natuurlijk maar jammer dat altijd alles om de winst draait
[ Voor 34% gewijzigd door Slasher op 02-06-2009 19:03 ]
Elect a clown, expect a circus.
Da's zijn eigen geld.Slasher schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:02:
[...]
Dan verkoopt Femme de BMW toch?
Kan me niet voorstellen dat de overname door VNU hem bepaald windeieren gelegd heeft
Zonder winst geen bedrijf, en dan staan er meer mensen op straat.no offense natuurlijk maar jammer dat altijd alles om de winst draait
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
En uiteraard heel veel succes met het vinden van een nieuw job
1. Ik kan nu geen notes meer lezen, dus ook niet de notes die ik zelf gezet heb.Guardian Angel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:38:
Vreemd dat je de eigen notes kunt lezen. Zoiets zou niet moeten kunnen en tot die tijd ga ik er dus maar hard aan werken om crew te worden.
2. AFAIK kunnen de meeste crewleden wel notes lezen, die hebben ze immers nodig voor hun werkzaamheden
3. Notes zijn niet spannend genoeg om crew voor te worden.
4. Met database toegang kan je alles, dat is best jammer om kwijt te raken
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Wat denk je zelf?
Wie is er nu niet nieuwsgierig wat anderen van hem vinden of, nog fijner, wat ze van anderen vinden.
De mens is van nature een nieuwsgierig wezen. Dat is maar goed ook anders zaten we nu nog in een grot.
ARME AOW’er
Kredietcrisis is een mooie dooddoener om mensen te lozen. Ik zie het de laatste tijd heel vaak in mijn directe omgeving, maar ja als je jaarcontract afloopt is dat natuurlijk wel makkelijk (lees goedkoop)RedHat schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:36:
Het lijkt er wel op dat je niet "vrijwillig" bent weggegaan en ook niet door de crisis. Als ik je zo hoor lijkt het alsof de blaam bij andere crewleden ligt? (omg; ik lijk wel zo'n 9/11 theorieën/complotten bedenker)
Werkgever behoud natuurlijk het recht om niet te verlengen maar toch
Je eigen usernotes kun je gewoon opvragen hoor, die zijn ze verplicht vrij te geven als je daarom vraagtGuardian Angel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:48:
[...]
offtopic:
Wie is er nu niet nieuwsgierig wat anderen van hem vinden of, nog fijner, wat ze van anderen vinden.
* Gizz vindt het teveel moeite.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Ehm, ik zou niet weten waarom "de blaam" bij de andere crewleden ligt? Beetje een rare opmerking...RedHat schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:36:
Het lijkt er wel op dat je niet "vrijwillig" bent weggegaan en ook niet door de crisis. Als ik je zo hoor lijkt het alsof de blaam bij andere crewleden ligt? (omg; ik lijk wel zo'n 9/11 theorieën/complotten bedenker)
Yep, je moet er alleen wel voor betalen afaik.Gizz schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 20:52:
[...]
Je eigen usernotes kun je gewoon opvragen hoor, die zijn ze verplicht vrij te geven als je daarom vraagt
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Je mag van Daniel wel verwachten dat wat ie hier neerzet de waarheid is. Verder hoeft ie er niet meer of minder over te melden voor de (nog) nieuwsgierige(re) aagjes
Bedankt voor de werkzaamheden Erkens, je contract niet verlengd zien worden in deze tijd zuigt big time, kan er over meepraten dus ik leef met je mee
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Anyway, ik hoop dat we héél snel een biertje kunnen drinken en terug kunnen kijken terwijl het zowel met jou als T.net goed gaat.
Ohja, en kunnen de mensen met no fucking clue hoe zakendoen en investeren werkt aub ophouden met makkelijk proberen te scoren met kapstokken etc.?
Gizz schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 20:52:
[...]
Je eigen usernotes kun je gewoon opvragen hoor, die zijn ze verplicht vrij te geven als je daarom vraagt
Goh... wat een nieuws.... not
ARME AOW’er
Verder ga je het wel redden, jammer, maar wat je ontwikkeld hebt aan Tnet is een goede reden om op je CV te vermelden.
Op je CV vermelden dat je aan Tnet hebt gewerkt als PHP developper is een grote pluspunt denk ik
Kan je eindelijk eens vertellen wat ik aan notes heb
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Verwijderd
aReaRe schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:58:
Kan je eindelijk eens vertellen wat ik aan notes heb![]()
Error 4517: size exceeded (1048576 bytes)
Jammer joh
Erkens, 't ga je goed! Bedankt voor je inzet en je verrichtte werk!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
aReaRe schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:58:
Kan je eindelijk eens vertellen wat ik aan notes heb![]()
Nee dat kan ik niet, als eerste niet omdat ik die gegevens niet heb en ten tweede omdat dit nog steeds privacy info is die niet zonder meer afgegeven mogen worden. Verder als laatste over notes: het is totaal niet boeiend
Je mistte deErkens schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:01:
[...]
offtopic:
Nee dat kan ik niet, als eerste niet omdat ik die gegevens niet heb en ten tweede omdat dit nog steeds privacy info is die niet zonder meer afgegeven mogen worden. Verder als laatste over notes: het is totaal niet boeiend
Verder zijn die notes niet boeiend, en suc6 met solliciteren. Je weet me wel te vinden, kan ook een balletje opgooien bij mijn huidige werkgever. DM of mail me maar
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
Guardian Angel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:24:
offtopic:
Goh... wat een nieuws.... notVoor de crew is het gratis.
Ja, en de koffie @ HQ is óók gratis voor de crew. Schandalig he!!!111
Er staat nog een alarmcode in het het #office forum geloof ik, die kan je prima gebruikenzeef schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:32:
Dank voor alles Erkens, vooral voor het binnenlaten van yours truly op de vroege ochtend. Tijd voor een nieuwe alarmcode

Ik kan ook inloggen @ WiFi en in de gang gaan werkenErkens schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:36:
[...]
Er staat nog een alarmcode in het het #office forum geloof ik, die kan je prima gebruiken![]()
Over het algemeen probeer ik uit zulke discussies te blijven maar.....Slasher schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:02:
[...]
Dan verkoopt Femme de BMW toch?
no offense natuurlijk maar jammer dat altijd alles om de winst draait
Geloof je nou serieus wat je zegt?
Als je geen idee hebt hoe de grote mensen wereld in mekaar steekt, dan moet je dit soort domme en imo beledigende uitlatingen voor je houden.... Het is onzin en slaat nergens op.
Verder bedankt Erkens!

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Als je de smiley gezien had je deze post niet gemaakt en ik zie niet waarom mijn post dom is of beledigend. We leven in een vrij land en ik mag zeggen wat ik wilFrancis schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:16:
[...]
Over het algemeen probeer ik uit zulke discussies te blijven maar.....
Geloof je nou serieus wat je zegt?
Als je geen idee hebt hoe de grote mensen wereld in mekaar steekt, dan moet je dit soort domme en imo beledigende uitlatingen voor je houden.... Het is onzin en slaat nergens op.
Verder bedankt Erkens!![]()
[ Voor 91% gewijzigd door r0b op 03-06-2009 08:54 ]
Maar je snapt hopelijk toch wel dat het enige doelstelling van een bedrijf winstmaken is? In tijden van "recessie" worden nu eenmaal contracten niet verlengd en het is jammer voor erkens, maar last in first out is nu eenmaal de manier om te werken voor bedrijven, zeker met een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd. Immers, als je moet snijden in je personeelbestand, waarom dan contracten afkopen als je iemand zijn contract niet hoeft te verlengen?
O dat ben ik helemaal met je eens maar het is natuurlijk wel zuur dat iemand die denk ik prima functioneert op straat word gezet. Dit is en blijft natuurlijk het goed recht van de werkgever.Francis schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:44:
Smiley en sarcastische toon ff gemist dan, excuus.
Maar je snapt hopelijk toch wel dat het enige doelstelling van een bedrijf winstmaken is? In tijden van "recessie" worden nu eenmaal contracten niet verlengd en het is jammer voor erkens, maar last in first out is nu eenmaal de manier om te werken voor bedrijven, zeker met een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd. Immers, als je moet snijden in je personeelbestand, waarom dan contracten afkopen als je iemand zijn contract niet hoeft te verlengen?
Erkens succes bij het vinden van een nieuwe job
Eens, been there done that. Shit happens, hoort bij het leven helaas. Neemt niet weg dat roepen dat alles om centen draait onzin is. Moet een bedrijf verlies gaan draaien om zijn personeel in dienst te houden?Slasher schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:49:
[...]
O dat ben ik helemaal met je eens maar het is natuurlijk wel zuur dat iemand die denk ik prima functioneert op straat word gezet. Dit is en blijft natuurlijk het goed recht van de werkgever.
Erkens succes bij het vinden van een nieuwe job

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
JaFrancis schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:52:
Moet een bedrijf verlies gaan draaien om zijn personeel in dienst te houden?
Helemaal mee eens!
Door de economie sinds december al mijn baan kwijt geraakt, en nog steeds werk zoekende... (ben chemisch laborant overigens)
Aap!
Of zijn eigen vacaturebank: WerkensExorcist schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:03:
Bouw je eigen Tweakers.net Erkens, Tweakerkens ofzo. We joinen wel
Exorcist schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:51:
Handig, want nu istie Erkloos.
Ik weet niet of Erkens het leuk vind als we grappen maken over het feit dat hij werkeloos is.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ach, ik kan het wel hebben hoor (tot op zekere hoogte), ook vaak genoeg grappen gemaakt tijdens het werken aan JobsMatis schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:00:
[...]
![]()
Ik weet niet of Erkens het leuk vind als we grappen maken over het feit dat hij werkeloos is.
[ Voor 10% gewijzigd door Erkens op 03-06-2009 12:07 ]
Verwijderd
Misschien moet Tweakers serieus eens overwegen een internationale spin-off te maken? Zoals de site nu is gebouwd kan deze redelijk meedraaien met de 'bigboys', al hoewel dat zou betekenen dat er extra Engelse vertalers/redacteuren zouden moeten komen.Daniel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:53:
[...]
Sponsors? Welke sponsors
Niemand die de vraag stelt, welke crewleden waren er blij jou te zien vertrekken?Erkens schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:47:
En nee, ik ken (op een paar crewleden na) niemand die blij wordt van deze beslissing, maar het is niet anders.
Verwijderd
Andere crewleden met een (tijdelijk) contract die nu wél kunnen blijven zittenAlfredo schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:12:
[...]
Niemand die de vraag stelt, welke crewleden waren er blij jou te zien vertrekken?
Mahja, weet je wat gaat het jou en mij het eigenlijk aan? En wat maakt het eigenlijk allemaal uit: ik betwijfel dat de meeste mensen hier Erkens echt kennen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2009 20:15 ]
Sinds wanneer hebben moderators een tijdelijk contract?Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:14:
Andere crewleden met een (tijdelijk) contract die nu wél kunnen blijven zitten
Neemt niet weg: Erkens

[ Voor 8% gewijzigd door gorgi_19 op 03-06-2009 20:28 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Verwijderd
Doet dat er toe?Alfredo schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:12:
[...]
Niemand die de vraag stelt, welke crewleden waren er blij jou te zien vertrekken?
Dit hele verhaal is een zakelijke beslissing, zou jij gelukkig worden als je contract beëindiging met geuren en kleuren openbaar zou zijn voor duizenden mensen?
Erkens in "Erkens :w" Erkens heeft er niet zo heel veel moeite mee ATMFrancis schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 07:54:
Doet dat er toe?
Dit hele verhaal is een zakelijke beslissing, zou jij gelukkig worden als je contract beëindiging met geuren en kleuren openbaar zou zijn voor duizenden mensen?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
De crewleden die mij graag zagen vertrekken weten dat ook wel, ik ga echt geen namen noemen, dat zou wat respectloos zijn imo.Alfredo schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:12:
Er is niks om voor te schamen als je contract niet verlengt wordt om deze redenen, ik weet in ieder geval dat op kantoor niemand (voor zover ze het mij hebben laten weten danFrancis schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 07:54:
Doet dat er toe?
In ieder geval iedereen hier en op mijn blog bedankt voor de hartverwarmende reacties
Of dat in een MED komt of niet, men komt er wel achter. Erkens had dan namelijk ook niet zijn rode naam en titel moeten inleveren op het forum en er is dan vast wel iemand met "hé Erkens, wtf happened man?"Francis schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 07:54:
Uiteindelijk komt er weer een nieuwe uitdaging waar je je ei in kwijt kan. Maar nu voelt het echt volkomen k*t!
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Snap ik, het gaat mij meer om het "vissen" naar informatie die verder niet relevant is.....GENETX schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 09:00:
[...]
Of dat in een MED komt of niet, men komt er wel achter. Erkens had dan namelijk ook niet zijn rode naam en titel moeten inleveren op het forum en er is dan vast wel iemand met "hé Erkens, wtf happened man?"
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:14:
Andere crewleden met een (tijdelijk) contract die nu wél kunnen blijven zitten
Mahja, weet je wat gaat het jou en mij het eigenlijk aan? En wat maakt het eigenlijk allemaal uit: ik betwijfel dat de meeste mensen hier Erkens echt kennen.
Simpel, als je zo'n vragen niet wilt uitlokken, laat dat soort opmerkingen dan achterwege. Maakt mij verder niet uit wie van de crew Erkens wel of niet graag zag vertrekken, maar hij probeerde duidelijk een punt/sneer te maken door dat in zijn bericht te zetten, dan is mijn reactie niet meer dan normaal.Francis schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 07:54:
Doet dat er toe?
En nee, voor mij hoeft hij dat ook niet te zeggen (en ik verwachtte het ook niet), ik vroeg het me gewoon luidop af.
De rest van de informatie over zijn ontslag (hoe, waarom, door wie, ...) is ook niet relevant, en daar wordt toch ook over gesproken?
Verder, succes met het vinden van een nieuwe baan Erkens.
[ Voor 8% gewijzigd door Alfredo op 04-06-2009 11:25 ]
Erkens, heb je al een nieuwe job gevonden?
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel