Erkens :w

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
* iisschots blijft het erg jammer vinden :( . Veel succes verder :w

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 15:44

Daniel

Kapitein NCC-1701
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 09:55:
idd, klote voor hem, en dan ook nog zeggen, ja hij heeft zo goed gewerkt voor ons, maar toch ontslaan we hem :/

nogal krom imho
Michael is niet ontslagen, zijn contract is simpelweg niet verlengd. Ergo, het heeft niets te maken met zijn functioneren, maar het is nu eenmaal zo dat wetgeving ons dwingt om in het geval van personeelsreducties het 'last-in-first-out'-principe te hanteren, hoe zuur dat ook is.
RedHat schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:08:
Puur vanuit VNU is dit besloten?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Jammer Erkens dat dit zo heeft moeten gaan. Maarja het zijn dan ook moeilijke tijden in deze crisis en wellicht verzacht het een beetje door te zeggen dat je lang niet de enige bent die op deze manier de laan wordt uitgestuurd in deze financiële crisis.

Toch heel veel succes met het zoeken van een nieuwe baan en welkom terug in het zwart. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Economische recessie, mooie paraplu. :X

Anyways, Erkens, shitty man, succes met het zoeken naar een nieuwe baan! ;( Dankzij jou heb ik nu ook blog! _/-\o_

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Jammer dat je niet kon blijven bij T.Net. Zo te zien had je daar een geweldige groep collega's en leuk werk. Maar goed, wie weet vind je ergens anders een mooi plekje waar je dit ook zal hebben. Bedankt voor alles, en succes met het vinden van een nieuwe baan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

:(

:w

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:05

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
:| :w

[ Voor 42% gewijzigd door Dirk op 02-06-2009 11:28 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Daniel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:09:
[...]

Michael is niet ontslagen, zijn contract is simpelweg niet verlengd. Ergo, het heeft niets te maken met zijn functioneren, maar het is nu eenmaal zo dat wetgeving ons dwingt om in het geval van personeelsreducties het 'last-in-first-out'-principe te hanteren, hoe zuur dat ook is.

[...]

Nee.
Misschien heel brutaal maar wat is de onderliggende reden? Betaalt google minder voor de ads of de sponsors minder. Al met al erg jammer. Ik wens Erkens, en natuurlijk t.net het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ai, klote voor je man.... Kijk in ieder geval even op de Nationale Vacaturebank, ik krijg met enige regelmaat ads voor phpdevvers in mijn mailbox (ook startersvacatures en dat is een uitzondering op dit moment kan ik je vertellen).

Succes met het vinden van een nieuwe baan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Voor een goede devver is ook in moeilijke tijden altijd werk!

Komt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Jammer dat het zo moest lopen :/

Succes met het vinden van een nieuwe baan :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:31

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 10:15:
[...]

Nee uiteraard niet, maar ik vind het gewoon klote voor jullie allemaal, maja dat krijg je met zon dikke orga boven je :/
Alsof je bij een kleine organisatie wel mensen kunt aannemen als er geen geld is :P

*O* Erkens

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Als bedrijf moet er gewoon geld in het laatje komen. Anders kun je beter stoppen. Geen geld, geen personeel. Easy as it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Daniel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:09:
[...]

[...]

Nee.
het 'last-in-first-out'-principe hoeft niet perse gehanteerd te worden sinds 2006.
http://www.ontslag-krijge...-besluit-afwijkingen.html
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2283

Dat terzijde en wil voor de rest er ook geen discussie item maken, want dit is iets wat t.net heeft besloten en daar ga ik me voor de rest niet mee bemoeien.

Succes Erkens!

[ Voor 12% gewijzigd door Fietsbel op 02-06-2009 12:42 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

O+ (hoewel ik de titel van dat andere topic leuker vond :+ )

Het is weer eventjes wennen zo zonder al die extra forums en knopjes overal...
En nee, ik ken (op een paar crewleden na) niemand die blij wordt van deze beslissing, maar het is niet anders.
Fietsbel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:40:
het 'last-in-first-out'-principe hoeft niet perse gehanteerd te worden sinds 2006.
Nee, maar je gaat geen mensen ontslaan als je ook "simpel" gewoon contracten niet verlengt ;)
Helaas voor mij betekende dat dus dat ik kan vertrekken en wat anders gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 15:44

Daniel

Kapitein NCC-1701
RedHat schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:51:
[...]

Misschien heel brutaal maar wat is de onderliggende reden? Betaalt google minder voor de ads of de sponsors minder. Al met al erg jammer. Ik wens Erkens, en natuurlijk t.net het beste.
Sponsors? Welke sponsors :P
Zonder al te diep op de materie in te gaan, wij halen onze inkomsten uit drie bronnen: advertenties (zowel banners als een klein gedeelte Google Adsense), de Pricewatch en vacatures. Al die markten zijn niet best, letterlijk tientallen procenten minder dan oorspronkelijk verwacht. Tel daar bij op dat we anderhalf jaar geleden juist flink zijn gaan investeren op basis van de verwachting dat we in de jaren 2009-2011 konden gaan oogsten en het laat zich raden dat we genoodzaakt zijn nu heel goed naar de kosten te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:56

zomertje

Barisax knorretje

with ^^
Goeie samenvatting.....

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Daniel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:53:
[...]

Zonder al te diep op de materie in te gaan, wij halen onze inkomsten uit drie bronnen: advertenties (zowel banners als een klein gedeelte Google Adsense), de Pricewatch en vacatures. Al die markten zijn niet best, letterlijk tientallen procenten minder dan oorspronkelijk verwacht. Tel daar bij op dat we anderhalf jaar geleden juist flink zijn gaan investeren op basis van de verwachting dat we in de jaren 2009-2011 konden gaan oogsten en het laat zich raden dat we genoodzaakt zijn nu heel goed naar de kosten te kijken.
Dat verklaart een hoop. Mijn sterkte-betuiging gaat niet alleen naar Erkens uit maar ook naar de overige crewleden. Het is niet fijn een beslissing te moeten nemen waar je zelf niet helemaal 100% achter staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
:'( Maar heel veer sterkte Erkens. De eerste (waarvan ik weet) die met zo'n soort reden afscheid moet nemen.

Heel veel succes verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

suc6 met het zoeken van een nieuwe baan, bedankt voor de werkzaamheden van het afgelopen jaar.

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:26

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Gizz schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:29:
[...]

Alsof je bij een kleine organisatie wel mensen kunt aannemen als er geen geld is :P

*O* Erkens
Nee , verdraai me woorden even.

Wat ik wel zeg, is dat er voor mensen zoals Erkens die eigenlijk een enorme bijdrage leverden aan tnet (mijn inziens) dan geen plaats meer is, maar dat de directie(van VNU) wel gewoon zn dikke loon ontvangt ;)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Ik weet niet hoe jij daarover denkt, maar iemand ontslaat over het algemeen liever iemand anders dan zichzelf. Daarbij komt dat Erkens nu vrij goedkoop 'op te ruimen' is, een lid van bijvoorbeeld de RvC krijgt vaak een enorme oprotpremie.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Niet online
En Erkens is niet ontslagen. Zijn contract is verlengd. Dat is (wat Daniel ook zegt) heel wat anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:14:
[...]
Nee , verdraai me woorden even.

Wat ik wel zeg, is dat er voor mensen zoals Erkens die eigenlijk een enorme bijdrage leverden aan tnet (mijn inziens) dan geen plaats meer is, maar dat de directie(van VNU) wel gewoon zn dikke loon ontvangt ;)
Moraal van dit verhaal, word manager! :P Overigens wordt er ook wel eens management gewipt bij bezuinigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:26

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

HawVer schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:48:
[...]

Moraal van dit verhaal, word manager! :P Overigens wordt er ook wel eens management gewipt bij bezuinigingen.
Wel eens? 1 op de hoeveel? idd ;)

Kijk eens rond nu met de crisis, overal worden mensen met bosjes ontslagen terwijl de topmensen vrolijk door tuffen in hun Bently, en lekker op Malta zitten, en hun bonus gewoon lekker incasseren ;)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:50:
Kijk eens rond nu met de crisis, overal worden mensen met bosjes ontslagen terwijl de topmensen vrolijk door tuffen in hun Bently, en lekker op Malta zitten, en hun bonus gewoon lekker incasseren ;)
Misschien moet je eens op de SP gaan stemmen ;) Sowieso heeft een manager over het algemeen meerdere mensen onder zich waardoor deze moeilijker te vervangen is en je een 1:veel ontslagverhouding krijgt.

De persoon in kwestie is dus niet ontslagen; men bleek in deze situatie te weinig budget te kunnen krijgen voor ontwikkeltaken om hem een vast contract aan te bieden. Dat is heel wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:50:
[...]

Wel eens? 1 op de hoeveel? idd ;)

Jij hebt een heel gekleurd beeld van topmanagers. Bovendien is Malta redelijk voordelig nu, al vanaf € 375 bij Jiba.

Ik ken vrij weinig topmanagers met een Bentley. Voor dat geld is meer lekkers te krijgen op de markt. ;)

En voor de rest, de markt is vrij dramatisch nu. Iedereen houdt zijn knip dicht, en debiteuren proberen tot op het naadje te gaan. Desondanks, driemaal hoera voor langlopende contracten met licentie fees.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2009 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 08:56
Bedankt voor je inzet :w.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Laatst online: 15-09 08:28

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Erkens, heel erg bedankt voor je inzet. Sterkte en succes met het vinden van een nieuwe baan.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:34

hellknight

Medieval Nerd

Erkens - jammer, je hebt puik werkt geleverd!
Succes met vinden van je nieuwe baan

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Michael, veel succes in het zoeken & vinden van nieuw werk :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Met iedereen hierboven :)

Mijn aanbod van eerder staat nog steeds natuurlijk

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Laatst online: 03-04-2015
Erkens schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:47:
Het is weer eventjes wennen zo zonder al die extra forums en knopjes overal...
Geen leuk moderatie-baantje voor Erkens in de aanbieding toevallig?

Erg jammer dat dit had moeten gebeuren, maar wie weet kan je na de crisis wel weer terugkomen ;)
Bij deze veel sterkte en succes gewenst bij het vinden van een nieuwe baan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:31
:| :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Vervelend dat het zo heeft moeten lopen. Bedankt voor al je werk Erkens. Succes met je verdere loopbaan. We zien je vast nog op T.net en GoT. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Emile schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 16:57:
Geen leuk moderatie-baantje voor Erkens in de aanbieding toevallig?
Nou, als ik zo de mening van bepaalde crewleden heb gehoord (en mijn notes had bekeken) denk ik niet dat ik daar echt geschikt voor ben ;) Afgezien het feit dat ik niet weet of ik daar met een toekomstige baan wel tijd voor heb.
Erg jammer dat dit had moeten gebeuren, maar wie weet kan je na de crisis wel weer terugkomen ;)
Denk maar niet dat als ik straks weer een (leuke) baan heb dat ik deze weer ga opgeven om terug te komen, tenzij ze mij natuurlijk een vast contract met leuke voorwaarden kunnen bieden natuurlijk, en dat zie ik niet snel meer gebeuren ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Erkens op 02-06-2009 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Nooit terugkeren in je oude baan. Wel teruggaan als je wat hoger op de ladder binnenkomt.

Vreemd dat je de eigen notes kunt lezen. Zoiets zou niet moeten kunnen en tot die tijd ga ik er dus maar hard aan werken om crew te worden. :)

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Thanks voor de inzet!

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:21

Sebazzz

3dp

Guardian Angel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:38:
Vreemd dat je de eigen notes kunt lezen.
Hij heeft natuurlijk wel wat achterdeurtjes ingebouwd :+

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Vreemd dat je de eigen notes kunt lezen. Zoiets zou niet moeten kunnen
offtopic:
Hoezo zou dat niet moeten kunnen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

So long Erkens, and thanks for ll the fish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Al die markten zijn niet best, letterlijk tientallen procenten minder dan oorspronkelijk verwacht. Tel daar bij op dat we anderhalf jaar geleden juist flink zijn gaan investeren op basis van de verwachting dat we in de jaren 2009-2011 konden gaan oogsten en het laat zich raden dat we genoodzaakt zijn nu heel goed naar de kosten te kijken.
Dan verkoopt Femme de BMW toch? :)

Kan me niet voorstellen dat de overname door VNU hem bepaald windeieren gelegd heeft

no offense natuurlijk maar jammer dat altijd alles om de winst draait

[ Voor 34% gewijzigd door Slasher op 02-06-2009 19:03 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Slasher schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:02:
[...]

Kan me niet voorstellen dat de overname door VNU hem bepaald windeieren gelegd heeft
Da's zijn eigen geld.
Zonder winst geen bedrijf, en dan staan er meer mensen op straat.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:07

SmartDoDo

Woeptiedoe

Welkom terug als zwartje Erkens en bedankt voor je werk het afgelopen jaar d:)b

En uiteraard heel veel succes met het vinden van een nieuw job :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Vreemd dat je de eigen notes kunt lezen. Zoiets zou niet moeten kunnen en tot die tijd ga ik er dus maar hard aan werken om crew te worden. :)
1. Ik kan nu geen notes meer lezen, dus ook niet de notes die ik zelf gezet heb.
2. AFAIK kunnen de meeste crewleden wel notes lezen, die hebben ze immers nodig voor hun werkzaamheden
3. Notes zijn niet spannend genoeg om crew voor te worden.
4. Met database toegang kan je alles, dat is best jammer om kwijt te raken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
Erkens, succes met het vinden van een nieuwe baan en bedankt voor al het mooie wat je opgeleverd hebt afgelopen jaar!

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Het lijkt er wel op dat je niet "vrijwillig" bent weggegaan en ook niet door de crisis. Als ik je zo hoor lijkt het alsof de blaam bij andere crewleden ligt? (omg; ik lijk wel zo'n 9/11 theorieën/complotten bedenker) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je overdrijft nogal ja.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
Sterkte! Succes met het vinden van een nieuwe baan :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

alt-92 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:58:
[...]
offtopic:
Hoezo zou dat niet moeten kunnen?
Wat denk je zelf?

offtopic:
Wie is er nu niet nieuwsgierig wat anderen van hem vinden of, nog fijner, wat ze van anderen vinden.

De mens is van nature een nieuwsgierig wezen. Dat is maar goed ook anders zaten we nu nog in een grot.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

RedHat schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:36:
Het lijkt er wel op dat je niet "vrijwillig" bent weggegaan en ook niet door de crisis. Als ik je zo hoor lijkt het alsof de blaam bij andere crewleden ligt? (omg; ik lijk wel zo'n 9/11 theorieën/complotten bedenker) :)
Kredietcrisis is een mooie dooddoener om mensen te lozen. Ik zie het de laatste tijd heel vaak in mijn directe omgeving, maar ja als je jaarcontract afloopt is dat natuurlijk wel makkelijk (lees goedkoop)

Werkgever behoud natuurlijk het recht om niet te verlengen maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:31

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Guardian Angel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:48:
[...]
offtopic:
Wie is er nu niet nieuwsgierig wat anderen van hem vinden of, nog fijner, wat ze van anderen vinden.
Je eigen usernotes kun je gewoon opvragen hoor, die zijn ze verplicht vrij te geven als je daarom vraagt :)

* Gizz vindt het teveel moeite.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

RedHat schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:36:
Ehm, ik zou niet weten waarom "de blaam" bij de andere crewleden ligt? Beetje een rare opmerking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Gizz schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 20:52:
[...]

Je eigen usernotes kun je gewoon opvragen hoor, die zijn ze verplicht vrij te geven als je daarom vraagt :)

Yep, je moet er alleen wel voor betalen afaik.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

lol, lekker vergezocht weer allemaal 8)7

Je mag van Daniel wel verwachten dat wat ie hier neerzet de waarheid is. Verder hoeft ie er niet meer of minder over te melden voor de (nog) nieuwsgierige(re) aagjes ;)

Bedankt voor de werkzaamheden Erkens, je contract niet verlengd zien worden in deze tijd zuigt big time, kan er over meepraten dus ik leef met je mee :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suc6 man, ik ben er zeker van dat je een mooie plek gaat vinden. Jammer dat het niet zo heeft mogen zijn, en ik weet zeker dat de mensen achter T.net dit ook niet graag hadden gezien... Maar ja, als er (zelfs voorzichtige) investeringen gedaan worden, er zijn de afgelopen jaren nogal wat mensen bijgekomen. En juist als het de bedoeling is dat nu zelfs volgens voorzichtige schattingen de eerste vruchten geplukt zouden moeten kunnen worden, komt de klap op de jobs- en advertentiemarkt.

Anyway, ik hoop dat we héél snel een biertje kunnen drinken en terug kunnen kijken terwijl het zowel met jou als T.net goed gaat. :)

offtopic:
Ohja, en kunnen de mensen met no fucking clue hoe zakendoen en investeren werkt aub ophouden met makkelijk proberen te scoren met kapstokken etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Gizz schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 20:52:
[...]

offtopic:
Goh... wat een nieuws.... not :) Voor de crew is het gratis.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

* aReaRe aait Erkens :)

Verder ga je het wel redden, jammer, maar wat je ontwikkeld hebt aan Tnet is een goede reden om op je CV te vermelden.

Op je CV vermelden dat je aan Tnet hebt gewerkt als PHP developper is een grote pluspunt denk ik :)

Kan je eindelijk eens vertellen wat ik aan notes heb :+

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aReaRe schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:58:

offtopic:
Error 4517: size exceeded (1048576 bytes)

Jammer joh >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

best of luck, Erkens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik ben ook wel benieuwd naar mij notes, is volgens mij 1TB aan data zeg!

Erkens, 't ga je goed! Bedankt voor je inzet en je verrichtte werk!! :w d:)b

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

aReaRe schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:58:
offtopic:
Nee dat kan ik niet, als eerste niet omdat ik die gegevens niet heb en ten tweede omdat dit nog steeds privacy info is die niet zonder meer afgegeven mogen worden. Verder als laatste over notes: het is totaal niet boeiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Erkens schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:01:
[...]

offtopic:
Nee dat kan ik niet, als eerste niet omdat ik die gegevens niet heb en ten tweede omdat dit nog steeds privacy info is die niet zonder meer afgegeven mogen worden. Verder als laatste over notes: het is totaal niet boeiend :)
Je mistte de :+

Verder zijn die notes niet boeiend, en suc6 met solliciteren. Je weet me wel te vinden, kan ook een balletje opgooien bij mijn huidige werkgever. DM of mail me maar :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
:W Erkens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53

silverstorm

tearing me apart

:w Erkens

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 16:12
Dank voor alles Erkens, vooral voor het binnenlaten van yours truly op de vroege ochtend. Tijd voor een nieuwe alarmcode :+
Guardian Angel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:24:
offtopic:
Goh... wat een nieuws.... not :) Voor de crew is het gratis.
offtopic:
Ja, en de koffie @ HQ is óók gratis voor de crew. Schandalig he!!!111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

zeef schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:32:
Dank voor alles Erkens, vooral voor het binnenlaten van yours truly op de vroege ochtend. Tijd voor een nieuwe alarmcode :+
Er staat nog een alarmcode in het het #office forum geloof ik, die kan je prima gebruiken O-) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 16:12
Erkens schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:36:
[...]

Er staat nog een alarmcode in het het #office forum geloof ik, die kan je prima gebruiken O-) })
Ik kan ook inloggen @ WiFi en in de gang gaan werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Slasher schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:02:
[...]

Over het algemeen probeer ik uit zulke discussies te blijven maar.....
Geloof je nou serieus wat je zegt?
Als je geen idee hebt hoe de grote mensen wereld in mekaar steekt, dan moet je dit soort domme en imo beledigende uitlatingen voor je houden.... Het is onzin en slaat nergens op.

Verder bedankt Erkens! :Y _/-\o_

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Francis schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:16:
[...]

Over het algemeen probeer ik uit zulke discussies te blijven maar.....
Geloof je nou serieus wat je zegt?
Als je geen idee hebt hoe de grote mensen wereld in mekaar steekt, dan moet je dit soort domme en imo beledigende uitlatingen voor je houden.... Het is onzin en slaat nergens op.

Verder bedankt Erkens! :Y _/-\o_
Als je de smiley gezien had je deze post niet gemaakt en ik zie niet waarom mijn post dom is of beledigend. We leven in een vrij land en ik mag zeggen wat ik wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 07:35

r0b

Bedankt voor alles Erkens d:)b Succes met het vinden van een nieuwe baan, maar dat moet wel lukken :)

[ Voor 91% gewijzigd door r0b op 03-06-2009 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Smiley en sarcastische toon ff gemist dan, excuus.
Maar je snapt hopelijk toch wel dat het enige doelstelling van een bedrijf winstmaken is? In tijden van "recessie" worden nu eenmaal contracten niet verlengd en het is jammer voor erkens, maar last in first out is nu eenmaal de manier om te werken voor bedrijven, zeker met een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd. Immers, als je moet snijden in je personeelbestand, waarom dan contracten afkopen als je iemand zijn contract niet hoeft te verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Francis schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:44:
Smiley en sarcastische toon ff gemist dan, excuus.
Maar je snapt hopelijk toch wel dat het enige doelstelling van een bedrijf winstmaken is? In tijden van "recessie" worden nu eenmaal contracten niet verlengd en het is jammer voor erkens, maar last in first out is nu eenmaal de manier om te werken voor bedrijven, zeker met een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd. Immers, als je moet snijden in je personeelbestand, waarom dan contracten afkopen als je iemand zijn contract niet hoeft te verlengen?
O dat ben ik helemaal met je eens maar het is natuurlijk wel zuur dat iemand die denk ik prima functioneert op straat word gezet. Dit is en blijft natuurlijk het goed recht van de werkgever.

Erkens succes bij het vinden van een nieuwe job

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Slasher schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:49:
[...]

O dat ben ik helemaal met je eens maar het is natuurlijk wel zuur dat iemand die denk ik prima functioneert op straat word gezet. Dit is en blijft natuurlijk het goed recht van de werkgever.

Erkens succes bij het vinden van een nieuwe job
Eens, been there done that. Shit happens, hoort bij het leven helaas. Neemt niet weg dat roepen dat alles om centen draait onzin is. Moet een bedrijf verlies gaan draaien om zijn personeel in dienst te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Erkens :w Bedankt voor al het werk en succes met het vinden van een nieuwe baan.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Francis schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:52:
Moet een bedrijf verlies gaan draaien om zijn personeel in dienst te houden?
Ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Jij bent bevooroordeeld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bouw je eigen Tweakers.net Erkens, Tweakerkens ofzo. We joinen wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 09:10
Helemaal mee eens! :+

Door de economie sinds december al mijn baan kwijt geraakt, en nog steeds werk zoekende... (ben chemisch laborant overigens)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:31
Exorcist schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:03:
Bouw je eigen Tweakers.net Erkens, Tweakerkens ofzo. We joinen wel :P
Of zijn eigen vacaturebank: Werkens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

GENETX schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:49:
[...]

Of zijn eigen vacaturebank: Werkens :+
Handig, want nu istie Erkloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:13

Matis

Rubber Rocket

:') ;)

Ik weet niet of Erkens het leuk vind als we grappen maken over het feit dat hij werkeloos is.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Matis schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:00:
[...]

:') ;)

Ik weet niet of Erkens het leuk vind als we grappen maken over het feit dat hij werkeloos is.
Ach, ik kan het wel hebben hoor (tot op zekere hoogte), ook vaak genoeg grappen gemaakt tijdens het werken aan Jobs :P

[ Voor 10% gewijzigd door Erkens op 03-06-2009 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Misschien moet Tweakers serieus eens overwegen een internationale spin-off te maken? Zoals de site nu is gebouwd kan deze redelijk meedraaien met de 'bigboys', al hoewel dat zou betekenen dat er extra Engelse vertalers/redacteuren zouden moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Erkens schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:47:
En nee, ik ken (op een paar crewleden na) niemand die blij wordt van deze beslissing, maar het is niet anders.
Niemand die de vraag stelt, welke crewleden waren er blij jou te zien vertrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfredo schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:12:
[...]

Niemand die de vraag stelt, welke crewleden waren er blij jou te zien vertrekken?
Andere crewleden met een (tijdelijk) contract die nu wél kunnen blijven zitten :?
Mahja, weet je wat gaat het jou en mij het eigenlijk aan? En wat maakt het eigenlijk allemaal uit: ik betwijfel dat de meeste mensen hier Erkens echt kennen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2009 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:18

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:14:
Andere crewleden met een (tijdelijk) contract die nu wél kunnen blijven zitten :?
Sinds wanneer hebben moderators een tijdelijk contract? :P da's nieuw :+

Neemt niet weg: Erkens :w Sterkte met het zoeken naar een nieuwe uitdaging :)

[ Voor 8% gewijzigd door gorgi_19 op 03-06-2009 20:28 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt er lang of kort over zijn, dit is gewoon kut. Niemand zal hier vrolijk van worden. Erkens sterkte en succes met het vinden van een andere baan, de achterblijvende crew succes met het werk, die zullen het vast druk krijgen nu.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

[...]

Doet dat er toe?
Dit hele verhaal is een zakelijke beslissing, zou jij gelukkig worden als je contract beëindiging met geuren en kleuren openbaar zou zijn voor duizenden mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:13

Matis

Rubber Rocket

Francis schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 07:54:
Doet dat er toe?
Dit hele verhaal is een zakelijke beslissing, zou jij gelukkig worden als je contract beëindiging met geuren en kleuren openbaar zou zijn voor duizenden mensen?
Erkens in "Erkens :w" Erkens heeft er niet zo heel veel moeite mee ATM ;)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

De crewleden die mij graag zagen vertrekken weten dat ook wel, ik ga echt geen namen noemen, dat zou wat respectloos zijn imo.
Doet dat er toe?
Er is niks om voor te schamen als je contract niet verlengt wordt om deze redenen, ik weet in ieder geval dat op kantoor niemand (voor zover ze het mij hebben laten weten dan :+ ) mij kwijt wilde ;)

In ieder geval iedereen hier en op mijn blog bedankt voor de hartverwarmende reacties O+ (en uiteraard blijf ik gewoon nog hier op het forum komen }) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:31
Of dat in een MED komt of niet, men komt er wel achter. Erkens had dan namelijk ook niet zijn rode naam en titel moeten inleveren op het forum en er is dan vast wel iemand met "hé Erkens, wtf happened man?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Erkens! Wat jammer voor je.
Uiteindelijk komt er weer een nieuwe uitdaging waar je je ei in kwijt kan. Maar nu voelt het echt volkomen k*t!

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

GENETX schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 09:00:
[...]

Of dat in een MED komt of niet, men komt er wel achter. Erkens had dan namelijk ook niet zijn rode naam en titel moeten inleveren op het forum en er is dan vast wel iemand met "hé Erkens, wtf happened man?"
Snap ik, het gaat mij meer om het "vissen" naar informatie die verder niet relevant is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:14:
Mahja, weet je wat gaat het jou en mij het eigenlijk aan? En wat maakt het eigenlijk allemaal uit: ik betwijfel dat de meeste mensen hier Erkens echt kennen.
Doet dat er toe?
Simpel, als je zo'n vragen niet wilt uitlokken, laat dat soort opmerkingen dan achterwege. Maakt mij verder niet uit wie van de crew Erkens wel of niet graag zag vertrekken, maar hij probeerde duidelijk een punt/sneer te maken door dat in zijn bericht te zetten, dan is mijn reactie niet meer dan normaal.
En nee, voor mij hoeft hij dat ook niet te zeggen (en ik verwachtte het ook niet), ik vroeg het me gewoon luidop af.

De rest van de informatie over zijn ontslag (hoe, waarom, door wie, ...) is ook niet relevant, en daar wordt toch ook over gesproken?

Verder, succes met het vinden van een nieuwe baan Erkens. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Alfredo op 04-06-2009 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Laatst online: 14-09 12:34

MikeVM

- Baloo -

schaamteloze bump :)

Erkens, heb je al een nieuwe job gevonden?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ja, precies twee maanden geleden ben ik in Harderwijk aan mijn nieuwe baan begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay, je hebt gelijk, removed

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2009 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Kunnen we dit topic misschien gewoon rustig laten afzakken ipv HK-waardige replies te geven? Het zou toch niet nodig moeten zijn om hier een slot op te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Laatst online: 14-09 12:34

MikeVM

- Baloo -

Succes dan. gelukkig heb je snel een baan gevonden..

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 2 Laatste