Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:31
Exorcist schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:03:
Bouw je eigen Tweakers.net Erkens, Tweakerkens ofzo. We joinen wel :P
Of zijn eigen vacaturebank: Werkens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

GENETX schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:49:
[...]

Of zijn eigen vacaturebank: Werkens :+
Handig, want nu istie Erkloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:13

Matis

Rubber Rocket

:') ;)

Ik weet niet of Erkens het leuk vind als we grappen maken over het feit dat hij werkeloos is.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Matis schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:00:
[...]

:') ;)

Ik weet niet of Erkens het leuk vind als we grappen maken over het feit dat hij werkeloos is.
Ach, ik kan het wel hebben hoor (tot op zekere hoogte), ook vaak genoeg grappen gemaakt tijdens het werken aan Jobs :P

[ Voor 10% gewijzigd door Erkens op 03-06-2009 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:53:
[...]

Sponsors? Welke sponsors :P
Zonder al te diep op de materie in te gaan, wij halen onze inkomsten uit drie bronnen: advertenties (zowel banners als een klein gedeelte Google Adsense), de Pricewatch en vacatures. Al die markten zijn niet best, letterlijk tientallen procenten minder dan oorspronkelijk verwacht. Tel daar bij op dat we anderhalf jaar geleden juist flink zijn gaan investeren op basis van de verwachting dat we in de jaren 2009-2011 konden gaan oogsten en het laat zich raden dat we genoodzaakt zijn nu heel goed naar de kosten te kijken.
Misschien moet Tweakers serieus eens overwegen een internationale spin-off te maken? Zoals de site nu is gebouwd kan deze redelijk meedraaien met de 'bigboys', al hoewel dat zou betekenen dat er extra Engelse vertalers/redacteuren zouden moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Erkens schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:47:
En nee, ik ken (op een paar crewleden na) niemand die blij wordt van deze beslissing, maar het is niet anders.
Niemand die de vraag stelt, welke crewleden waren er blij jou te zien vertrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfredo schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:12:
[...]

Niemand die de vraag stelt, welke crewleden waren er blij jou te zien vertrekken?
Andere crewleden met een (tijdelijk) contract die nu wél kunnen blijven zitten :?
Mahja, weet je wat gaat het jou en mij het eigenlijk aan? En wat maakt het eigenlijk allemaal uit: ik betwijfel dat de meeste mensen hier Erkens echt kennen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2009 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:18

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:14:
Andere crewleden met een (tijdelijk) contract die nu wél kunnen blijven zitten :?
Sinds wanneer hebben moderators een tijdelijk contract? :P da's nieuw :+

Neemt niet weg: Erkens :w Sterkte met het zoeken naar een nieuwe uitdaging :)

[ Voor 8% gewijzigd door gorgi_19 op 03-06-2009 20:28 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt er lang of kort over zijn, dit is gewoon kut. Niemand zal hier vrolijk van worden. Erkens sterkte en succes met het vinden van een andere baan, de achterblijvende crew succes met het werk, die zullen het vast druk krijgen nu.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

[...]

Doet dat er toe?
Dit hele verhaal is een zakelijke beslissing, zou jij gelukkig worden als je contract beëindiging met geuren en kleuren openbaar zou zijn voor duizenden mensen?

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:13

Matis

Rubber Rocket

Francis schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 07:54:
Doet dat er toe?
Dit hele verhaal is een zakelijke beslissing, zou jij gelukkig worden als je contract beëindiging met geuren en kleuren openbaar zou zijn voor duizenden mensen?
Erkens in "Erkens :w" Erkens heeft er niet zo heel veel moeite mee ATM ;)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

De crewleden die mij graag zagen vertrekken weten dat ook wel, ik ga echt geen namen noemen, dat zou wat respectloos zijn imo.
Doet dat er toe?
Er is niks om voor te schamen als je contract niet verlengt wordt om deze redenen, ik weet in ieder geval dat op kantoor niemand (voor zover ze het mij hebben laten weten dan :+ ) mij kwijt wilde ;)

In ieder geval iedereen hier en op mijn blog bedankt voor de hartverwarmende reacties O+ (en uiteraard blijf ik gewoon nog hier op het forum komen }) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:31
Of dat in een MED komt of niet, men komt er wel achter. Erkens had dan namelijk ook niet zijn rode naam en titel moeten inleveren op het forum en er is dan vast wel iemand met "hé Erkens, wtf happened man?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Erkens! Wat jammer voor je.
Uiteindelijk komt er weer een nieuwe uitdaging waar je je ei in kwijt kan. Maar nu voelt het echt volkomen k*t!

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

GENETX schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 09:00:
[...]

Of dat in een MED komt of niet, men komt er wel achter. Erkens had dan namelijk ook niet zijn rode naam en titel moeten inleveren op het forum en er is dan vast wel iemand met "hé Erkens, wtf happened man?"
Snap ik, het gaat mij meer om het "vissen" naar informatie die verder niet relevant is.....

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:14:
Mahja, weet je wat gaat het jou en mij het eigenlijk aan? En wat maakt het eigenlijk allemaal uit: ik betwijfel dat de meeste mensen hier Erkens echt kennen.
Doet dat er toe?
Simpel, als je zo'n vragen niet wilt uitlokken, laat dat soort opmerkingen dan achterwege. Maakt mij verder niet uit wie van de crew Erkens wel of niet graag zag vertrekken, maar hij probeerde duidelijk een punt/sneer te maken door dat in zijn bericht te zetten, dan is mijn reactie niet meer dan normaal.
En nee, voor mij hoeft hij dat ook niet te zeggen (en ik verwachtte het ook niet), ik vroeg het me gewoon luidop af.

De rest van de informatie over zijn ontslag (hoe, waarom, door wie, ...) is ook niet relevant, en daar wordt toch ook over gesproken?

Verder, succes met het vinden van een nieuwe baan Erkens. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Alfredo op 04-06-2009 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:34

MikeVM

- Baloo -

schaamteloze bump :)

Erkens, heb je al een nieuwe job gevonden?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ja, precies twee maanden geleden ben ik in Harderwijk aan mijn nieuwe baan begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay, je hebt gelijk, removed

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2009 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Kunnen we dit topic misschien gewoon rustig laten afzakken ipv HK-waardige replies te geven? Het zou toch niet nodig moeten zijn om hier een slot op te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:34

MikeVM

- Baloo -

Succes dan. gelukkig heb je snel een baan gevonden..

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 2 Laatste