Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het volgende probleem met mijn acer extensa 5230 laptop, daar zit standaart 1 gb werkgeheugen op en het besturingssysteem Vista basic.
Nu heb ik 2x 2gb werkgeheugen toegevoegd alleen herkent die 1 gb werkgeheugen! Hoe kan dit?

*Ik heb op de acer website al een nieuwe Bios versie geinstalleerd
*de nieuwe Vista upgrade(s) staan er ook op
*Start-computer-systeemeigenschappen-prestaties-deze computer classificeren-(melding Kan de Windows prestatie-index niet berekenen omdat de bepaling door de gebruiker is geannulleerd)

Ik weet het niet meer wie kan mij helpen??

MvgDilluh

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-05 19:17

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op GoT dilluh..

Ik heb hetzelfde ooit eens gehad op een Aspire uit de 1300 serie... handleiding sprak over 2GB max aan geheugen, maar na het bijkopen van een reepje, kwam ik ook niet hoger dan 1GB.

Verschillende keren gemaild met de support. Na twee keer mailen (eerste keer bios update als suggestie) nooit meer wat gehoord. Ook niet na herhaalde oproepen.

Ik hoop dat jij meer succes hebt.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:50

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

We kunnen op GoT veel helpen, maar we zijn niet helderziend :o

Begin eens met dit te lezen. Kom je er dan nog niet uit, geef ons dan minimaal het type chipset van de laptop, exacte typenrs van de SO-DIMMs die je erin geprikt hebt, liefst incl de opschrift van de chips (die zwarte dingen) zelf.

Ga ook zelf aan de slag: kijk wat er gebeurt als je één van de nieuwe en één van de oude SO-DIMMs combineert, of alleen maar één van de nieuwe gebruikt. Aan de hand daarvan kunnen we misschien zeggen wat er gaande is.

Tenslotte kan het geen kwaad om te zeggen exact waar je die 1GB ziet (BIOS? Windows System Properties? ergens anders?) en wat andere manieren van kijken zeggen.

Oslik blyat! Oslik!