[GTA IV] Beeldkwaliteit unlocken

Pagina: 1
Acties:
  • 493 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 08:01
Ik heb een weekje geleden GTA IV gekocht. Ik vroeg mij af of het mogelijk was om de kwaliteitsinstellingen te unlocken.
Ik heb alles op maximum gezet dat hij toestond (heb maar 512MB videoram bij een PoV GTS250 512) en dan vind ik de kwaliteit niet slecht, maar ik heb de indruk dat het beter kan.
Ik draaide dan de benchmark die geintegreerd zit in GTA IV, ik merkte dat ik 53 FPS had! Dus ik zou de kwaliteit wat naar boven kunnen schroeven, jammer genoeg laat GTA mij dit niet doen, hij zegt dat ik te weinig geheugen heb.
Ik zou dus willen weten of het mogelijk is om die limitatie uit te zetten zodat ik zelf kan beslissen waar ik het op zet.
Ik heb reeds google afgezocht, maar vind niet echt een topic hierover...

Specs:

PoV GTS250 512MB EXO (met AC Twin Turbo koeler)
Intel Core 2 Quad (@3,2 GHz, 1,25V)
4x 1GB PQI DDR2-800 RAM
Seagate Barracuda 7200.10 320GB

(Het gekoppelde product is niet helemaal dat, maar er staat geen GTS250 van PoV in de pricewatch ;))

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 14:01

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Zoals je weet, altijd eerst op GoT zoeken. ;)

In het GTA 4 Performance Topic staat alles dat je wil weten, en nog meer.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 17:57

PromoX

Flying solo

En zie ook nog Grand Theft Auto IV - FAQ.

Daarnaast horen dit soort topics in Spielerij - Problemen & Vragen. Echter verplaats ik 'm niet, maar sluit ik 'm aangezien hier zoals je ziet voldoende over te vinden is. Het zou niet verkeerd zijn als je de volgende toch iets meer moeite zou doen (of betere zoekwoorden kiezen).

And I'm the only one and I walk alone.

Dit topic is gesloten.