AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Op langere termijn: Bioware is net met een Star Wars: The Old Republic game begonnen en Cryptic Studios met een Star Trek Online game maar daar zijn nog geen release data van bekend. Op zijn vroegst 2010 en misschien zelfs wel 2011.
We do what we must because we can.
Heel veel SciFi MMO's zijn schip-gebaseerd. Eve Online, en ik geloof dat Jumpgate Evolution ook zoiets is. StarTrek Online ben ik bang dat het gewoon een Eve clone gaat worden. Black Prophecy lijkt ook al schip-gebaseerd volgens hun website.
Starwars Galaxies had potentieel bij de launch, maar het is verspilde moeite, het gaat niet echt beter worden ben ik bang. Wel jammer, want de basis is er wel, maar het wordt gewoon niet meer verbeterd.
Ik kijk ook uit naar SW:TOR van Bioware, maar dat gaat nog wel even duren.
Er is dus nogal wat shortage op dit gebied. De Fantasty MMO's zijn beter vertegenwoordigd met WoW en LotRO. Nu alleen nog zoiets in een SciFi-jasje zien te krijgen...
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
De game is in oktober aangekondigd, maar was al (naar het schijnt) sinds eind 2005 in ontwikkeling. Het zal idd nog wel even duren voordat hij in de winkel ligt, maar persoonlijk is dit voor mij dé MMO waar ik naar uit kijk.ResuCigam schreef op zondag 31 mei 2009 @ 10:31:
Op langere termijn: Bioware is net met een Star Wars: The Old Republic game begonnen...
Maar goed de meeste games zijn ship based. En ik wil gewoon lekker rond rennen in me character. Een stukje shipbased is wel leuk maar daar moet niet alles om draaien imo.
Maar jah zijn weinig van dat soort games helaas.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Verwijderd
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
SGW ben ik niet zo van onder de indruk, maar dat kwam omdat ik de gesloten beta mocht uitproberen en dat het op dat moment eigenlijk nog alpha was en ik er daardoor snel klaar mee was. Het leek zwaar combat-georienteerd dat me dus ook niet aantrok. Misschien is het nu wel heel anders maar het interesseert me niet zoveel.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
laat alleen nog even op zich wachten
[ Voor 18% gewijzigd door Notna op 05-06-2009 20:06 ]
Verwijderd
En tja... wie weet.... dat nieuwe project van Blizzard.
Verwijderd
Als ik me niet vergis start er een open beta binnenkort.
Verwijderd
Ja een groot gerucht...Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 21:32:
Ik dacht ook dat Blizzard aan een World of Starcraft werkte, of zijn dit enkel geruchten?
Oh en een mooi filmpje van de MMOFPS Huxley.. http://www.gamert.nl/video/huxley.html
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Kan niet wachten op dat spel. Er komt trouwens nog een MMO á la Jumpgate, maar daar ben ik de naam even van kwijt
Surfin' paradise!
Verwijderd
was inderdaad een gerucht .blizzard heeft op blizzcon 2009 duidelijk en meerdere malen gezegt dat het een totaal nieuwe game wordt en geen mmo conversie van een bepaalde game serie zoals warcraft&starcraftVerwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 21:32:
Ik dacht ook dat Blizzard aan een World of Starcraft werkte, of zijn dit enkel geruchten?
of het nu iets in de Sci fi setting wordt of een traditionele mmorpg...geen idee
waar ik wel zeer geintereseert in ben is natuuurlijk SW: ToR (heb kotor 1&2 ook gespeeld en dat waren echt juweeltjes kwa gameplay) & de Warhammer40k mmorpg natuurlijk,lijkt me echt heel vet om met een spacemarine rond te lopen en kont te schoppen..
voor op het moment zou ik voor Eve online gaan als ik jou was,heeft een beetje een stijle leer curve maar nog wel een groeiende community,star wars galaxies is zo goed als dood helaas...
Verwijderd
Thq heeft zijn investeerders uitgenodigd voor de komende E3 beurs vd zomer het zou een grootse en spectaculaire demonstratie worden van hun nieuwe goudhaantje wat ze volgens thq miljoenen gaat brengen,ben benieuwd..ooow was het maar 2012 haha oow crap dan vergaat de wereld ook,kunnen ze hem niet eerder releasen haha?
Stargate worlds gaat nog steeds niet zo heel erg goed,kampen weer met een dreigend failisiment en hebben als laatste redmiddel de 3rth person action shooter "Stargate Resistance"gelaunched om wat geld in het laadje te brengen..zijn wel inmiddels met de closed beta bezig maar geen idee hoe lang het gaat duren,je kan in resistance zowal als iemand van stargate command aan de slag als met een loyal jaffa en in de naam van een system lord keet gaan schoppen,ben benieuwd daarna iemand al ervaringen?
Verwijderd
Setting is op een eiland, focus is full pvp met full loot (raad aan om de website te lezen voor de hoe en wat's)
en dan even sorteren of Sci-fi
http://www.mmorpg.com/gam...l/sCol/genreUC/sOrder/asc