speel dit spel nu een paar dagen ( pc ). En vind de destructie echt geweldig

. Maar jammer dat je er nooit echt goed aan toe komt. Dat is mijn idee dan. Bijvoorbeeld die blauwe icoontjes op je kaart die staan voor belangrijke edf gebouwen die je kan mollen voor punten. Maar als ik dan daar aan kom en op wat voor manier dan ook alle bewakers mol. Dan wil ik daarna op mijn gemak dus zonder gestoord te worden die gebouwen neerhalen

.
Maar dat werkt zo niet, want er blijven maar edf voertuigen komen om mij kapot te komen maken. Het zou logisch zijn als er 1 of 2 patrouillewagens langs zouden komen omdat ze iets gehoord hebben. Maar het blijft maar doorgaan . Er komen 2 auto's je maakt ze koud en tada er komen er weer 2

. Voor je het weet heb je totale oorlog rodnom je gebouw dat je als pro - explosievenwerken wou opblazen

. Maar dat gaat zo niet want elke keer als alle edf doodzijn en je je ding wil doen draai je je om en staat er weer 10 man

Uiteindelijk zijn er maar 2 manieren om eruit te komen. Dood, of een wagen jatten en naar de andere kant van de map rijden

.
Ook iets anders . Die guerrilla opdrachten waarbij je samen met andere mensen alle edf dood moet maken waarna die andere mensen het gebouw opblazen. HALLOH

. Ik heb het spel gekocht om dingen op te blazen. Dan kom je via zon querilla missie bij een prachtig mooi groot gebouw aan , waarna jij alle edf kan vermoorden omdat de rest geen deuk in een pak boter schiet en dan mag ik het niet eens ZELF opblazen
krijg daarnaast een beetje farcry2 flashbacks omdat ik constant beschoten word. ik snap dat ik vijand ben, maar je kan zo nergens sneaky explosieven plaatsen ofzo.
tot zover mijn voorlopige indruk, verder wel echt bruut om alles naar de tering te helpen HAMMERTIME
[
Voor 3% gewijzigd door
Skybullet op 22-10-2009 16:45
]