Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Cascade
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 19:39
sajoku schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:30:
[...]

Waarom in window mode? Ik heb hem uitgespeeld op 1680x1050 full screen werkte goed. Afgezien van de laatste paar missies waar het spelt regelmatig crashte.
Ik vond het wel een leuk spel al was het na een tijdje wel wat meer van hetzelfde.
Omdat er een vrachtlading mensen is die het niet normaal in full screen kan spelen, zie oa http://community.redfaction.com/forums/topic/6589. In een window werkt dan weer wel goed.

Meer van hetzelfde... mee eens. Vond het heen en weer rijden irritant.

• TommyGun
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 07-05 12:43

TommyGun

Stik er maar in!

Edit; nevermind!

[Voor 93% gewijzigd door TommyGun op 12-10-2009 13:32]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Bensel
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 16-07-2016
Heb dit spel weer opgepakt na het de eerste keer uitgespeeld te hebben. Valt me op hoe goed het spel eigenlijk in elkaar zit. De actie is bijna continu (tenminste, zolang je niet ergens heen rijd. Maar meestal doe ik onderweg nog wat stunts etc ;)) de graphics, hoewel af en toe wat korrelig zijn gewoon goed en funvtioneel, en de physics zijn geweldig. Het opblazen van een gebouw door tactisch gebrui te maken van barrels, gasflessen en je sticky mines blijft een genot. Het neer maaien van de EDF drones op verschillende manieren blijft gewoon leuk (helemaal als ze door een goed getimede ontploffing meters door de lucht vliegen, en dan ook nog eens bovenop ander landen

• iPims
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 04-01-2013

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

Bensel schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 11:23:
Heb dit spel weer opgepakt na het de eerste keer uitgespeeld te hebben. Valt me op hoe goed het spel eigenlijk in elkaar zit. De actie is bijna continu (tenminste, zolang je niet ergens heen rijd. Maar meestal doe ik onderweg nog wat stunts etc ;)) de graphics, hoewel af en toe wat korrelig zijn gewoon goed en funvtioneel, en de physics zijn geweldig. Het opblazen van een gebouw door tactisch gebrui te maken van barrels, gasflessen en je sticky mines blijft een genot. Het neer maaien van de EDF drones op verschillende manieren blijft gewoon leuk (helemaal als ze door een goed getimede ontploffing meters door de lucht vliegen, en dan ook nog eens bovenop ander landen
Heb mezelf uren en uren vermaakt met het tactisch neerhalen van gebouwen. Ik vind ht vooral leuk om met een jeep met topsnelheid een gebouw in te rijden :P
De Physx zijn gewoon zo mooi gemaakt in deze game, alles maar dan ook alles kan kapot(accept de bergen)

Kudos for Geo-mod Engine :D :D

What the BBQsaurusrex?

• Sinester
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 07-05 13:28

Sinester

Game Guru

iPims schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:09:
[...]

Heb mezelf uren en uren vermaakt met het tactisch neerhalen van gebouwen. Ik vind ht vooral leuk om met een jeep met topsnelheid een gebouw in te rijden :P
De Physx zijn gewoon zo mooi gemaakt in deze game, alles maar dan ook alles kan kapot(accept de bergen)

Kudos for Geo-mod Engine :D :D
In de vorige Red Faction kon je zelf een eigengemaakte tunnel in alle muren maken en zo bijvoorbeeld hoger uitkomen

maar moet zeggen dat dit spel redelijk vermakelijk is, alleen vind het besturen van de voertuigen niet echt soepel gaan met een toetsenbord.
Verder loopt het spel als een zonnetje op max instellingen op (maar) 1440x900

Hello there

• Messedup
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 17-02 15:45
Ik heb gister ook de story mode uitgespeeld op de pc, erg leuk spel.
Het besturen van de voertuigen is inderdaad niet super(vooral bij een tank icm schieten).

De rocket launcher, met upgrades, vond ik vaak toch wel erg handig.

Ik heb met alle instellingen op max. op mijn tv gespeeld met een resolutie van 1920x1080 en ik heb totaal nergens last van gehad. En mijn pc is toch al weer een soort van ouderwets aan het worden :*)

Kan je met SP ook een stealth pack ofzo unlocken? 8)

• iPims

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

Kan je met SP ook een stealth pack ofzo unlocken
Ben ik nergens tegengekomen :o Misschien ben ik ook blind :)
Ik hoor et graag van mensen die zoiets wel hebben gevonden.

What the BBQsaurusrex?

• Bensel
iPims schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 09:30:
[...]

Ben ik nergens tegengekomen :o Misschien ben ik ook blind :)
Ik hoor et graag van mensen die zoiets wel hebben gevonden.
is volgens mij alleen in multiplayer.. maar het had niet misstaan in singleplayer./. misschien ooit nog eens in een patch ofzo

• iPims

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

Bensel schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 11:09:
[...]

is volgens mij alleen in multiplayer.. maar het had niet misstaan in singleplayer./. misschien ooit nog eens in een patch ofzo
Als dat ook niet in een patch verschijnt, zijn er vast wel mensen die een Mod maken, waar die inzit ;)
Ik zou hem dan meteen downloaden, en opnieuw de singleplayer doen. ( voor 3e keer :P )

What the BBQsaurusrex?

• mattderi
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 01-01 16:39
Ik heb de game gisteren binnengehaald van Gamersgate, voor 19,95€. Ik zie in het menu een optie bonus missies staan. Weet iemand hoe je die kan unlocken?

• iPims

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

mattderi schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 09:21:
Ik heb de game gisteren binnengehaald van Gamersgate, voor 19,95€. Ik zie in het menu een optie bonus missies staan. Weet iemand hoe je die kan unlocken?
[Weet niet zeker]
Volgens mijn kan je die unlocken met dingen destroyen. :o
Er zijn een hele berg met Ore's, en die crates.
Als je die allemaal gedaan hebt krijg je een paar bonus missies. ;)
[/Weet niet zeker]

What the BBQsaurusrex?

• Skybullet
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 18:55

Skybullet

Extreme ownership

speel dit spel nu een paar dagen ( pc ). En vind de destructie echt geweldig _/-\o_ . Maar jammer dat je er nooit echt goed aan toe komt. Dat is mijn idee dan. Bijvoorbeeld die blauwe icoontjes op je kaart die staan voor belangrijke edf gebouwen die je kan mollen voor punten. Maar als ik dan daar aan kom en op wat voor manier dan ook alle bewakers mol. Dan wil ik daarna op mijn gemak dus zonder gestoord te worden die gebouwen neerhalen O-) .

Maar dat werkt zo niet, want er blijven maar edf voertuigen komen om mij kapot te komen maken. Het zou logisch zijn als er 1 of 2 patrouillewagens langs zouden komen omdat ze iets gehoord hebben. Maar het blijft maar doorgaan . Er komen 2 auto's je maakt ze koud en tada er komen er weer 2 8)7 . Voor je het weet heb je totale oorlog rodnom je gebouw dat je als pro - explosievenwerken wou opblazen :9 . Maar dat gaat zo niet want elke keer als alle edf doodzijn en je je ding wil doen draai je je om en staat er weer 10 man ;( Uiteindelijk zijn er maar 2 manieren om eruit te komen. Dood, of een wagen jatten en naar de andere kant van de map rijden :X .

Ook iets anders . Die guerrilla opdrachten waarbij je samen met andere mensen alle edf dood moet maken waarna die andere mensen het gebouw opblazen. HALLOH :? . Ik heb het spel gekocht om dingen op te blazen. Dan kom je via zon querilla missie bij een prachtig mooi groot gebouw aan , waarna jij alle edf kan vermoorden omdat de rest geen deuk in een pak boter schiet en dan mag ik het niet eens ZELF opblazen :(

krijg daarnaast een beetje farcry2 flashbacks omdat ik constant beschoten word. ik snap dat ik vijand ben, maar je kan zo nergens sneaky explosieven plaatsen ofzo.

tot zover mijn voorlopige indruk, verder wel echt bruut om alles naar de tering te helpen HAMMERTIME 8)

[Voor 3% gewijzigd door Skybullet op 22-10-2009 16:45]

9700k | 3080 tuf oc | 32gb 3600mhz | lg 34gn850-b

• mattderi
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 01-01 16:39
Ik kan je alleen maar gelijk geven. Ik heb gisterenavond Parker gecompleted, en ben nu bezig in Dust. Het is idd jammer dat je niet ongestuurd een building kan riggen en opblazen.

• Bleet
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Weet iemand trouwens hoe je de console werkend krijgt? (PC) Ik kan tilde drukken als een idioot maar het werkt niet, evenals de control settings waar verder geen console command tussen staat. Al gezocht op google maar daar staan geen duidelijke antwoorden bij.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
"Never forget 10/23/07"

• sajoku
  • Registratie: maart 2005
  • Niet online
Bleet schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:55:
Weet iemand trouwens hoe je de console werkend krijgt? (PC) Ik kan tilde drukken als een idioot maar het werkt niet, evenals de control settings waar verder geen console command tussen staat. Al gezocht op google maar daar staan geen duidelijke antwoorden bij.
Moest dat niet als je in een menu zit? Dus niet als je ingame bent.

• Bensel
mattderi schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:02:
Ik kan je alleen maar gelijk geven. Ik heb gisterenavond Parker gecompleted, en ben nu bezig in Dust. Het is idd jammer dat je niet ongestuurd een building kan riggen en opblazen.
Euh.. de missie is ook afgelopen als JIJ degene bent die het gebouw opblaast. Dus niet achter de vijand aan gaan, die laat je over aan de npc's, en zelf lekker het gebouw gaan slopen.

• 92946
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19-01-2018
iPims schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:09:
alles maar dan ook alles kan kapot(accept de bergen)
Dat roepen ze ook in de omschrijving, terwijl er in EOS een aantal hoge gebouwen staan waarvan het geraamte dus niet kapot kan. :(

• KB-013
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13-07-2010

KB-013

Banaan

Af en toe wordt ik echt helemaal gek van deze game, niet alleen in positieve zin maar ook in negatieve zin. Het irritatie/frustatie niveau bij mij ligt redelijk laag. Het is dan ook geen wonder dat als ik een gebouw probeer op te blazen en ik blijf achter iets haken en even niet meer wegkom dat ik dan helemaal gek ervan wordt.

Natuurlijk kan het ook heel leuk zijn, zo'n gebouw opblazen. Niks is zo leuk als na strategisch de explosieven te hebben geplaatst het gebouw perfect ziet instorten! :)

• Bleet
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

sajoku schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:03:
[...]

Moest dat niet als je in een menu zit? Dus niet als je ingame bent.
Nope helaas, dat werkt (hier) ook niet.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
"Never forget 10/23/07"

• 170074
  • Registratie: mei 2021
  • Niet online
Dit spel is HELEMAAL TOP!

Maar waarom komt het "alles kan kapot" gebeuren zo langzaam op gang in games? Technisch kan het prima, zoals aangetoond door deze game. Uiteraard zullen er altijd een aantal dingen niet kapot kunnen (teneinde om de speler niet te laten ontsnappen bijvoorbeeld). Maar de voordelen zijn er ook: Het maakt de beleving en het realisme van een spel veel intenser. En dan heb ik het niet over de perfect ronde gaten die je in de gebouwen van Battlefield Bad Company kan schieten. (Altijd maar op 1 manier, ziet er erg nep uit. Dan liever niet.)

Overigens snap ik dat in race-games fabrikanten niet graag willen zien dat een auto kapot kan, anders kan krijgt een ontwikkelaar meestal geen licentie. Maar in shooters (sandbox) games moet het prima kunnen.

Heeft iemand nog aanraders, andere spellen met geadvanceerde sloop-fysics?

• Swagger
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23-03 00:14
Bad Company 2 kan het ook :P en een stuk beter dan in Bad Company 1, het komt veel realistischer over dan Red Faction: Guerilla omdat je niet met 1 klap van een hamer een hele muur kapot slaat.

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 20:18

Wildfire

Joy to the world!

Skybullet schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:44:

[..]

Maar dat werkt zo niet, want er blijven maar edf voertuigen komen om mij kapot te komen maken. Het zou logisch zijn als er 1 of 2 patrouillewagens langs zouden komen omdat ze iets gehoord hebben. Maar het blijft maar doorgaan . Er komen 2 auto's je maakt ze koud en tada er komen er weer 2 8)7 . Voor je het weet heb je totale oorlog rodnom je gebouw dat je als pro - explosievenwerken wou opblazen :9 . Maar dat gaat zo niet want elke keer als alle edf doodzijn en je je ding wil doen draai je je om en staat er weer 10 man ;( Uiteindelijk zijn er maar 2 manieren om eruit te komen. Dood, of een wagen jatten en naar de andere kant van de map rijden :X .

[..]
Zeer grote ergernis ja. Als je lang genoeg overleeft heb je gewoon een kompleet leger tegenover je. Voor de gein heb ik het weleens met een cheat geprobeerd, onsterfelijk. Dan merk je pas echt dat het spel gewoon geen grens stelt aan de aanvoer van nieuwe tegenstanders -- wat je dan aan tegenstand krijgt uiteindelijk, het is gewoon een continu aanvoer van nieuw slachtvoer. Wat gruwelijk vervelend wordt op een gegeven moment, zeker als je gewoon lekker wilt slopen.

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• LuPo
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 08:17
Het valt me op dat er bijna niemand online is bij Red Faction: Guerrilla. Laatst 's avonds met een vriend gespeeld en we hadden moeite om onze lobby te vullen met genoeg spelers om te kunnen beginnen.

Het is dus geen succes geworden deze game?

• LuPo
Hebben andere mensen ook zoveel vastlopers met dit spel op de Playstation 3? Ik ben nu nog bezig met de missies in "Parker" en hij is al een stuk of 5-6 keer vastgelopen.

Echt schijt-irritant! 8)7

• Webgnome
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 18:20
LuPo schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:07:
Hebben andere mensen ook zoveel vastlopers met dit spel op de Playstation 3? Ik ben nu nog bezig met de missies in "Parker" en hij is al een stuk of 5-6 keer vastgelopen.

Echt schijt-irritant! 8)7
Nee helemaal geen last van. Misschien is dat een teken van je PS3?

Strava, Twitter

• Thomaszki
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 15:58
Webgnome schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:29:
[...]

Nee helemaal geen last van. Misschien is dat een teken van je PS3?
Denk het wel. Heb het spel een paar maanden terug uitgespeeld, en nooit vastlopers gehad.

PSN / Xbox Live : Thomaszki

• LuPo
Thomaszki schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:30:
[...]

Denk het wel. Heb het spel een paar maanden terug uitgespeeld, en nooit vastlopers gehad.
Hm. Maar het rare is dat ik geen vastlopers heb met andere spellen. Misschien corrupted game-data? Of misschien is de save-file niet goed.

• 92946
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19-01-2018
Jammer dat deze game het niet gemaakt heeft. De destructie in deze game is toch wel apart te noemen. Iets wat je maar weinig ziet bij andere games.

Helaas heeft men in de demo de indruk gewekt dat de kaart heel groot was, terwijl toch grote delen van de kaart onbereikbaar zijn en dat je wordt tegengehouden door een onzichtbare barrière.

Multiplayer is ruk.

• Webgnome
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 18:20
Ik denk dat het ook te maken heeft met dat het slopen op een gegeven moment gewoon verveelt. Veel gebouwen zijn het zelfde en als je 10x hetzelfde type gebouw op een andere plek hebt gesloopt is er niks meer aan. De manieren van destructen zijn dan al snel beperkt. Echter hoop ik echt dat men ooit een game maakt met deze tech waarin de omgevingen wel afwisselend genoeg zijn zodat je niet na 2 uur al zoiets hebt van 'oh dat gebouw had ik toch al gesloopt?"

Strava, Twitter

• LuPo
Hoezo? Ik vermaak me prima met de multiplayer. Helaas zijn er niet veel mensen online maar daarom is de multiplayer niet ruk.

• LuPo
Inmiddels is het probleem al opgelost. Ik heb m'n savegame en de gamedata verwijderd, en ben opnieuw begonnen. Gelukkig was ik nog niet erg ver waardoor dat wel het proberen waard was (ik zat nog in "Parker"). Na deze tactische zetten werkte alles weer naar behoren. Inmiddels ben ik in "Badland" aanbeland. :)
Pagina: 1 2 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True