Toon posts:

nieuwe processor

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo peepz,

Ik ben echt een leek wat computers betreft en hoop dat jullie me kunnen helpen

Ik heb nu een Intel Core2Duo E4400 2.0ghz, en ik wil wat beters aangezien mij verteld is dat css een processor game is

Mijn moederbord: Asus P5GC-MX/Medion/SI

Want voor betere processor kan daar op?
Of waar kan ik het vinden?

Alvast bedankt

Verwijderd

Hoi, welkom op GoT.

Niet om vervelend te zijn, maar op GoT gelden bepaalde regeltjes: die zijn er niet voor de lol om nieuwe users te irriteren maar om een groot forum als dit in goede banen te leiden. Wat betreft jouw vraag, staat er het volgende in de beleidsrichtlijnen:
Welke processor/moederbord/geheugen moet ik kopen?

De zogenaamde 'welke moet ik nemen?'-vragen zijn op GoT niet toegestaan. De Tweaker kan immers prima zelf keuzes maken op basis van benchmarks, reviews en ervaringen. Omdat er met deze regel toch een gaatje valt willen we tegemoed komen met de HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen? Daarin staat stap voor stap aangegeven hoe je te werk moet gaan bij het selecteren van nieuwe hardware.
PMG Beleid

Probeer dus eerst eens het stappenplan voor het selecteren van een nieuwe processor: HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?

Op de website van asus: http://www.asus.com/ kun je als je jouw moederbord invult precies zien welke cpu's ondersteund worden (hiervoor kan het zijn dat je misschien je moederbord even van een nieuwe software-update moet voorzien, een zgn. firmware update - maar dat staat ook op de site van Asus uitgelegd).

Mocht je daarna nog specifieke vragen hebben dan kun je het altijd opnieuw proberen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2009 20:22 ]

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-02 22:56
wil wat beters aangezien mij verteld is dat css een processor game is
Ik neem aan dat je met CSS, Counter Strike: Source bedoeld ?

Enne, waarom ga je niet gewoon naar de Asus site en kijk je zelf ?
1. Ga naar: http://support.asus.com/d...load.aspx?SLanguage=en-us
2. Selecteer je moederbord.
3. Klik op 'CPU support'.

En Google is ook altijd nog je vriend ;)
knip
Modbreak:Modwerk mag je aan modjes overlaten.

[ Voor 32% gewijzigd door TERW_DAN op 28-05-2009 20:28 ]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zoals Peter hierboven al zegt, kijk naar wat je mobo ondersteund en zoek daar de voor jou beste cpu uit. Dan kun je gelijk zien of je nog een bios update nodig hebt.
Welke cpu je moet kopen is iets dat je zelf uit kunt zoeken aan de hand van benchmarks en de eisen die je applicaties stellen aan de cpu snelheid.

Dit topic gaat in elk geval op slot.

Dit topic is gesloten.