VLIEGTICKETS: HALVE PRIJS!

Pagina: 1
Acties:
  • 501 views

• Visser1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-12-2020
*knip*

Voor diegenen die GEEN Duits of Frans begrijpen, het volgende:

Stel ik wil naar New York. Ik vertrek vanaf Dusseldorf.
--> Ga naar *knip* en bij "creer votre voyage" (geel vlak linker zijde) klik op multiple-destinations.
--> Klik in het geele vlak nu MULTIPLE DESTINATIONS aan.
--> Voer in bij VOL 1 (vlucht 1): Dusseldorf / Boston (Datum naar keuze bv. 7/10/2009)
--> Voer in bij VOL 2 (vlucht 2): Boston / Dusseldorf (Datum naar keuze bv. 14/10/2009)
--> Voer in bij VOL 3 (vlucht 3): Boston / New York in met de datum 7/2/2010
--> Klik op de groene rechercher button.
--> Klik vervolgens op selecter le vol (De eerste optie die expedia toont)
--> Hij gaat nu zoeken en wanneer die klaar is komt die met de nieuwe betere prijs! (Dit kan de kreet zijn: Nous avons trouvé un prix plus intéressant pour vos vols. Le prix est passé de 406,09 € à 223,09)
--> Boeken, wachten op de bevestiging en voor nog geen 250 EURO ga je retour naar New York!!!!!

De regel is dus simpel: 1e en 2e vlucht moeten van/naar een goedkope 'tussenbestemming' gaan (voor NYC is dat Boston, voor Auckland bijvoorbeeld Bangkok of Singapore). De andere vlucht moet van de goedkope 'tussenbestemming' naar je eindbestemming gaan, een hele tijd later (in dit geval 7 maand later).

Succes!

[ Voor 3% gewijzigd door SmartDoDo op 28-05-2009 19:14 ]

Verwijderd

Ik ben helemaal niet geinteresseerd in vliegtickets, ook niet voor de halve prijs. Ik krijg al genoeg spam.

Verder hoef je niet zo te schreeuwen. Waarom moet jouw topic zoveel aandacht trekken? What's in it for you?

• Caddy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-01 19:36

Caddy

Press start to shutdown

Ik heb afgelopen weekend een ticket Toronto gekocht voor 5 maanden en die was via de website van Air Canada ruim 200 euro goedkoper. ( en vlieg ook via Dusseldorf )

Dit is dus gewoon SPAM

een tip die ik kan geven is de website van ANWB.
Die vergelijkt namelijk de prijzen bij een heleboel vliegmaatschappijen.

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-01 17:13

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Je vliegt dus van Dusseldorf naar Bosten en dan door naar New York?
Bent in totaal misschien 20 uur aan het reizen...

Ik betaan dan liver 100 euro meer en sta in een paar uur in New York ipv 1 hele dag reizen.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Zoals hiervoor al gezegd is valt dit onder spam en dat past niet op het forum.

Dit topic is gesloten.