Toon posts:

Welke keuze

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

Verwijderd

Topicstarter
Goede middag,

Ik ben van plan om zeer binnenkort een nieuwe macbook pro te kopen, alleen daar heb ik enkele vragen over.
Mijn keuze is gevallen op de 15" macbook pro met de 2.66 Ghz en 4 GB ram. Maarrr..... voor 270 euro meer zit er een 2.93 Ghz processor in, is deze ook echt merkbaar sneller bij dingen als PhotoShop, Illustrator, TextMate en gewoon internetten? Als dit wel is ga ik natuurlijk voor de snellere, maar 270 euro is niet zomaar wat, dus ben ik best wel benieuwd hoe dat zit.

Oja, nog een ding, is het slim om te wachten tot wwdc in juni? Of is het nu al bekend dat daar geen nieuwe laptops worden geintroduceerd?

Alvast bedankt

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Heb je dit bijvoorbeeld al bekeken, of überhaupt benchmarks? Ok, de 2,9 Ghz staat er niet bij, maar je ziet wel mooi het verschil tussen 2,2 2,4 en 2,6. Je kunt zelf dan wel inschatten hoeveel beter een 2,9Ghz het zal doen en of dat de moeite waard is voor je.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals Gizz al aangeeft is de enige manier om dit objectief te bekijken is door het lezen van benchmarks. Of je het ook merkt is soms zeer persoonlijk. Daarvoor kun je eventueel reviews en ervaringen hier op GoT doorlezen.

Over WWDC kun je lezen in Apple WWDC keynote 8 juni 2009: Wat te verwachten?. Let wel op dat dit vaak alleen geruchten zijn en dit voort events vaak teleurstellend zijn. Zoals altijd als je een computer wilt kopen: als je het nodig hebt, koop 'm nu. Kun je wachten, wacht dan tot de eerst volgende upgrade. En ja, op het moment dat je je computer koopt is er over een half jaar een computer te koop die stukken beter is.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.