Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PC komt niet meer in Windows

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

• ITG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09-2022
Mijn pc komt ineens niet meer in XP. Als ik opstart kom ik tot het laadt scherm van XP, dan gaat het beeld op zwart en hoor ik 1 korte puls en gaat ie weer overnieuw waar ik aan kan geven hoe ik Windows wil opstarten (veilige modus etc) als ik eentje kies begint het weer overnieuw en na een paar keer kom ik in de bios terecht.

Geheugenmodules heb ik allebei om en om (2x512 mb) al eruit gehad en probleem bleef. Wat is hier aan de hand?

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-10 15:17
Dit is _altijd_ een mooie om door te nemen: Hangers en opstartproblemen.
Zou je je TS aan willen passen met de specificaties? Wanneer is het probleem begonnen?

Hier alvast wat handvatten:
- Geef tijdens het opstarten bij F8 aan dat je PC niet automatisch reboot bij een blauw scherm. Mocht die heel snel voorbij flitsen dan kom je daar zo achter.
- Korte puls?

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Verstandige keuze van je PC!

Hier komt iets hips te staan

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

probeer eens hier
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1018546#11
Windows XP en 2000 BSOD guide

mm beetej laat bovenste is toch meer van toepassing btw

[ Voor 12% gewijzigd door Fish op 27-05-2009 17:40 ]

Iperf

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Met bovenstaande :)

Lees eerst de betreffende FAQ entries als deze :Windows Clients - FAQ door, ga er zelf mee aan de slag om dingen uit te sluiten.

Als je dan toch nog steeds tegen een onoverkomelijk obstakel aanloopt mag je het altijd opnieuw proberen, maar liefst wel met iets meer eigen inzet dan je nu laat zien :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.