Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jep.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Naar de hall of shame!
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2009 12:50 ]

Ik had helaas (wederom) niet erg veel tijd (en tot overmaat van ramp moest ik wéér een sterrenveld wegwerken in de overgang
File is upped; zometeen even kijken wie ik moet schoppen en dan zal ik diegene PM/DM-en siddler = kicked.
[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 26-07-2009 23:05 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
'k vind em erg gaaf en origineel!RobIII schreef op zondag 26 juli 2009 @ 23:02:
Final:
[afbeelding]
Ik had helaas (wederom) niet erg veel tijd (en tot overmaat van ramp moest ik wéér een sterrenveld wegwerken in de overgang)
File is upped; zometeen even kijken wie ik moet schoppen en dan zal ik diegene PM/DM-en siddler = kicked.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Nee; ik was op zoek naar een flatgebouw of iets voor de overgang en toen bedacht ik spontaan dit...
Over mij

En de reflectie van de tekst...

Ach ja; sod it
[ Voor 30% gewijzigd door RobIII op 27-07-2009 11:52 ]
Over mij
Het is meer iemand die op de rug ligt, lucht is namelijk "beneden" en het gebouw in kwestie zou dan smal onderaan zijn en breed boven.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Kijk eens van onderen naar bovenPhusebox schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:43:
Ziet er leuk uit, maar ben ik de enige die ziet dat hij niet valt?
Het is meer iemand die op de rug ligt, lucht is namelijk "beneden" en het gebouw in kwestie zou dan smal onderaan zijn en breed boven.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Hij valt naar beneden; dan kun je toch prima tijdens je val richting de lucht zien? Hij zal (zoals 'ie nu hangt) waarschijnlijk wel op z'n rug vallen jaPhusebox schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:43:
Over mij
Stap net uit de auto, net terug van vakantie en kan meteen beginnenRobIII schreef op zondag 26 juli 2009 @ 23:02:
Final:
[afbeelding]
Ik had helaas (wederom) niet erg veel tijd (en tot overmaat van ramp moest ik wéér een sterrenveld wegwerken in de overgang)
Ik moet zeggen dat je er een mooie plaat van gemaakt heb, kijken of ik er ook iets van kan maken
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Uiteraard gaat die zwarte achtergrond nog wat anders worden en wordt de muur wat minder kaal
Heeft iemand nog tips of suggesties?
[ Voor 40% gewijzigd door siddler op 31-07-2009 19:52 . Reden: Plaatje verwijderd ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
haha, die is best grappigRoom42 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 09:51:
Ook een soort van sequence: The Eternal Moonwalk: http://www.eternalmoonwalk.com/
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 16% gewijzigd door siddler op 31-07-2009 19:51 . Reden: Plaatje verwijderd ]
Even Quick'n'Dirty:

Iets anders: het perspectief van de poster klopt niet; die lijnen zouden (min of meer) gelijk/evenwijdig met de voegen moeten lopen.
BTW: Je weet dat je eigenlijk al te laat bent?
[ Voor 45% gewijzigd door RobIII op 30-07-2009 19:32 ]
Over mij
Ja ik weet dat eigenlijk te laat ben

[ Voor 24% gewijzigd door siddler op 31-07-2009 19:52 . Reden: Plaatje verwijderd ]
Over mij
Ja, ik heb vandaag toch geen tijd meer, en weinig inspiratie. Ben er niet heel tevreden over, maarja.RobIII schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 19:50:
Is dit een/de final?
Final

PSD staat online
[ Voor 19% gewijzigd door siddler op 31-07-2009 12:15 ]
Dan schop ik crisjake. SchoppedBozozo schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 20:00:
Ik meld voor de zekerheid nog even dat ik op vakantie ben t/m 4 augustus... hopelijk kan iemand anders mijn beurt voorlopig overnemen en anders tapir.
[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 30-07-2009 21:16 ]
Over mij

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
maar kwam opeens iets tussendoor, maar ben nu hard bezig..
Verwijderd
Mn internet deed het gister niet thuis en ik moest me redden met wat ik nog op mn mac had staan.
Op de universiteit heb ik nu wel internet, maar op een of andere reden mag ik geen verbinding maken met een server via ftp. (zit in momenteel in Colombia voor halfjaar, dat maakt t met internet ook nog iets lastiger, dat is hier niet overal..)
Ik ga even kijken of ik bestanden kan mailen oid..
edit: Het lukt me niet om de bestanden te uploaden, en kan zogauw geen email vinden van iemand hier.
Kan iemand helpen hoe ik de bestanden hier kan krijgen?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2009 15:45 ]
E-mail:
Hopelijk ben je dan geholpen.
Update?
Joejoe!
En hij staat erop.Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 21:06:
Heb t naar je gestuurd, bedankt!
Sequence deel van crisjake:

Heb je best leuk gedaan overigens
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 05-08-2009 01:30 ]
Ja, ziet er leuk uit! Goed gedaan crisjake!!!
Ik ben weer beschikbaar, maar heb geen idee wie er nu aan de beurt is.
Beeing
Nee, hij wil graag een bijtje zijn

[ Voor 20% gewijzigd door Savantas op 05-08-2009 16:14 ]
Verwijderd
pfoeh 't was echt laat toen...
Wilde eerst iets heel anders doen, maar omdat mn internet weg was moest ik het doen met de weinige plaatjes die op mn mbp stonden. Heb m nog maar net dus veel stond er niet op.
Best goede creatieve oefening:)
Maaruh, wie is nu aan de beurt? Volgens het lijstje ik maar ben een beetje verward...
Work hard & be brave.
Sorry, DonMetal, Willem is te druk met a) werk, b) luiers verschonen/(schoon)ouders wegbonjoeren en dergelijke verse-beby-praktijkenDonMetal schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 00:30:
Om voor het eerst in 10 pagina's maar weer eens te beginnen:
Update?
Ik heb even geleden al eens een alternatief overzicht gebeund, inclusief een complete sequence (deel I en II, zie sig). Het zijn simpelweg alle previews van de final die hier gepost zijn achter elkaar geplakt. Vandaar het kleurverschil in de overgangen soms.
Daar moet je het gewoon even mee doen...
(Die overigens vanaf volgende week ook achter gaat lopen, want dan ben ik op vakantie...
Het ging net zo lekker.
Misschien kan Bozozo dan maar beginnen? deCube is in ieder geval duidelijk overtijd... En anders moet deCube maar opschuiven. Beetje jammer als het zo stokt, tenslotte.# crisjake
# deCube
# Bozozo
# Stalllone
# jupjup
# Phusebox
# Matis
# Dystized
# ekzinator
[ Voor 13% gewijzigd door Savantas op 12-08-2009 16:28 ]
Verwijderd
Work hard & be brave.
Bozozo, succes!
Work hard & be brave.

Het viel niet mee om een overgang te verzinnen. Nu wat leuks verzinnen daar rechts en dan post ik een final
Work hard & be brave.
Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!

Edit: dit is me final
[ Voor 12% gewijzigd door Dutchie! op 16-08-2009 23:39 ]
Good job!
Klein dingetje: Alleen de overgang tussen de ketting en staart wordt wel ineens blurry... Misschien kan je dat wat geleidelijker laten lopen. Bij nader inzien beetje geval van kleindedierenaanranding, dus laat maar zitten...
[ Voor 63% gewijzigd door Savantas op 16-08-2009 22:30 ]
Verwijderd

Hehe ik ga er mee aan de slag! Dacht dat het nog wel even duurde..
Stallone, super plaat geworden. Style is helemaal top.

Succes!Phusebox schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:39:
Schop ontvangen, ik ga morgen beginnen denk ik. Niet echt mijn kleur rood, maar goed.
@Jupjup, die eenvoud spreekt me eigenlijk wel aan en het pas ook prima binnen het plaatje!
Ben benieuwd
Kun je wel vergetenStalllone schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:46:
Haha vet! Ik had al gehoopt dat de volgende er een stuk aan vast ging maken
Als Phusebox nu een mooi eind eraan breid hebben we een vette draak in onze Sequence
!!
Ben benieuwd
Haha
Wel een toffe overgang trouwens! Ik snap dat je er meer mee wilde, maar zo is ie ook mooi
[ Voor 46% gewijzigd door Savantas op 25-08-2009 19:08 ]
Verwijderd
Hier het goede jpegje! Was verkeerd uitgesneden en zie dat ik dat ook met de .psd gedaan heb..Savantas schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:01:
jupjup, klopt je stuk wel? Ik heb m toegevoegd aan het overzicht, maar je overlap was iets meer met die van Stalllone (35 px meer)...Ten minste in je preview hierboven, dus misschien was dat gewoon om de twee mooi aan elkaar te plakken...
Wel een toffe overgang trouwens! Ik snap dat je er meer mee wilde, maar zo is ie ook mooi

De psd die ik geupload had was excl. de 150 pixels vande vorige (love photoshop want ik was al bang dat dat stuk niet meer terug te krijgen was..)
Nieuwe psd. is geupload en hoop niet dat het een ramp is? Sorrie sorrie !

En al sla je mee dood maar ik kan nergens een linkje naar de murial ll vinden?
En blij dat mn bijdrage nog redelijk bevalt
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2009 23:09 ]
Verwijderd
Bedankt !Savantas schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 18:57:
Probeer eens deze? Is niet de officiële, want die is er nog niet...
Ik heb me rot lopen zoeken..
Ach, no worries. Afgelopen maanden heeft het soms wel eens twee weken stil gelegen. Doe je best iigPhusebox schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 08:03:
Ik moet mij verontschuldigen, maar ik zal uiterlijk morgenmiddag mijn inzending posten, ben al 2 weken overuren aan het draaien en daar komt als het goed is na vandaag een eind aan...

Of plak er een staart eraanPhusebox schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 00:23:
*schaam* ben mijn inzending helemaal vergeten... niet meer dan logisch als jullie dus verder willen gaan en niet meer willen wachten..

Dat is geluktPhusebox schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 09:23:
Wilde eens een lekkere foute plaat maken...
[ Voor 36% gewijzigd door Savantas op 29-08-2009 18:04 ]

Staat ie er al op? Heb je de volgende al een DM gestuurd?Phusebox schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 07:04:
Ik zal vanavond de final posten op de server, ben echt oververmoeid op dit moment als ik thuiskom van het werk na 2,5 week overwerken...blegh.
Ik zal PS weer eens aanzwengelen...
* Matis vind Phusebox niet zo lief, jezus wat een lastige overgang gaat dit worden

Iemand een ideetje hoe ik dit eenvoudig en subtiel kan laten overgaan?
[ Voor 56% gewijzigd door Matis op 03-09-2009 14:55 ]
Hoezo? gewoon wat layers eronder en erover en wat gummen met de brushMatis schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:33:
* Matis heeft 'm ontvangen
Ik zal PS weer eens aanzwengelen...
* Matis vind Phusebox niet zo lief, jezus wat een lastige overgang gaat dit worden![]()
Iemand een ideetje hoe ik dit eenvoudig en subtiel kan laten overgaan?
Als je het niet redt, om welke reden dan ook, licht dan even de volgende in of post even in het topic!!!11one
Dan zitten we niet massaal te wachten voor nop.
Ook als je klaar bent met je inzending is het handig als je de volgende deelnemer even, waneer mogelijk, middels een DM schopt om de attentie te vestigen op het topic en zijn/haar beurt!