Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:42
Dat is idd een goeie :P

Misschien -in het kader van een verticale sequence- is het wel leuk om een soort van "flat" te beginnen. Onderaan beginnend natuurlijk en het doel is dan om een verdieping erop te zetten die dan weer vet cool en hip is natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 16:28
Vind ik ook een goede optie! :) Vooral als er gekke dingen als schoorstenen doorlopen van de ene naar de andere verdieping oid

[ Voor 60% gewijzigd door Savantas op 04-10-2009 22:37 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Wat dacht je van een nog een sequence maar dan eronder en dat alles moet overlopen in elkaar :P

123456789
123456789
123456789
123456789
etc etc.

Elk nummertje is een plaatje, en heeft dus overlappingen met de onder-boven-naast(en)buurmannen :P

Gekkenhuis maar wel leuk :P

Als we dit lang genoeg doen, hebben we een poster met xxx aantal plaatjes, die kan je bestellen voor op je muur.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
@ Stallone

Daar wordt het wel weer een stuk lastiger van.
Ik en anderen die iets minder goed zijn, zijn dan wel lang bezig om alleen de overgang al goed te laten lopen, waarmee je ook de kans op uitstel en langere wachttijden vergroot.
Opzich een leuk idee, waarmee je ook veel kan, maar wel wat pittiger.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Dat idee is ook niet te doen van mij :P Dan hadden de plaatjes wat groter moeten zijn zoiezo...

Maar we zijn aan het brainstormen he :D Misschien krijgt iemand er een geweldig idee van :P

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
How about....

"Alternate timelines".

We beginnen, zoals deze sequence, met 1 plaatje; verschaft door de GFX crew of een 'luky bastard' die we aanwijzen. Vervolgens kan iedereen aan de slag (dus niet zitten wachten op de vorige) en kan men een "reply" maken op dat plaatje, die overigens ook gewoon weer over gaat zoals deze sequence deed. Op die plaatjes kunnen dan weer "replies" gemaakt worden en daar weer op en daar weer op.

Als resultaat heb je dan een startplaatje en een x-tal 2e plaatjes. Daar kun je dmv klikken op dat plaatje doorheen 'bladeren' op de "sequence4" site. Elke klik zal een nieuwe 'timeline' tonen (lees: andere sequence). Van elk gekozen "tak" wordt de eerste (of hell, voor mijn part een random) plaatje getoond enz. enz. zodat als je op plaatje twee klikt er meteen een hele rij (3, 4, 5, etc.) getoond wordt van die 'timeline'/sequence. En plaatje 3, 4, etc. zijn dan ook weer klikbaar.

Al met al krijg je dus een boomstructuur...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
                     +- Afb Aa +- Afb Aa1
                     |         |
                     |         +- Afb Aa2
                     |
            +- Afb A +- Afb Ab
            |
            |        +- Afb Ba
            |        |        
root (crew) +- Afb B +- Afb Bb +- Afb Bb1
            |        |
            |        +- Afb Bc
            |
            +- Afb C +- Afb Ca
                     |         +- Afb Cb1
                     |         |
                     |         |
                     +- Afb Cb +- Afb Cb2
                               |
                               |
                               +- Afb Cb3

Weergave is net als op Sequence3.nl dus 1 complete lijn v.l.n.r. maar afhankelijk van waar je klikt krijg je een andere timeline te zien. De beginweergave zal dan (bijv.) zijn:

code:
1
Root - A - Aa - Aa1

(Of, random)
code:
1
Root - B - Bc

Klik je in "Root - A - Aa - Aa1" op plaatje A dan zal A wijzigen naar B (dan C, en dan weer A) en de hele tijdlijn wijzigen naar Root - B - Ba. Klikken op Ca zal dan resulteren op Cb, Cc en dan weer Ca etc. waarbij Cb weer een Cb1 zal tonen (waar weer op geklikt kan worden als er nog "replies" zijn).

Het voordeel hiervan is dan we allemaal zoveel kunnen photoshoppen als we willen en niet hoeven te wachten op elkaar. Iedereen kan tegelijkertijd aan (zeg) Aa bezig zijn. Alleen wordt bij inzenden die inzending dan (afhankelijk van wanneer 'ie binnen komt) Aa, Ab, Ac of whatever. Enige vereiste is dat 'ie dan aansluit op A.

Dit alles wel even onder een klein voorbehoud; ik moet 't nog in de groep gooien en er moet wat aan te automatiseren zijn want ik heb geen zin om wekelijks of dagelijks die site met de hand bij te werken :P Dat automatiseren is 't probleem niet maar ik durf niet te zeggen of we zoiets in afzienbare tijd kunnen realiseren (hoewel ik met een avondje devven we een leuk opzetje zal hebben). Long story short: ik kan (en wil) geen beloftes doen mocht dit idee leuk blijken.

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 05-10-2009 16:56 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

Wat een wild idee heb je weer RobIII :D

Ik zie er wel wat in, maar dan moet er wel een afspraak gemaakt worden met het aantal vertakkingen dat je maximaal per transitie wilt.

Anders krijg je Aa ... Az als voorbeeld. Dat is niet helemaal de bedoeling.

Drie vertakkingen per transitie lijkt me leuk, dan heb je na 3 transities al 27 paden ;)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Matis schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:22:
Wat een wild idee heb je weer RobIII :D

Ik zie er wel wat in, maar dan moet er wel een afspraak gemaakt worden met het aantal vertakkingen dat je maximaal per transitie wilt.

Anders krijg je Aa ... Az als voorbeeld. Dat is niet helemaal de bedoeling.
Waarom niet? Sterker: dat geeft iemand anders 26 (of meer/minder) aansluitpunten om (bijv) een Ap1 te maken ;) Als we maar hard genoeg blijven photoshoppen kan 't een leuke boom worden denk ik. Als we (tjah, ik blijf toch devver :P ) dan zorgen voor leuke URL's zodat men hun eigen Aq1j3 creatie kan posten en de tijdlijd t/m die inzending dus in 1 keer gelinkt kan worden is 't makkelijk om met je creatie te patsen zonder dat 'ie (bij wijze van) nooit gezien zal worden omdat 'ie anders te "diep verstopt in de boom" zou zitten ofzo.

En dan denk ik meteen aan "random timeline" linkjes etc. :P Als je een inzending doet kun je gewoon uploaden en krijg je een activatiemail toegestuurd om de creatie zichtbaar te maken (linkje in de mail klikken) en meteen een link om de creatie (zolang er nog geen "kinderen" zijn) te verwijderen mocht 'ie niet helemaal mooi aan blijken te sluiten (dat komt nog wel eens voor is mijn ervaring :P :X ). Geldig email adres is dan wel vereist om te voorkomen dat mensen gaan zieken en om er voor te zorgen dat de 'verwijderlinkjes' zeker gezien worden.

En hoe langer ik er over na denk hoe leuker dit lijkt om eens even voor te gaan zitten en uit te werken in de avonduurtjes :P Er zijn 1001 leuke features te verzinnen. Nu nog tijd vinden :+

[ Voor 52% gewijzigd door RobIII op 05-10-2009 14:30 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

RobIII schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:24:
Waarom niet? Sterker: dat geeft iemand anders 26 (of meer/minder) aansluitpunten om (bijv) een Ap1 te maken ;) Als we maar hard genoeg blijven photoshoppen kan 't een leuke boom worden denk ik. Als we (tjah, ik blijf toch devver :P ) dan zorgen voor leuke URL's zodat men hun eigen Aq1j3 creatie kan posten en de tijdlijd t/m die inzending dus in 1 keer gelinkt kan worden is 't makkelijk om met je creatie te patsen zonder dat 'ie (bij wijze van) nooit gezien zal worden omdat 'ie anders te "diep verstopt in de boom" zou zitten ofzo.
Ja, eigenlijk maakt het dat stiekem toch wel weer spannend :P maar misschien worden eenvoudige overgangen meer gebruikt dan *lastige*.
Misschien is dit toch wel een leuk ding om te doen :D
En dan denk ik meteen aan "random timeline" linkjes etc. :P
*O*

Edit: Sjezus, nog een edit/update van je bericht :P

Maakt dat het systeem weer niet extra lastig?!

[ Voor 5% gewijzigd door Matis op 05-10-2009 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Matis schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:28:
Maakt dat het systeem weer niet extra lastig?!
Dat is voor zorg van degene die 't gaan devven natuurlijk. Je kunt 't zo leuk/uitgebreid/simpel/makkelijk/moeilijk maken als je wil. Maar alles wat ik nu roep (en heb geroepen) is geen rocket science... Het is gewoon een boompje.

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 05-10-2009 14:31 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

RobIII schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:31:
Dat is voor zorg van degene die 't gaan devven natuurlijk. Je kunt 't zo leuk/uitgebreid/simpel/makkelijk/moeilijk maken als je wil. Maar alles wat ik nu roep (en heb geroepen) is geen rocket science... Het is gewoon een boompje.
Klopt, ik vind het een leuk idee. Mijn probleem is dat ik meteen in code ga denken over het te ontwerpen systeem. Daarmee maak ik het me soms te lastig.

Nu ik er over nadenk is het eigenlijk helemaal niet zo lastig.

Een tabelletje met een parentID, een CreationDate en eigenID. En je kunt je timeline al genereren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Matis schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:33:
[...]

Klopt, ik vind het een leuk idee. Mijn probleem is dat ik meteen in code ga denken over het te ontwerpen systeem. Daarmee maak ik het me soms te lastig.

Nu ik er over nadenk is het eigenlijk helemaal niet zo lastig.

Een tabelletje met een parentID, een CreationDate en eigenID. En je kunt je timeline al genereren :D
That's what I said. Gewoon het zoveelste boompje :Y)

Ik vind gewoon 't grootste voordeel dat we niet weer allemaal op elkaar zitten wachten, vakanties en whatnot's die roet in 't eten gooien etc. Iedereen kan gewoon z'n ding doen in z'n eigen tijd. No pressure at all.

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 05-10-2009 14:38 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

RobIII schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:36:
That's what I said. Gewoon het zoveelste boompje :Y)
Ja, maar dat typete je weer in je edit, die ik weer zag op het moment dat ik mijn bericht plaatste ;)

Anyweg, ik vind het wel een leuk idee :D

Mocht je nog wat biervilt-programmeurs nodig hebben, ik wil wel helpen/brainstormen!

Edit @ (weer een) edit :P
Ja, dat is wel een groot voordeel. Iedereen kan op elk gewenst moment *instappen*.

"We are programmed to receive.
You can checkout any time you like,
But you can never leave!"
:+

[ Voor 21% gewijzigd door Matis op 05-10-2009 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:42
Matis schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:39:
[...]

"We are programmed to receive.
You can checkout any time you like,
But you can never leave!"
:+
Heeey! The Eagles...

on-topic: klinkt leuk :P ik zeg doen.. haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Stoer idee RobIII! En dan alles afdrukken op magneetstrips. Kan jezelf op de koelkast een eigen sequence maken (of meerdere)
/edit
Uhhm volgens mij kan dit toch niet helemaal. Maandag 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Loev op 05-10-2009 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Klinkt wat mij betreft ook wel goed, ik zou namelijk graag meer inzendingen hebben gemaakt maar was met huidige systeem niet echt mogelijk.

Misschien kunnen we stemmen over wie met de sequence mag beginnen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
Briljant idee, RobIII! d:)b Ehh, ik meld me dan wel meteen af om de alternatieve site bij te houden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Leuk idee dat vertakkingen in sequence vorm.

Mij lijkt het dan nog wel leuk om iedere keer maar 3 vertakkingen per tak toe te staan.

Dus eerst gaan er 3 mensen aan de slag, dan 9, dan 27 etc... Op die manier krijg je niet dat 1 tak 80 vertakkingen heeft en de andere maar 5 ofzo. Zo word de boel meer geforceerd om de alle vertakkingen te gaan gebruiken en wordt de sequence-boom vanzelf langer en langer.

Tevens als je een goed systeem hiervoor opzet, zou je zelfs het zodanig kunnen bouwen dat je dus een account aanmaakt. Met dit account zou je dan een vertakking kunnen reserveren, die dan 3-4 dagen voor je wordt vastgehouden. Heb je na die 3-4 dagen geen afbeelding geupload, dan komt de vertakking weer vrij voor iemand anders en mag jij 1 dag lang geen vertakking kiezen ofzo. Ook nu wordt je meer geforceerd om iets aan te leveren zodat sequence-boom kan blijven groeien.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Phusebox schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:15:
Misschien kunnen we stemmen over wie met de sequence mag beginnen.
Hmm, ik denk gewoon een GFX-moddereter/admin/koffiehaalstagiair :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Rakkerzero schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:46:
Met dit account zou je dan een vertakking kunnen reserveren, die dan 3-4 dagen voor je wordt vastgehouden.
Wat weer betekent dat je moet gaan zitten wachten als de laatste 'plek' gereserveerd is. Ik voorzie massale reserveringen (kost immers niets) en vervolgens niemand die iets upload en instuurt.

Dan zou ik nog liever gewoon van start gaan met een 'onbeperkt' aantal inzendingen per tak en als er bepaalde takken 'vol' beginnen te raken die gewoon "op slot" te zetten (evt. totdat de boom weer 'gebalanceerd' is om vervolgens weer "open" te gaan). Maar hoe dan ook loop je dus met dit soort zaken tegen 't probleem aan dat iemand misschien al 3 dagen aan het photoshoppen is om er dan achter te komen dat de tak op slot is of de plek vergeven. En dat is dan ook weer ka-lote ;) Dus ik neig meer naar: vul elke tak aan naar eigen believen.

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 05-10-2009 16:52 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

RobIII schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:51:
[...]

Wat weer betekent dat je moet gaan zitten wachten als de laatste 'plek' gereserveerd is. Ik voorzie massale reserveringen (kost immers niets) en vervolgens niemand die iets upload en instuurt.

Dan zou ik nog liever gewoon van start gaan met een 'onbeperkt' aantal inzendingen per tak en als er bepaalde takken 'vol' beginnen te raken die gewoon "op slot" te zetten (evt. totdat de boom weer 'gebalanceerd' is om vervolgens weer "open" te gaan). Maar hoe dan ook loop je dus met dit soort zaken tegen 't probleem aan dat iemand misschien al 3 dagen aan het photoshoppen is om er dan achter te komen dat de tak op slot is of de plek vergeven. En dat is dan ook weer ka-lote ;) Dus ik neig meer naar: vul elke tak aan naar eigen believen.
Op slot zetten kan inderdaad ook nog.

Btw. wat misschien nog wel leuk is om ipv de sequence van links naar rechts te hebben, om hem nu van boven naar beneden te doen. Is weer iets anders.
Matis schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:54:
Je zet je scherm maar op z'n kant :P
:'( Das zonde....

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 05-10-2009 16:56 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ja, ongelimiteerd klinkt toch wel goed. Mocht er iets grandioos mis gaan, dan kun je altijd nog ingrijpen.
Rakkerzero schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:53:
Btw. wat misschien nog wel leuk is om ipv de sequence van links naar rechts te hebben, om hem nu van boven naar beneden te doen.
Je zet je scherm maar op z'n kant :P

Edit, wat misschien helemaal lijp is om een vierkant te maken, en dat je aan alle kanten kunt sequencen (behalve waar zijn parent zit natuurlijk).

[ Voor 72% gewijzigd door Matis op 05-10-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Rakkerzero schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:53:
Btw. wat misschien nog wel leuk is om ipv de sequence van links naar rechts te hebben, om hem nu van boven naar beneden te doen. Is weer iets anders.
Dat doet 't "timeline" effect IMHO wat teniet; dat is (gevoelsmatig/intuïtief) toch eerder v.l.n.r.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

RobIII schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:55:
[...]

Dat doet 't "timeline" effect IMHO wat teniet; dat is (gevoelsmatig/intuïtief) toch eerder v.l.n.r.
Van boven naar beneden kan ook prima. Kijk maar naar de stambomen (is ook een soort van tijdlijn). Die gaan 9/10 keer ook van boven naar beneden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Rakkerzero schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:57:
Van boven naar beneden kan ook prima. Kijk maar naar de stambomen (is ook een soort van tijdlijn). Die gaan 9/10 keer ook van boven naar beneden. ;)
:P * Matis denkt ineens aan:
I'm sorry Puff, but I don't give a fuck if this chick was my own mother
I still fuck her with no rubber and cum inside her
and have a son and a new brother at the same time
and just say that it ain't mine, what's my name?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Vet idee!
Alleen kan het niet misgaan als in één keer 6 mensen er voor kiezen door te werken op dezelfde voorganger?
Waardoor bijv. 2 andere (vroege) vertakkingen doodgaan (en dat 2/3 korte stukjes worden), terwijl die andere dan veel langer en aantrekkelijker worden zodat er ook nooit meer aan die kleine wordt gewerkt.
Ik ben bang dat je uiteindelijk weer 1 tak overhoudt omdat iedereen aan diegene wil werken omdat die het mooiste en leukst is.
Maar dat is hoe ik het zie. Misschien heb ik het hier ook wel bij het verkeerde eind

Alternatieve oplossing daarvoor, is, wel een boom maken, met een vaste structuur, maar zonder reserveringen.
Maar dat je dus, volgens mij al een keer eerder genoemd, wel een max aantal inzendingen op 1 plaatje hebt. Wachten doe je dan niet want zodra 1/3 klaar is kan de volgende al aan de gang, en op deze manier zijn er dus altijd minimaal 3 man aan het werk.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Wanneer gaan we beginnen RobIII? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Matis schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:34:
Wanneer gaan we beginnen RobIII? :P
Ik denk dat eerst het systeem opgezet moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Rakkerzero schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:55:
Ik denk dat eerst het systeem opgezet moet worden.
Daarom rest mijn vraag:

Wanneer gaan we beginnen RobIII? :P En welke plakband-programmeurs neem je mee? >:)

Ikzelf wil me wel aanbieden voor het algoritme om een timeline weer te geven, als iemand anders de ERD doet en zorgt voor een inlog / upload / database systeem met session e.d. (ikzelf vind mezelf daarvoor niet geschikt).

Ik hoor het wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Don't worry. De code, DB etc. schud ik zo uit m'n mouw in m'n slaap. Nu nog tijd vinden ;)

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

RobIII schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 11:05:
Don't worry. De code, DB etc. schud ik zo uit m'n mouw in m'n slaap. Nu nog tijd vinden ;)
I'll sleep when I'm dead :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:54
Matis schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:54:
Edit, wat misschien helemaal lijp is om een vierkant te maken, en dat je aan alle kanten kunt sequencen (behalve waar zijn parent zit natuurlijk).
Dat idee had ik ook, gewono een oneindige sequence in alle kanten. Als je dan een hoek pakt, heb je 2 kanten die hetzelfde moeten zijn, dat is echt een uitdaging denk ik :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Killzone schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 14:08:
Dat idee had ik ook, gewono een oneindige sequence in alle kanten. Als je dan een hoek pakt, heb je 2 kanten die hetzelfde moeten zijn, dat is echt een uitdaging denk ik :) .
Ja, maar admin Rob-dun-derde had een idee met een timeline oid. Dan is in zo'n vierkant niet handig.

Ik moest eerst ook denken aan zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://www.arsetmathesis.nl/images/bosman6.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Waar is iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 17:10
Ik ben momenteel in Den Haag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Het feit dat je reageert betekend natuurlijk al genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Hm jij past snel je ondertitel aan :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

willem169 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:41:
Hm jij past snel je ondertitel aan :( :P
Nee, daar heb ik Umpa Lumpa's voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

@RobIIII

Als je het niet redt, om welke reden dan ook, licht dan even de volgende in of post even in het topic!!!11one
Dan zitten we niet massaal te wachten voor nop. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik heb nog wat werk liggen voor deze week (2 deadlines op 1 nov.) maar zal dus volgende week wel een gat/gaatje hebben. K?

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

RobIII schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:41:
Ik heb nog wat werk liggen voor deze week (2 deadlines op 1 nov.) maar zal dus volgende week wel een gat/gaatje hebben. K?
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
En, gaatje gevonden, stiekum de hele sequence al klaar? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

natas :w

Je weet toch dat RobIII altijd eerst netjes altijd in 6voud test, alvorens het te posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Matis schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:19:
Je weet toch dat RobIII altijd eerst netjes altijd in 6voud test, alvorens het te posten ;)
:P Ik doop meestal de devomgeving "productie" en pruts er in terwijl er in gewerkt wordt :+
Anyhow; ik ben voornemens op korte termijn (lees deze week) een start te maken en omdat 't niet (heel) veel werk is zal 't binnenkort wel verschijnen.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Prima, ik zal dit topic over een week nog wel eens schoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
schRobIIIje? ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Savantas op 16-11-2009 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik heb een (bijna werkende) eerste opzet / proof of concept. Dus er is aan gewerkt en 't is onderweg ;)
En nee, nog geen linkjes ;) Nah, allee dan :P

Remember: Dit is een snel geflanste proof-of-concept. De UI moet behoorlijk aangepakt worden (zo wil ik op ieder 'level' bij het hoveren over een plaatje een pijltje omhoog + omlaag laten zien) en de JS/HTML moet flink opgeschoond worden. En ik denk dat ik dit projectje even aangrijp om eens te stoeien met jQuery, waar ik tot op heden nog (te) weinig mee gedaan heb, om 't één en ander wat te animeren zodat 't wat 'smoother' overkomt.

Images momenteel in de DB:
code:
1
2
3
     / B1 - B1C1
Root - B2
     \ B3

Uploaden kan (nu) niet.

Komt goed. Patience ;)

[ Voor 75% gewijzigd door RobIII op 17-11-2009 03:34 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
Mooi man! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

*O* Ziet er leuk uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
idd, al vind ik er een beetje vaag uitzien :)

maar wanneer denk je klaar te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

@RobIII,

ik heb net nog even kritisch naar je ontwerp gekeken, maar heb je er rekening mee gehouden dat iemand ook aan een branch ipv leaf een afbeelding toe kan voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Nice Rob :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Matis schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:15:
@RobIII,

ik heb net nog even kritisch naar je ontwerp gekeken, maar heb je er rekening mee gehouden dat iemand ook aan een branch ipv leaf een afbeelding toe kan voegen?
:Y

Kleine mockup:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kL8QTGawZQcTxHXaIjPZAGec/full.png

Ik wil per afbeelding straks een half-transparante mouse-over "layer" welke bovenaan een pijl omhoog weergeeft (vorige), onderaan een pijl naar beneden (volgende) en in 't midden een "knop" met andere opties (upload op die plek in de boom, evt. auteur/datum huidige afbeelding/etc?). En rechts weer een pijl om daar een nieuwe branch te starten.

Helaas heb ik afgelopen dagen een paar keer tot diep in de nacht gewerkt en m'n oogleden hangen momenteel over m'n schoenen, dus geef me nog even. Als iemand 't niet houdt is mijn proof-of-concept en deze post misschien handig als uitgangspunt ;)

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 18-11-2009 10:29 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

I fear your Paint skills :P

Ziet er prachtig uit, mooi om te horen dat je er toch nog echt over nagedacht hebt ;)

Succes iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
photoshop skillz zo te zien :P

ziet er enorm gaaf uit, kun je al in percentage aangeven hoever je bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
hoi, is dit topic nog levend of moet ik een reanimatie doen? :D

toch maar doen:

indrukken, loslaten
ademhalen, indrukken loslaten.
indrukken loslaten
indrukken, en weer loslaten :P

[ Voor 52% gewijzigd door natasdiamon op 03-12-2009 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
Huh, watte? Waar was ik? Wie bent u? Ehh, RobIII toch? Niet? Waar is die ineens gebleven dan? :+

[ Voor 4% gewijzigd door Savantas op 03-12-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een-en-twintig twee-en-twintig drie-en-twintig er wel ff tussendoor doen, te snel is nooit goed.

indrukken loslaten ademhalen, was het maar zo makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
Is het geen optie om gewoon alvast te beginnen met content te maken? Dan heeft Rob meteen iets om erin te gooien...OF wil je zelf beginnen met een mooi plaatje van 750 x 544px, RobIII?

[ Voor 23% gewijzigd door Savantas op 08-12-2009 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Savantas schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:07:
Is het geen optie om gewoon alvast te beginnen met content te maken? Dan heeft Rob meteen iets om erin te gooien...OF wil je zelf beginnen met een mooi plaatje van 750 x 544px, RobIII?
Is het niet makkelijker om een conventionele aspectratio te gebruiken? Iets van 4:3 of 16:9 (16:10), ik weet niet welke ascpectratio jij gebruikt hebt, maar volgens mij geen van deze drie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
Tja, is de afmeting die ik uit RobII's probeersel haalde. :)
RobIII schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 01:08:
Ik heb een (bijna werkende) eerste opzet / proof of concept. Dus er is aan gewerkt en 't is onderweg ;)
En nee, nog geen linkjes ;) Nah, allee dan :P

[ Voor 71% gewijzigd door Savantas op 08-12-2009 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Gezien de activiteiten rond dit topic maar vooral vanwege het feit dat de FTP account werd gebruikt om warez te up- en downloaden heb ik de account (tijdelijk?) gesloten. Mocht je een .PSD bestand terug willen hebben moet je mij even een DM sturen, ik heb alles gedownload staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

willem169 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:32:
Gezien de activiteiten rond dit topic maar vooral vanwege het feit dat de FTP account werd gebruikt om warez te up- en downloaden heb ik de account (tijdelijk?) gesloten. Mocht je een .PSD bestand terug willen hebben moet je mij even een DM sturen, ik heb alles gedownload staan. :)
Damn, jullie hebben me eindelijk door :P

Hoe zit het met Seq3 III ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ik kan me herinneren dat ik ooit heb meegedaan met het eerste deel van Re-sequence... kan helaas mijn ontwerp nergens meer terug vinden :(

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Waarom kan er trouwens niet een sequence worden gestart, gewoon nog één voordat het ingewikkelde concept klaar is?

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Als we met ingewikkelde navigatieconcepten bezig zijn; ik heb hier nog een stel flash classes liggen die met zijn allen 'canvas' vormen, een in principe oneindig touch-achtig navigeerbare site; daarop draaien http://www.nltracks.nl en http://www.privacythegame.nl ik heb er op zich geen bezwaar tegen om dat hier voor in te zetten. als men dat leuk vind :)

Het is niet heel moeilijk om het grid te vullen met een berg in elkaar passende fotoshop meesterwerken.

Overigens het probleem dat 10 mensen verder willen op 1 plaatje, is makkelijk te omzeilen; laadt een random variant op aan aangrenzend plaatje zien.

Leuk idee wel :)

[ Voor 8% gewijzigd door XangadiX op 27-01-2010 01:48 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yorkick schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 00:15:
Waarom kan er trouwens niet een sequence worden gestart, gewoon nog één voordat het ingewikkelde concept klaar is?
Mijn idee.

plus een kickje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:24

BaRF

bijna kerst

Jeej een 'gewone' tussendoor heeft mijn stem ook }:O

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Iemand die zich geroepen voelt om hem te starten?
Heb zelf atm niet zoveel tijd!

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er iemand nu mee begint, dan hebben we nog geen lijstje gemaakt met mensen next in line. Ik wil best op korte termijn een nieuwe sequence zien, zal mijn photshop skills goed doen. Maar overhaasten is ook weer nie goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPepper
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 23:14
Ik als photoshop-beginner moet eerlijk toegeven dat dit wel echt een vet en uitdagend project is! Als er een nieuwe ronde komt houd ik mij aanbevolen! :9~

Als het gemakkelijk was had iemand anders het wel gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

De overgang tussen mijn stukje mural en die van EsCo is nog steeds niet goed op de website. Wordt dat nog een keer bijgewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Hey wat een gaaf idee is dit !
De volgende ronde wil ik ook graag mee doen. :-)

Net even op de website gekeken van sequence3 en er zitten erg mooie plaatjes tussen.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog het resultaat van de sequence in 2002 for nostalgia sake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Verwijderd schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:28:
Heeft iemand nog het resultaat van de sequence in 2002 for nostalgia sake?
+1 on this one :-) Volgens mij deden wij toen ook mee niet waar Jaapie? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Jaapf en prototype O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
Jaapf en prototype, alhier nog steeds te bezichtigen: http://www.rikkertkoppes.com/sequence/

Tja, een tussendoortje: Wordt dat dan Sequence33 of Sequence3+1?

[ Voor 32% gewijzigd door Savantas op 18-08-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik zeg Seguence3^3.5 :P

Goed idee btw :D

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Kick :$

Komt hier nog een vervolg op? Zou het wel O+ ERG TOF O+ vinden om mee te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ff offtopic vraagje.
Welke fonts zijn er gebruikt voor de header?
http://crew.tweakers.net/willem169/header.jpg

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Wie heeft lef/tijd om te beginnen en aanmeldlijst te maken? En er is vast nog wel ergens een hosting ofzo?

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Heeft RobIII dat nieuwe sequence systeem al klaar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Gaat er binnenkort een nieuw project van start? Ik houd mij dan ten zeerste aanbevolen :-) Ik zie dat er trouwens al dik 4 maanden niet is gereageerd. Bij deze even een kick (als 't gewaardeerd wordt hoor!).

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

marapuru

db.

Ik stel voor dat we een deadline instellen voor deelname, simpelweg om wat druk op de ketel te zetten zodat iedereen die zou willen zich ook gaat inschrijven. Een inschrijftermijn van 3 weken lijkt mij een uitstekend plan, dan krijgen de users die eerder meededen en het niet meer volgen (wat vrij logisch is na dik een jaar inactiviteit) ook de tijd om het topic langs te zien komen.
Deadline inschrijving:
Vrijdag 8 april 2011 - 19:00
Deelnemers
Ja, ik doe mee met het Sequence 3 II project!Wat moet er verder nog geregeld worden? Regels staan allemaal in de TS toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik denk dat voordat we met een nieuwe sequence gaan starten we beter eens erover kunnen discussiëren van wat we nu willen met de nieuwe sequence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:48:
Ik denk dat voordat we met een nieuwe sequence gaan starten we beter eens erover kunnen discussiëren van wat we nu willen met de nieuwe sequence.
Laten we bij gebrek aan ideeën en om gewoon eens een start te maken, gewoon verdergaan waar we geeindigd waren :) Vind ik veel beter. Ook omdat gesprekken over wat we precies moeten doen, niet verder komen, en niet constructief zijn.

Plus dat een deadline van 8 april iets is om naar toe te werken?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

yorkick schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:52:
Wie heeft lef/tijd om te beginnen en aanmeldlijst te maken? En er is vast nog wel ergens een hosting ofzo?
Ik wil het idee van RobIII wel voortzetten :) Ik zal vanavond eens een opzetje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Matis schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:53:
[...]

Ik wil het idee van RobIII wel voortzetten :) Ik zal vanavond eens een opzetje maken.
Dat lijkt mij wel een goed plan. Een verticale mural is weer eens iets anders en lijkt mij dan ook wel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het idee van RobIII was toch - kies een kant, elke kant? dus een soort van noord oost zuid west, maakt niet uit waar je aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Doe anders even een nieuw topic voor een eventueel volgende sequence, da's overzichtelijker. :P

Ik kan hier zelf niet actief aan bijdragen maar een nieuwe sequence zou erg leuk zijn. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Nu online

marapuru

db.

Matis schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:53:
[...]

Prima, maak de opzet maar en open idd zoals NMe al zei een nieuw topic. Dat maakt het wel net wat overzichtelijker :)

offtopic:
mijn kennis van ubbcodes is niet super zoals je zag in mijn post, toch wil ik best meehelpen met het maken van een goede TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Wordt niet echt loeiend enthousiast gereageerd:P

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Loeiiiii

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Volgens mij zit iedereen gewoon met smart te wachten op het topic van mrmali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matis word het dan, me thinks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ohja, ook deze nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, no pressure :) het moet wel leuk blijven natuurlijk voor iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Nu online

marapuru

db.

Ik ben er ook nog hoor :)

Als ik iets kan doen DM me dan maar, zit regelmatig te leechen op GoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Ik ben anders ook van de partij mocht er wat gaan gebeuren!

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:

Als je het niet redt, om welke reden dan ook, licht dan even de volgende in of post even in het topic!!!11one
Dan zitten we niet massaal te wachten voor nop. :X

UitroeptekenOok als je klaar bent met je inzending is het handig als je de volgende deelnemer even, waneer mogelijk, middels een DM schopt om de attentie te vestigen op het topic en zijn/haar beurt!