Savantas schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 17:22:
Die gele lijn zou ik gewoon als vector er bovenop leggen, als een lijn (misschien met kek schaduwtje oid erachter). De berg past, op de donkerte na, best goed, alleen zou ik de sneeuwvlak bovenaan jouw berg verdoezelen omdat die zo abrupt begint. Met de stamp of mooier de Patch tool kan je dit mooi fixen.
Just my 2cts...
en die 2cts worden gewaardeerd

Als Natasdiamon/iemand anders het niet erg vind wil ik vanaaf nog wel ff m'n betere versie erop gooien. Ik had ook nog een mooi Lance Armstrong uitgeknipt met champagne, die moest uit het logo rondje komen, zeg maar, aan de rechterkant, dat was die knip oog

Ik vind nu dat ornament wat te veel naar voren komen, dat was niet mijn bedoeling zo, was meer de bedoeling dat ik voor de volgende iets met een berg niet verplicht maakte

toen ik dat plaatje zag, moest ik denken aan die Monty Python taferelen, waar dan willekeurige objecten zo geplakt mogelijk over kwamen.
Maar teveel smoesjes moet ik ook niet verzinnen, al zijn het geen excuses, maar goed, kritisch als ik ben, zeg ik wel dat het nog ietsje beter kan.
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 18-06-2009 17:33
]