Ik krijg zelden DM's

Wel pushmessages: tellen die ook?

Je reactie komt echter over als een wannabe-mod reply en lijkt ietwat flamerig
Dit is wederom een wannabe mod reactie en bovendien op de man gespeeld (flame).
Het valt me op dat je weer regelmatig belerend of terechtwijzend reageert, bv "dus die had je makkelijk zelf kunnen zoeken lijkt mij". Kun je daar een beetje rekening mee houden
Overigens wel terecht, kreeg 3 maanden geleden mijn laatste welke ik, in tegenstellingen tot de anderen, onterecht vond:
Je dicht mensen hier een intentie toe door selectief te interpreteren en plaatst slechte replies die als wannabemodgedrag zijn aan te merken
Netjes terug gemaild, maar nooit iets terug gekregen

bedankt voor de 5e pushmessage van je, daarmee vorm je maar liefst 50% van het totaal aantal ontvangen pushmessages! Van de in totaal 10 pushmessages zijn 3 onschuldig, waardoor je een aantal bereikt van 5 van de 7: zo'n 71%. Ik kan niet wachten op de volgende pushmessage van je!
Je noemt mijn reacties 'selectieve interpretaties': hetzelfde kan uiteraard gezegd worden over de voorbeelden die jij aanhaalt.
Ik ga mij verder niet verdedigen voor de reacties, in ieder geval 'bedankt' voor de reactie.
Overigens: leuk dat je mij naar het 'Een toegankelijker en vriendelijker GoT, help mee!' stuurt: als je niet zo selectief had gekeken, had je geweten dat ik in dat topic zelf heb gepost. Maargoed, 'selectieve interpretatie en behoefte aan informatie' he

Jammer dat de moderator in kwestie daar niet op in is gegaan, vond het leuk om een keer een boehoehoe berichtje terug te sturen om te zien hoe hij daar mee om zou gaan

(ohw en als de betreffende moderator dit leest: mijn reactie was dus maar een grapje

)
Maargoed, ik snap er dus helemaal niks van! Ik ben blijkbaar zo'n goede wannebe-moderator.. Maak mij dan verdorie algeheel moderator
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 26-05-2009 13:29
]