[Free MMORPG] Dragonica

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Topicstarter
Voor mensen die het leuk vinden om een MMORPG te spelen maar er geen geld voor willen uitgeven kunnen naar: http://en.gpotato.eu/

Op deze site staat 2 MMORPG's die gedownload kunnen worden. Ikzelf heb meegedaan aan de closed beta van Dragonica. Ik kon nog niks vinden op GoT hierover dus bij deze.

Dragonica

Dragonica is een arcade-style 3D side-scrolling MMORPG. Wat betekend dat je de besturing bijna compleet met het toetsenbord kan doen.

Voordat je begint met het spel kun je kiezen wat voor soort speler je wilt zijn. Wanneer je een klasse kiest kun je vervolgens kiezen uit 2 rassen. Hieronder staan de klassen en rassen waaruit je kan kiezen:

Warrior
Knight
Knights gain their advantage through their skillfull training and well rounded defensive abilities. A Knight's use and understanding of their training allows them to take more damage than anyone else on the battlefield whilst dishing out a range of punishing attacks on their foes. Upon reaching level 40 a Knight is promoted to a Paladin.

Gladiator
Gladiators are pure brutes on the battle field. Trained on the premise that strength overcomes all, they have endured hours of torturous physical training to reach the level they are at. Gladiators are renowned for their ability to take inordinate amounts of damage whilst dealing out huge amounts in return. Gladiators can wield double handed weapons and are promoted to Myrmidons upon reaching level 40.

Magician
Monk
Monks have gained a whole new level of knowledge by combining what they’ve learned from their studies with what they have learned from the battlefield. In pursuit of a higher understanding, Monks participate in more battles to develop their sorcery skills. As the only class with resurrection and healing abilities, they are a highly valued member of any party. Monks evolve to Priests upon reaching level 40.

Battlemage
The Battlemage is a unique magician in that he or she has focused their career on the combat effectiveness of magic. The Battlemage lacks in physical strength when compared to other combat focused classes but more then makes up for it through their wide ranging magical attacks. Upon reaching level 40 a Battlemage can be promoted to a Warmage.

Archer
Pathfinder
Pathfinders have remained true to their Archer roots as their primary weapon remains the Longbow. The dedication shown to the use of the Longbow has proven invaluable as Pathfinders combine a range of skills to ensure they are amongst the best ranged attackers in the land. Pathfinders can evolve to Rangers upon reaching level 40.

Arbalist
Arbalists are amongst the most adaptable fighters in the land of Dragatoka due to their ability to traverse any terrain at high speed. They are equipped with a lethal crossbow for high speed, ranged attacks and a multitude of modern weaponry from grenades, missile launchers and machine guns. Arbalists evolve to Grenadiers upon reaching level 40.

Thief
Jester
Jesters are larger than life personalities with a wicked sense of humour who have evolved above their status of simple Thieves. Jesters rely on their claws as their primary weapon for pinpoint attacks but are renowned for using their ingenious to develop a whole host of creative attacks. Jesters evolve to Harlequins upon reaching level 40.

Assasin
Assassins are geniuses of infiltration and stealth. Masters of close combat, they inflict quick and successive damage to enemies using a combination of their speed and the lethality of their primary weapon, the Katar. Assassins have a preference for using a range of poisons on their foes, eliminating large numbers enemies effortlessly. Upon reaching level 40, Assassins can be promoted to Ninjas.

Ik ben helaas nog niet helemaal achter wat het verhaal achter dit spel is. Maar wat ik wel weet is dat je speelt in de wereld Dragotaka. In de eerste missie hoor je dat de beesten in deze wereld eerst vredelievend waren maar door een betovering kwaadaardig zijn geworden.

Ik hoop dat er meer tweakers zijn die dit spel kennen en/of spelen. De closed beta is nu afgelopen, maar op 20 juni a.s gaat de open beta in en kan iedereen gratis mee spelen.

Na aanleiding van vragen om de IGN's toe te voegen aan de startpost bij deze:
Let wel dit is alleen Gpotato

TweakersIGNClass
VraatjVraatjuh/BulldozerWarrior
Capital_GCappythief
Capital_GCapitalPrMagician
SinergyXLavitawarrior
MysterXMysterXWarrior - Gladiator
Prutser387TsybeckThief
BarkinLynneWarrior
BarkinLyllaMagician

[ Voor 8% gewijzigd door MysterX op 22-06-2009 10:37 . Reden: IGN in startpost ]

When does the hurding stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het verhaal in kort:
An aeon ago, Elga's betrayal of the Dragon Lord Vyvern plunged the race of Dragons into conflict, and divided them into two warring factions.

Seeking mysterious artifacts of power believed to be hidden in the realm of Dragonica, Elga mounted a bloody invasion 1000 years ago, but was finally defeated at great cost and entombed in a hidden fortress, presumably for all time.

But Man might yet be the engineer of his own downfall.

Powerful and hungry to be raised above all mankind, a beautiful enchantress named Paris has freed the Dark Lord from his imprisonment. Now, a sinister force is spreading through the lands once more, corrupting its adorable creatures and turning them against the inhabitants of the realm.

As a young hero whose peaceful world is rapidly deteriorating due to the evil influences sweeping across the continents, your task is to grow into one of the foremost warriors in the land and to stand with the Dragonians in the fight against the forces threatening to devour the world.

Pick one of 4 paths, as a Warrior, Magician, Archer or Thief, and find your own destiny!
Zit zelf nog even te twijfelen of ik via gpotato of IAH ga spelen, qua latency zit ik beter op gpotato, maar ben niet zo'n fan van europese servers :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mja ik heb geen idee of ik dit ga spelen, heb het even gedaan tot lv10 op IAH... Maar vind het niet bepaald soepel spelen met raken en uitmikken van aanvallen. Verder gebieden erg saai opgebouwd :P

Aan uitdaging zal het me weinig bieden (nouja dat doet geen enkele mmorpg denk ik). Word weer puur grinden dan. Vind het sowieso vervelend dat Gpotato een compleet nieuwe host neerzet in europa dat ik m'n international acca niet kan meenemen naar eu spellen :/ Erg vervelend met gpotato kopen enzo lijkt me.
Denk dat ik dragonica aan me voorbij laat gaan net als Luna online. Verwacht pas echt weer te gaan spelen bij iets als jumpgate evolution ofzo.

Btw levelen word vrij simpel als je er elke keer die missies door stampt... Eerst f1->f4 en dan een keer f5 doen en niet finishen aan het einde en dat met een volle party snel en achter elkaar herhalen en doorhakken en je bent zo lv 10/12 en de volgende missie kan vast het zelfde gedaan worden :o

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dragonica is zeker wel een leuke game, zolang je maar een beetje friends/guild hebt. Met onbekende beetje rondstruinen begint snel te vervelen, en dan word het echt een pure grind-game. IAH-games is een stuk drukker (in CB tenminste) maar gPotato had toch al een aantal bugs beter verholpen. Ben ook meer van Gpotato omdat ze toch altijd wel redelijke games uitbrengen. Nadeel is natuurlijk wel de item-shop maar dat houd je bij alle free games.

Skills zijn meestal erg massive, maar ze maken de game wel een beetje kiddo. Skills waardoor je ineens een kop van een clown/beer/poes hebt, is toch wel een beetje vreemd. Houd het dus liever bij Luna Online wat in mijn ogen toch een game is met meer potentie ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 16:31:

Skills zijn meestal erg massive, maar ze maken de game wel een beetje kiddo. Skills waardoor je ineens een kop van een clown/beer/poes hebt, is toch wel een beetje vreemd. Houd het dus liever bij Luna Online wat in mijn ogen toch een game is met meer potentie ;).
Omdat skills er volgens jou alternatief uitzien, heef luna online meer potentie?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Laten we nou niet meteen hele discussie erover losbranden :P

Ik vind de insteek van de game heel 'verfrissend', maar ook enorm gewaagd. Zeker de besturing en mechanics is nagenoeg niemand gewend van doorsnee MMO's, al went het wel enorm snel. (buiten dat ik nonstop spatie ram om te springen, zoals ik bij maple gewend ben).

Heb alleen nog geen OB datum gezien van IAH, anders wordt het nog eventjes wachten tot ik kan spelen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 16:36:
[...]

Omdat skills er volgens jou alternatief uitzien, heef luna online meer potentie?
Nee, dan hebk et over heel de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mja vind beide vrij slecht uitgewerkt. Dit concept al eens gezien in BOTS alleen vond ik dat nog beter uitgewerkt dan dit. daar was alles uit staged gebouwd en aan het einde een boss en dat steeds moeilijker. Hier zit er nog een wereld aanvast met een questplanner die elke uitgang de juiste weg naar de NPC vind :/ Maar dat niet alleen ook kon je daar wel gewoon omhoog en omlaag ipv side&moonwalking up and down terwijl je links en rechts blijft kijken. Anno 2009 mag er echt wel betere animatie in. En hoe dan ook blijft dat raken en zelfde -> - <- hoogte om te raken systeem klote met tobo... Bij BOTS was ik het uiteindelijk nog wel gewend, maar om te zeggen dat het ooit soepel werkt...

Maar Luna online wil ik nou ook niet echt een prijswinnaar noemen :P vind beide games bijzonder. Luna bied weinig met een bijzonder on uitgewerkt party systeem waar je geen enkel voordeel uit haalt tenzij je met een grote goep AoE's er door gooit.. maar dat kan solo ook al. Vind de game echt nog in begin alpha stage zitten ipv beta... Denk niet dat het spel ooit echt het gene wat het nog mist zal aanvullen en Dragonica vind ik gewoon een verniewde en net zo slecht uitgevoerde maplestory wat me na een week verveelde...

Waar is de moeite gebleven voor een game, de input en de systemen die we gewend zijn en altijd al werkte. Nieuwe dingen bedenken sure,.. Maar als het minder goed aansluit op een online community en gameplay alleen stroever maakt doe je toch iets fouts vind ik (Bij veel games atm zo, devers lijken ook te trots feedback op te nemen of andere mensen in het team het te laten verbeteren of veranderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 23:27:
Maar Luna online wil ik nou ook niet echt een prijswinnaar noemen :P vind beide games bijzonder. Luna bied weinig met een bijzonder on uitgewerkt party systeem waar je geen enkel voordeel uit haalt tenzij je met een grote goep AoE's er door gooit.. maar dat kan solo ook al. Vind de game echt nog in begin alpha stage zitten ipv beta... Denk niet dat het spel ooit echt het gene wat het nog mist zal aanvullen en Dragonica vind ik gewoon een verniewde en net zo slecht uitgevoerde maplestory wat me na een week verveelde...
Hoezo party niks waard :p? Als je in party zit, krijg je voor elke mob die je mede party'er killed ook een quest item. Met een leuke party, die zen best doen, gaan quests dus allemaal vele malen sneller, waardoor levelen dus ook vele malen sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mja op later level denk ik toch dat het weinig verschil meer zal maken :P Een beetje basic bonussen mag ook nog wel vind ik. Als party vol zit, als meer mensen op de zelfde plek hunten, zoveel mogelijk verschillende classes of gewoon old and classic party level \o/

Persoonlijk vind ik dat het eens tijd word in games het idee party and team compleet om te gooien en dat developers eens lekker aan tafel moeten gaan zitten met een hoop pizza tot ze met een compleet gaar nieuw systeem komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
ha ik speelde de closed beta ook al een tijdje :) leuk spel ga cker weer verder als de open beta van start gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Topicstarter
Ik ga zeker ook weer spelen na 10 juni. Wellicht is het leuk om hier bij te houden wat je nick is en in welke channel je speelt (Dat maakt dacht ik uit toch?). Dan kunnen we elkaar op zoeken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 Juni begint open beta van? Iah, of Potato. Kwil potato wel proberen, wel leuk om samen te beginnen dan. Zorgen dat iemand van te voren even kickje geeft van te voren ^^!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 22:33:
10 Juni begint open beta van? Iah, of Potato. Kwil potato wel proberen, wel leuk om samen te beginnen dan. Zorgen dat iemand van te voren even kickje geeft van te voren ^^!
Ik dacht potato. weet niet of Iah dan ook van start gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

iah had dacht ik nog geen open beta tijd aangekondigt, denk zelf dat ze pas later gaan om niet meteen 'concurrentie' aan te moeten gaan met potato.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3393/3593704049_74355b7c8a_o.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3320/3593703997_84abd6e8a2_o.jpg

4th June, 2009
free to play, as always.
(and this time, we won’t wipe your characters)

Erg leuk gedaan :) IAH is dus ook 'live' gegaan, dus toch weer even gaan kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Topicstarter
Waarschijnlijk door iedereen al gezien maar toch leuk om even te posten:

Het verhaal achter de Magican en de Warrior:
http://www.youtube.com/watch?v=elqcFXQcagM

Het verhaal achter de Archer:
http://www.youtube.com/watch?v=0tODj8V-UBM

Het verhaal achter de Thief:
http://www.youtube.com/us...3A00F01-all/0/s0T5tAujKLA

En voor degene die een 'GoT' guild wil op wilt zetten of een fansite ;-)
http://file.gpotato.eu/dr.../Dragonica_FansiteKit.zip

Morgen is het zover... nog 1 nachtje :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik speel zelf nog op IAH, jammer dat er toch soms wat irritante lag is. Zeker in die 'mission maps' denk je met je AoE hele zwikkie neer te maaien, raak je er maar eentje omdat je opeens weer 1 meter naar links staat. Warrior is echt mijn ding, al blijven de controls nog steeds pittig. Wel krijgen aantal moves ook een link naar je gewone attack, zoals een 'uppercut' die je doet met pijltje omhoog + attack en een 'uit de lucht dropdown' met pijltje omlaag + attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IAH is inderdaad zwaar waardeloos, heb 1 middagje gespeeld maar heb besloten daar maar weg te blijven. Was met Beta ook al, en ze hebben dus blijkbaar weinig ervan geleerd. Bij de europese versie geen last van gehad dus begin ik liever daar, en inderdaad ook als warrior. Die hammers zijn zwaar relaxx. In beta waren die helemaal goed, toen flipte die de beeste nog tegen de grond ook, konden ze je nooit raken, hebben ze nu toch wel opgelost :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Topicstarter
Nou het is vandaag zover... Ik heb het spel al kunnen patchen, maar volgens mij zijn de servers nog niet up..

**Edit**

Ik las dat de server (Fenir) om 6pm GMT vanavond online gaat... hoe zat het ook alweer met die tijdzones? 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door MysterX op 10-06-2009 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 14:08
MysterX schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 09:08:
Nou het is vandaag zover... Ik heb het spel al kunnen patchen, maar volgens mij zijn de servers nog niet up..

**Edit**

Ik las dat de server (Fenir) om 6pm GMT vanavond online gaat... hoe zat het ook alweer met die tijdzones? 8)7
Volgens mij zitten we in .NL op dit moment (zomertijd) op GMT+2. Dus 6pm GMT zou inhouden 8 uur 's avonds (of 20:00)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat vrienden uit azie zijn al weer 28 op de IAH server, vanmiddag mag ik eventjes op hun account rond rennen, kijken hoe het is op dat lvl. Je schijnt wel best makkelijk te lvlen, zeker met die dungeon-maps, maar wel hoog grind gehalte.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 10-06-2009 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 10:34
MysterX schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 09:08:

**Edit**

[GM]Hagrissor
Hey Everyone,

We will be going live at 3pm [GMT] That is 20 minutes time (approx)

To allow you to enter the game quicker, we recommend that you download the OBT client from one of our mirror sites rather than patching as this means that download traffic will be spread across a number of locations and servers instead of just patching the CBT from our patch server which could take some time depending one your Internet pipe.

So, all that's left to say now is: ENJOY!

Sincere thanks
- A delighted Dragonica Team!
Ik zie alleen 3 uur staan, 6 uur gaat de Closed Beta server down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Topicstarter
Capital_G schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 18:02:
[...]

[...]

Ik zie alleen 3 uur staan, 6 uur gaat de Closed Beta server down.
Klopt, server is up nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 14:08
De patcher blijft hier maar een eeuwigheid bezig met het patchen van wat WMV bestanden. Kan dit kloppen of heb ik toch stiekem de closed beta client?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Topicstarter
Ik denk dat je dan toch een CB te pakken heb
Ik had opnieuw de OB gedownload. vervolgens stond hij ook nog een uur te patchen..
Maar ik kan nu wel spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb ook gepatched vanaf de CB, maar die was best rap klaar. Denk gewoon dat die updater enorm traag is. Wel leuk dat ze alle stemmen van de NPC's in het engels hebben gegooid, sommige gevallen wel enorm slecht geacteerd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eey, gooi hier ff wat Char/account names neer.

mijne: Vraatjuh/Bulldozer -> warrior to be =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
SinergyX schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:56:
Ik heb ook gepatched vanaf de CB, maar die was best rap klaar. Denk gewoon dat die updater enorm traag is. Wel leuk dat ze alle stemmen van de NPC's in het engels hebben gegooid, sommige gevallen wel enorm slecht geacteerd :X
Ik vind het over het algemeen erg goed gedaan, bespeurde hier en daar wat "Engelse humor" waar ik toch een beetje om moest grinniken.

Het patchen duurde gisteren idd lang, ook met de OB client. Ik denk dat ik toch bijna 2 uur moest wachten.

Mijn Nick: Capitalg - thief lvl 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capital_G schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:24:
[...]

Ik vind het over het algemeen erg goed gedaan, bespeurde hier en daar wat "Engelse humor" waar ik toch een beetje om moest grinniken.

Het patchen duurde gisteren idd lang, ook met de OB client. Ik denk dat ik toch bijna 2 uur moest wachten.

ik mag je blijkbaar alleen toevoegen als je online bent, dus laat ff weten wanneer je online bent, geldt ook voor de rest. Of voeg mij zolang toe, ben komende tijd toch wel online :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Potato:
Lavita lvl7 warrior

IAH:
Dawn lvl14 warrior

Ervaringen tot zover, geef ik ondanks de lag IAH de voorkeur. Met name die mini-dungeons (2 tot 5 players) in IAH zijn ze veel actiever, waar ik tot heden bij potato enkel van de KS knulletjes heb zien langskomen. (een warrior die nonstop hammers liep te spammen, onder het motto 'zie mij eens stoer doen').

Dus kijk het nog wel tijdje aan, vrienden uit azie gaan de potato vandaag proberen, maar als daar nog meer lag is voor hun blijf ik op IAH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:36:
Potato:
Lavita lvl7 warrior

IAH:
Dawn lvl14 warrior

Ervaringen tot zover, geef ik ondanks de lag IAH de voorkeur. Met name die mini-dungeons (2 tot 5 players) in IAH zijn ze veel actiever, waar ik tot heden bij potato enkel van de KS knulletjes heb zien langskomen. (een warrior die nonstop hammers liep te spammen, onder het motto 'zie mij eens stoer doen').

Dus kijk het nog wel tijdje aan, vrienden uit azie gaan de potato vandaag proberen, maar als daar nog meer lag is voor hun blijf ik op IAH.
Iah is dan wel actiever maar verder zwaar waardeloos. Tyfus lag als de tering. Ik geef de voorkeur dus ook aan potato en hoop dat de meeste got'ters dat ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Topicstarter
potato voor mij...
IGN:
MysterX
Warrior Lvl 12 atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze zijn wel flink bezig met de lag problemen, paar dagen terug verzochten ze iedereen naar ch1 te komen om meer te kunnen testen. En ik speel dusdanig afwijkende tijden dat ik beter uit ben op de IAH servers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:29:
Ze zijn wel flink bezig met de lag problemen, paar dagen terug verzochten ze iedereen naar ch1 te komen om meer te kunnen testen. En ik speel dusdanig afwijkende tijden dat ik beter uit ben op de IAH servers :P
aangezien de lag al sinds het begin van de closed beta bezig is, vind ik het zeer vreemd dat ze zoiets niet fixxe voor de open beta. Kheb zoizo altijd goede ervaringen met gPotate gehad, vandaar datk liever daar speel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Capital_G schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:24:
Bovenstaand klopt dus niet, was geschreven op geheugen 8)7

Mijn *echte* thief is "Cappy", onderhand level 13.

Zit nu te dubben of ik nu wel Jester wil worden (originele plan) of toch maar Ninja. De verschillen zijn me duidelijk, ik weet gewoon niet wat me leuker lijkt :P (pve of pvp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
GVD, waarom zijn de servers al de hele ochtend down? De login-database werkt niet.

BTW: TsyBeck : Thief lvl 13. Gisteravond in 4 uurtjes gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dear All,

gPotato Europe would like to inform all users that an IP Block restriction will be implemented on the English Dragonica service. This is likely to also be applied on a global scale, so gPotato recommends European users stay on gPotato so you can keep your Dragonica characters. Due to copyright policies, gPotato solely owns the publishing right for the English version of Dragonica accross all European territories. Therefore, you may lose your characters and all data on Asian or US servers, if you are a European user. Since gPotato cannot transfer your character from other local publishers, we recommend European users play with gPotato.

Global implementation of this will commence on 18 June. gPotato will provide alternatives for staying in gPotato on the same day so as not to encourage illegitimate sign-ups outside of Europe.

Yours sincerely,

The gPotato Europe team
Ziet er dus naar uit dat IAH voor ons gesloten gaat worden. Dus als je IAH speelt kut je maar het beste nu nog naar gPotato gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik wacht wel rustig IAH nieuws af, heb daar nog niets over gelezen. Potato valt nu toch al af gezien dus niet-europeanen geen popato kunnen spelen, ik speel juist met een grote groep aziaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Zijn er al nederlandse guilds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Topicstarter
Ja ik zit bij Heartless..
Denk dat er nog wel meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
kan er op google weinig over vinden?

Zoeken ze nog mensen? Vind het zo saai om elke keer met random mensen die MM in te gaan en dan gaat de helft weer weg of ze verkloten het bij de eindbaas dat ik 20 pots moet gebruiken.

Zit overigen wel op gPotato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Moet zeggen op IAH ik echt nonstop die 4star parties heb, bij potato ben ik nog niet verder gekomen dan 3star (waarna iemand schijnbaar zijn item haalde en weer weg ging). Heb even kunnen spelen net na een reboot oid, toen was het even lag vrij spelen :)

Speel ze nu nog wat afwisselend, als ik weer de lag zat ben ga ik even op potato rondhangen.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
4 star parties is ook niet het probleem. en de Grind-groups zijn wel goed te doen. Maar af en toe is het echt bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MysterX, missxhcien een idee om iedereen zijn char names in startpost te zetten. Beetje geluk kunnen we dan nog een GoT guild opzetten ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbaar
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik ben zelf bij een andere guild gegaan genaamd Mithril. Vooral om met wat vaste mensen missions te doen en het makkelijk is om gear te ruilen etc. Bevalt prima tot nu toe.

Inmiddels een lvl 22 gladiator. Ze slaan wel enorm traag, waardoor het soms erg lastig is om een goede combo neer te zetten en om de wat snellere vijanden op tijd te onderbreken in hun aanval. Maar op een iets hoger level komen de leuke skills als het goed is, dus nog even doorzetten...

Barbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Ik had ook maar een magician gemaakt gister, onder de naam "CapitalPr". Wordt dus een acolyte, of monk, of hoe je het mag noemen. Was na 2 uurtjes op level 12, best snel gegaan :P Heb besloten dat ik maar geen quests meer ga doen want die schieten ook echt niet op. Gewoon solo of met 4 man F4 doen gaat stukken sneller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel gisteravond geinstalleerd en wat "geprobeerd" en toen was het ineens 5 uur in de ochtend *ups*.

Weet nog niet zo heel goed hoe wie wat waar, ik zit in Channel 4 denk ik? :S Heb een Lvl12 Warrior: Lynne en een Lvl1 Magician: Lylla, of was het nou andersom :\

Tot nu toe doe ik gewoon Mission 1 - 4 en de boss fight solo met een boel pots, en heb 1 keer een party voor mekaar gekregen, maar ik heb geen idee hoe je moet chatten of mensen kunt whisperen of targetten enzo. Knoppen zijn erg wennen, kom van WOW af, dus heb de jump toets op spatie gezet, dat scheelde al enorm :) En T toets is de main attack.

Sommige combinaties van attacks zit er nog niet echt in, de soepelheid dan. Ik kan dan iemand omhoog werpen met Omhoog+T maar ook met W (soort werp spel? :S) en dan moet ik springen en op E klikken en dan naar beneden + R en dan doet ie een ground slam dacht ik en dan heb je al een fijne 8combo te pakken.

Verder heb ik best wel vaak Rank D C en B maar nog maar 1 keer A gehaald maar toen was ik net "gedinged" op de eindboss dus mocht mijn record niet in de rankings! Snap nog niet echt hoe het werkt. Zou heel graag met wat anderen samen spelen om zo sneller te leren.

Wat is precies het doel van die channels? Is die balk hoe vol het zit? Of hoeveel latency je daar hebt? Ik zag bij Channel 4: Excellent staan, dus heb die maar genomen. Nou, mocht je in een guild zitten dat kom ik daar als mede GOT'r graag even om de hoek kijken (me oude account uit 2004 doet het niet meer dus heb vandaag opnieuw geregistreerd :\)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:52
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 17:07:
Wat is precies het doel van die channels? Is die balk hoe vol het zit? Of hoeveel latency je daar hebt? Ik zag bij Channel 4: Excellent staan, dus heb die maar genomen. Nou, mocht je in een guild zitten dat kom ik daar als mede GOT'r graag even om de hoek kijken (me oude account uit 2004 doet het niet meer dus heb vandaag opnieuw geregistreerd :\)
Channels binnen MMO's hebben eigenlijk vrij weinig "betekenis". Het is eigenlijk niks anders als een mirror van een realm met als doel het aantal spelers binnen een realm te kunnen verhogen zonder dat de maps totaal overvult raken.

Dus je zit gewoon op 1 server, en de channel verder welk je pikt maakt niets uit. Characters worden toch over al die channels gedeelt.

Wat ik jammer vind is dat er nog geen widescreen support is, hoop dat ze dat in de toekomst nog wel zullen verbeteren. Verder is het wel een grappig spel, zeker om even met wat vrienden te spelen en door wat missions te gaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ok, ik dacht dat het zo stil was in Channel 4 omdat dat een andere server was ofzo ;-)

En inderdaad, widescreen support moet er toch echt gaan komen, ik speel op 1680*1050 en dan is dit spel wel HEEL erg wennen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Channels maken wel iets uit. Want je kan dus niet party-en met een friend/guildmember in een andere channel.

En als je channel 1 joint, zitten er veel meer mensen in dan in channel 2. Dus het maakt echt wel uit welk channel je zit.

Channels zijn gewoon de servers van WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:52
prutser387 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 14:01:
Channels maken wel iets uit. Want je kan dus niet party-en met een friend/guildmember in een andere channel.

En als je channel 1 joint, zitten er veel meer mensen in dan in channel 2. Dus het maakt echt wel uit welk channel je zit.

Channels zijn gewoon de servers van WoW
Je kan gewoon even switchen naar channel 1 en je kan met ze party'en. Daarin verschilt het dus in zeer grote mate van WoW waar je niet even van realm kunt switchen, behalve als jij iedere keer geld neer legt om even met vrienden op een andere realm te kunnen partyen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Ok, wel iets anders dus. Maar als je in channel 1 zit, dan is het daar veel drukker en heb je meer kans op een party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:18:
MysterX, missxhcien een idee om iedereen zijn char names in startpost te zetten. Beetje geluk kunnen we dan nog een GoT guild opzetten ook nog.
Zie startpost. Mochten er wijzigingen/nieuwe zijn laat het even weten.
Een GoT guild lijkt me leuk echter ik zit al in een guild :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Topicstarter
prutser387 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 12:46:
kan er op google weinig over vinden?

Zoeken ze nog mensen? Vind het zo saai om elke keer met random mensen die MM in te gaan en dan gaat de helft weer weg of ze verkloten het bij de eindbaas dat ik 20 pots moet gebruiken.

Zit overigen wel op gPotato
Ja je moet maar even kijken op het Dragonica forum.
Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MysterX schreef op maandag 22 juni 2009 @ 10:38:
[...]

Zie startpost. Mochten er wijzigingen/nieuwe zijn laat het even weten.
Een GoT guild lijkt me leuk echter ik zit al in een guild :P
Ziet er goed uit! Echt bagger dat je niemand mag invite als ze niet online zijn. Moet je maar geluk hebben =/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Topicstarter
Jeetje wat is dat promoveren naar een class een gedoe zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MysterX schreef op maandag 22 juni 2009 @ 14:33:
Jeetje wat is dat promoveren naar een class een gedoe zeg...
Mag toch ook wel? Naja, ik ben net Knight geworden, dus hopelijk ga ik nu niet meer de hele tijd dood =D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Topicstarter
Ja het is wat handiger om wat sterker te zijn als je die laatste missie wil gaan doen,
Met lvl 20 redt je het niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
je moet gewoon zorgen dat er iemand rondloopt die alle sleutels al heeft.

Ik moest als reward het Dr Farrel jewel afstaan. Maarja, die gast was al level 35, dus hij was echt binnen 4 minuten door die hele dungeon heen en die farrel verslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MysterX schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:58:
Ja het is wat handiger om wat sterker te zijn als je die laatste missie wil gaan doen,
Met lvl 20 redt je het niet 8)7
Ik heb hem al es ge solo'd op lvl 20, dus het is wel mogelijk :p. Verder zijn er vaak mensen lvl 25~30 die wel willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 16:11:
[...]

Ik heb hem al es ge solo'd op lvl 20, dus het is wel mogelijk :p. Verder zijn er vaak mensen lvl 25~30 die wel willen helpen.
Ik was de eerste keer kijhard dood gegaan ;s Die gast mept 80% van mijn health er af en het is veel te chaotisch om te zien wanneer hij aanvalt :P De tweede keer rende ik gewoon steeds opzij na een paar klappen te geven.

Weet alleen niet echt goed waar ik nou verder moet op lvl 22, Hookah is precies evenveel experience (naar mijn idee) als Kunka maar vele malen lastiger door de krabben die je niet de lucht in krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capital_G schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:30:
[...]

Ik was de eerste keer kijhard dood gegaan ;s Die gast mept 80% van mijn health er af en het is veel te chaotisch om te zien wanneer hij aanvalt :P De tweede keer rende ik gewoon steeds opzij na een paar klappen te geven.

Weet alleen niet echt goed waar ik nou verder moet op lvl 22, Hookah is precies evenveel experience (naar mijn idee) als Kunka maar vele malen lastiger door de krabben die je niet de lucht in krijgt.
Dat gevoel heb ik ook, alleen krijg je van hookah veel betere items..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbaar
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Inderdaad, 20-25 is even doorbijten wat exp betreft. Ik ben overigens overgestapt van gladiator naar battlemage en dat bevalt me vele malen beter. Als iemand overigens hulp nodig heeft bij Farrell bijvoorbeeld, kan je altijd proberen een whisper te sturen naar me (IGN: Barbara), mogelijk ben ik dan beschikbaar om je te helpen.

Barbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Ik zit overigens nu bij de guild Equinox. Vind het alleen een beetje jammer dat guild runs weinig plaatsvinden en dat als je 'inschrijft' en je komt online, dan is je plek ineens ingenomen door een vriendje van iemand anders.

Dus als er nog mensen zijn met een leuke (liefst nederlandse) guild, dan houdt ik mijaanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capital_G
Ik ben tijdelijk weer overgestapt naar mijn mage, die is gisteravond monk geworden (bedankt nog Lylla :P)

Mage / Monk is wel een stuk lastiger dan thief/jester, volgens mij als ik een dag bezig ben heb ik dikke kramp in mijn vingers. De oorzaak is tweevoudig:

1: 'x' ingedrukt houden schiet een stuk trager dan 'x' alsmaar opnieuw indrukken (buttonmashing).

2: Een magician en monk hebben wel sterke aanvallen, daar niet van, maar het jugglen is een stuk lastiger dan bij een thief. Bij een thief sla je ze zo de lucht in, een magician kan dat niet. Meteor strike is de enige skill die dat doet (die andere 2 zijn de punten niet waard) maar ze vliegen veel lager dan bijvoorbeeld bij Air Combo Launch of Cutdown. De combo gaat in feite dus als volgt:
- Spring en druk direct up down+x, dit gebruikt meteor (vlak boven de grond dus)
- Na de meteor gelijk 'x' indrukken, zo doe je 3 keer Air Combo.
- Je hangt nu vrij laag boven de grond door de meteor nog steeds, zodra je de grond weer raakt gelijk springen en gelijk nog een Air Combo er achteraan.
- Je hangt nu weer vrij laag na die air combo, zodra je de grond raakt direct weer springen en nog een air combo.
- etc...

Afijn, dat is dus de infinite air combo. Houd het leuk, je doet best veel damage, en het is funest voor je vingers. Gelukkig speel ik vaak maar 2 uurtjes achter elkaar ofzo.

Nja, nu ben ik monk, dus is het voorlopig weer terug naar 'x' buttenmashing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kben een lvl 25 Knight ondertussen, op 1 part na alle parts voor Knight set (lvl 27). Zit nu in een voornamelijk nederlandse guild, best wel gezellig. Als je graag wilt joinen moet je mij maar ff toevoegen dan zorg ik wel dat je kan joinen. Eventueel kan je ook Enkamin toevoegen die zit ook in die guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik heb een dragonica item key, de eerste die hem gebruikt mag hem hebben, dus.

Key: 2C591114

(Gewonnen bij event)

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan af en toe wat RSI-erig overkomen maar ik heb nog steeds dolle pret. Enige wat me op dit moment wel echt ontzettend mateloos irriteerd is dat de slash commands het bij mij niet doen! :(

Ik kan dus geen /f of /p gebruiken om te chatten ik moet steeds op die knop drukken om te veranderen, >_<

Monks zijn best cool, een van me nieuwe vriendjes is BattleMage die doet echt ontzettend veel damage, maar raakt minder vaak, mijn monk doet minder damage maar je kan ontzettend makelijk combo's maken. Je zit zo maar op de 150 omdat je 3 bolts tegelijk afvuurt als ze alle 3 een mob raken of alle 3 dezelfde mob, dan telt dat meteen als een 3-combo, tel uit je winst :)

Heb nog niet zoveel geluk met de item set. Sterker nog, ik heb er nog geen een! :'( Ben nu lvl23 en speel vrolijk verder, wel jammer dat IAH leuke additions heeft op de game die gPotato niet overneemt :\ Zo kun je bijvoorbeeld de Farell keys gewoon traden en raak je ze niet tussendoor kwijt. Bij gPotato zijn de keys nog steed untradable! |:(

En af en toe ga ik gewoon terug naar een wat lagere F4 mission voor Rank A/S en haal ik wat items op voor me warrior alt ;-) Had 20Gold maar heb me maatje 3G gegeven die is vandaag begonnen, overigens ook een nederlander: Dizthis.

Zou heel graag een guild willen joinen! Maar vind jullie soms niet online om toe te voegen. En een mail versturen wil dan ook niet. IGN: Lylla :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Laatst online: 22-03-2021
Voor wie het nog niet wist, met het progje JoyToKey kan je de toetsen aan je knoppen op een gamepad toewijzen. Werkt perfect, scheelt een hoop RSI gekweek en je kan gewoon veel beter combo's maken.

Heb een 19 warrior maar ben toch met de Thief begonnen en die speelt net wat lekkerder imo. Snap alleen nog niet helemaal hoe je nou kan zien wanneer je aggro van een mob/boss trekt kan dat ook nergens aan zien ....

Download:
http://www.electracode.co...y%20English%20Version.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't word wat rustiger hier. Merk ook dat ik online minder mensen zie van bekende.

Ben nu ook met een monk bezig, speelt heel erg leuk, niet verwacht zelf.

IGN: maagiiccal. Zit ook in RoyalDutch, waarvan er altijd wel wat mensen online zijn.

Nu dus Knight lvl 28 en Monk lvl 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Voeg mij maar toe: Neoslasher, lv2X, Gladiator. Ben altijd op channel 3 te vinden. :)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:10
Voeg mij maar toe aan de lijst in de Startpost.

zipperjr en ingame ofc ook zipperjr. Ben overigens nog een warrior (lvl 11 XD)

[ Voor 20% gewijzigd door ZipperJR op 05-07-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 12:12
Voeg mij hier ook maar toe!

ingame MaNii lvl 3X Jester

Heb ook op het forum een guild quests guide aangemaakt voor de gene die het niet helemaal snappen ;)
Ik add iedere keer weer nieuwe quests!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwish
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11-2023
Ik ben zojuist level 20 geworden en weet niet zeker of ik nou battlemage of monk wil worden.
Waar ik op het moment het meeste "vraag" naar als ik het zo zou kunnen zeggen? Van wat ik gemerkt heb zijn er namelijk meer monks dan battlemages.

IGN: Dwishy, trouwens

*edit*
Ik verwacht trouwens het antwoord "ligt eraan wat je speelstijl is" al :)
Alle twee de classen zijn leuk maar vraag me eigenlijk af welke het minst snel saai wordt. Dan doel ik dus voornamelijk op maken van combos / casten van spells bijvoorbeeld.

[ Voor 36% gewijzigd door Dwish op 13-07-2009 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dwish schreef op maandag 13 juli 2009 @ 20:27:
Ik ben zojuist level 20 geworden en weet niet zeker of ik nou battlemage of monk wil worden.
Waar ik op het moment het meeste "vraag" naar als ik het zo zou kunnen zeggen? Van wat ik gemerkt heb zijn er namelijk meer monks dan battlemages.

IGN: Dwishy, trouwens

*edit*
Ik verwacht trouwens het antwoord "ligt eraan wat je speelstijl is" al :)
Alle twee de classen zijn leuk maar vraag me eigenlijk af welke het minst snel saai wordt. Dan doel ik dus voornamelijk op maken van combos / casten van spells bijvoorbeeld.
Moeilijke keuze,

Allebij erg leuk, monk is meer PVP en battlemage is meer PVE.

Monk is wel altijd 1 skill, verder doe je niks als wat healen. Battlemage krijgt vanaf 27 leuke skill (ice storm) en is dat ook erg gewild in party. Allebij geliefd in party dus ligt eraan of je graag PVP/PVE speelt en of je meer dmg wilt doen, of meer wilt supporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwish
Bedankt voor je antwoord!
In wat voor mate speelt PVP een rol in dit spel? Is het alleen een beetje duelen ofzo? Ik heb hier verder geen ervaring mee. Is PVP zowiezo interessant voor iemand die dit spel alleen eerrggg casual speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dwish schreef op maandag 13 juli 2009 @ 21:41:
Bedankt voor je antwoord!
In wat voor mate speelt PVP een rol in dit spel? Is het alleen een beetje duelen ofzo? Ik heb hier verder geen ervaring mee. Is PVP zowiezo interessant voor iemand die dit spel alleen eerrggg casual speelt?
pvp is zeker leuke afwisseling ja. Is aparte ruimte waar je in teams van max 5 mensen gewoon tegen elkaar kan opnemen. Af en toe wel fijn tijdens het lange ge-grind. En met pvp kan je Points verdienen die je dan weer kan inruilen voor items of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Laatst online: 27-08 23:04
Hallo mede Tweakers,

Ik ben momenteel op zoek naar een game die me een lange tijd bezig kan houden, en kwam dit topic tegen. Moet zeggen dat de style me wel bevalt van de game. Maar wat ik me afvroeg, is er een guild met alleen/merendeels Tweakers of zitten jullie allemaal in verschillende guilds?

Ik vraag dit, omdat ik al wel is vaker een MMORPG heb gespeeld maar het al snel links liet liggen. Omdat ik het dan saai vindt, omdat ik verders niemand heb om mee te chatten in game en samen mee te lvl'en. Ik ga de game iig proberen. En als er wat kennissen/vrienden zijn waarmee ik kan lvl'en en mee kan chatten is zo'n MMORPG natuurlijk veel langer interessant. Ik vraag iig wat vrienden om mee te doen, en als het wat is zouden we indien die er nog niet is, een NL guild kunnen maken. De game ziet er iig veelbelovend uit.

Misschien is dit wel een MMO die me langer dan een week bezig kan houden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor zover ik weet zeten de tweakers verdeeld. Moet zeggen dat er volgens mij ook niet erg veel tweakers meer spelen. Als je nog een Nederlandse guild wilt joinen moet je me ff toevoegen: Maagiiccal. Ben veel online dus ik moet wel te bereiken zijn morgen/overmorgen. Zijn ook erg veel Nederlanders die het spel spelen, dus dat moet geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Hebben die ook nog een website/forum, die RoyalDutch? Kan er weinig over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Ik heb het gisteren nog een flinke tijd kunnen spelen. Eerst liep me laptop een keer of 3 vast omdat Avast en nGameProtect niet lekker samenwerken...
Maar goed het is echt een hele leuke MMO, hij is lekker anders, heeft een hele leuke kiddy artstyle om het zo maar te noemen en het speelt gewoon ontzettend goed.
Mijn IGN is Diomedesj ben een Thief van lvl 9 op het moment. En ik vind het leuk om die Vegabonds te killen dus ik ben al snel weer lvl 10 :Y)

Ik ga de game nog even meer onderzoeken zodat ik niet zo'n enorme noob ben, daarna zal ik je wel een bericht sturen om in de guild te komen.

P.S. Weet je misschien hoe ik een Assasin kan worden? Ik heb op de site gekeken maar kon het niet zo snel vinden. Ik zal er waarschijnlijk gigantisch overheen hebben gekeken. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Lvl 20 heb je een job change quest. Dan kan je kiezen of je Jester (PVE) of Assasin (PVP) wil worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwish
Heb toch de keuze gemaakt voor Battlemage. Kom er wel achter of het de goede keuze is geweest :)
Toevallig had ik een blauwe Lance of Fire gevonden met agi+6 en int+12 (req lvl 20). Is dit een beetje een nice item? Misschien iets om te upgraden ofzo? (nog nooit gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dwish schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 16:31:
Heb toch de keuze gemaakt voor Battlemage. Kom er wel achter of het de goede keuze is geweest :)
Toevallig had ik een blauwe Lance of Fire gevonden met agi+6 en int+12 (req lvl 20). Is dit een beetje een nice item? Misschien iets om te upgraden ofzo? (nog nooit gedaan)
zeker leuke item. Zou hem niet upgrade want daar heb je weapon enhancement powder voor nodig. Als je die hebt kan je die beter verkopen voor 3 gold each op de markt. Als je dan later level komt kan je dan beter items refine. Op zo'n laag level is het nog zonde imo. Upgrade gaat tot +3 zonder enig probleem, +4 kan hij faile niet breken. Daarna kan die ook breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwish
Oh, ik dacht dat je door Souls te gebruiken ook een item kunt upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dwish schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 18:53:
Oh, ik dacht dat je door Souls te gebruiken ook een item kunt upgraden?
Ja, dat is ander soort upgrade. Dmv souls kan je item van normal>advanced maken. Van advanced>special etc.. Hierdoor krijgen ze een extra stat, maar word het wapen zelf niet sterker. Dus door souls krijgt hij extra stat, door enhance krijgt hij extra def/mdef of physical/magical attack.

Met souls kan je item ook al vanaf normal>advanced failen, en van advanced>special al breken. Dus ook stuk minder veilig. Vooral op het begin als je nog weinig souls hebt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2009 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
prutser387 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:31:
Lvl 20 heb je een job change quest. Dan kan je kiezen of je Jester (PVE) of Assasin (PVP) wil worden.
Thx Prutser387
Ik heb toch maar besloten om een Jester te worden. Dat schijnen goede farmers te zijn, en dat is helemaal niet verkeerd om mee te beginnen.

Wat vrienden van me zijn van plan de game te testen. Als ze actief gaan spelen zal ik hun IGN wel posten. Kunnen we een keertje met een groep MM clearen en xp en items innnen :Y)

Voor nu heb ik de volgende chars.
Thief lvl 13(toekomstige Assasin): Diomedesj
Rhief lvl 6 (toekomstige Jester): Iapetos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Laatst online: 22-03-2021
Ik kan nog steeds nergens fatsoenlijk vinden waar en hoe je nou wapens/gear upgrade! Ik heb een blauwe scroll nodig maar ik kan dat ding werkelijk nergens vinden... wie help mij ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Die blauwe scroll is een Insurance scroll. Deze kan je kopen voor echte euro's in de cash shop.

De scroll zorgen er alleen voor het het item niet breekt bij upgraden. De upgrade kan nog steeds falen.
Echt totaal nutteloos en veel te duur. Niet kopen dus.

Bij Soulcraft gebruik je Souls. Je spullen gaan dan van Regular -> Advanced -> Special -> en dan Legend en Artifact geloof ik.

Mijn ervaring: Regular naar Advanced lukt of meteen of nooit. Heb sommige items 7 of 8 keer zien falen en toen ben ik maar gestopt. (bijvoorbeeld Jester Horizon Shoulders).
Dit zorgt voor stats als Agility, Strength, Intellect, enz.
Naar Advanced zou ik niet proberen. Kost teveel souls en kans van slagen is te klein.

Bij de blacksmith kan je met Armor Powder en Weapon Powder je spullen +1, +2, +3 maken.
+1 kost 1 powder, +2 kost 2 powder, enz.
Vanaf +4 kunnen je spullen breken.
Hier krijg je voor Armor +MDEF/DEF en voor wapens + attack power.
Ik vind dit alleen nuttig voor wapens. Maar Weapon Powder kost 3G per stuk. Dus aardig prijzig...

[ Voor 9% gewijzigd door prutser387 op 16-07-2009 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser387 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 11:27:
Bij de blacksmith kan je met Armor Powder en Weapon Powder je spullen +1, +2, +3 maken.
+1 kost 1 powder, +2 kost 2 powder, enz.
Vanaf +4 kunnen je spullen breken.
Hier krijg je voor Armor +MDEF/DEF en voor wapens + attack power.
Ik vind dit alleen nuttig voor wapens. Maar Weapon Powder kost 3G per stuk. Dus aardig prijzig...
Ze kunnen pas vanaf +5 breken, vanaf +4 kunnen ze failen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 11:36:
[...]

Ze kunnen pas vanaf +5 breken, vanaf +4 kunnen ze failen.
Ik wil niet vervelend zijn, maar mijn +2 zwaardje ging toch echt kapot nadat ik tot 3x een fail had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 12:47:
[...]

Ik wil niet vervelend zijn, maar mijn +2 zwaardje ging toch echt kapot nadat ik tot 3x een fail had...
Die kans is heel klein... Kweet niet of dat in de CBT was, want dat kan eigenlijk gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Zo inmiddels ben ik lvl 19, en bijna 20. Zoals ik al eerder aangaf, wil ik graag een Jester worden. Maar is die job change class nou echt zo moeilijk ??

Oh ja en die Warriors/Knights/Whatever zijn echt rete irritant in MM. Ze spammen die hammers van vuur en ijs de hele tijd waardoor je totaal het overzicht kwijt bent, en als snel een bijl in je nek hebt van een Kunka. En die bijlen zijn Huge :P Beetje jammer als je 2 van die gasten in je team heb zitten. Zie je helemaal niks meer.

[ Voor 52% gewijzigd door Jveer op 18-07-2009 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Dit weekend trouwens 1.5x exp bonus! Grinden maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jveer schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 01:32:
Zo inmiddels ben ik lvl 19, en bijna 20. Zoals ik al eerder aangaf, wil ik graag een Jester worden. Maar is die job change class nou echt zo moeilijk ??

Oh ja en die Warriors/Knights/Whatever zijn echt rete irritant in MM. Ze spammen die hammers van vuur en ijs de hele tijd waardoor je totaal het overzicht kwijt bent, en als snel een bijl in je nek hebt van een Kunka. En die bijlen zijn Huge :P Beetje jammer als je 2 van die gasten in je team heb zitten. Zie je helemaal niks meer.
Job change is niet moeilijk, eerst wat hookah zooi, dan kunka en dan farrell.

Wat betreft die hammers, dat stopt gelukkig wel. Al krijgen warriors bij 2nd job nog steeds alleen maar kut skills, die niet sterk zijn, en irritant zijn voor mede spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Zo ben dan eindelijk een Jester geworden :*)
Wat was het eerst zoeken in die Sewer/Lab, maar na de 2de keer wist ik de weg.

Ik ga nu eerst even een guide betreft de Jester skills. Heb nog een stuk of 100 skill punten over dus die moet ik er maar even door heen jagen O-) Tot nu toe nog alleen Rolling Stinger als echt Jester skill, en die is super alleen me MP gaat ontzettend snel op, maar daar zijn pots voor.

Dr Farrel heeft wel goede drops zeg, 70 silver per equipment piece. En de exp is natuurlijk ook niet mis :9

[ Voor 15% gewijzigd door Jveer op 20-07-2009 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jveer schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:16:
Zo ben dan eindelijk een Jester geworden :*)
Wat was het eerst zoeken in die Sewer/Lab, maar na de 2de keer wist ik de weg.

Ik ga nu eerst even een guide betreft de Jester skills. Heb nog een stuk of 100 skill punten over dus die moet ik er maar even door heen jagen O-) Tot nu toe nog alleen Rolling Stinger als echt Jester skill, en die is super alleen me MP gaat ontzettend snel op, maar daar zijn pots voor.

Dr Farrel heeft wel goede drops zeg, 70 silver per equipment piece. En de exp is natuurlijk ook niet mis :9
Dr farrel dropt ook nog Farrel gloves van 7~8gold each, weapon enhancement powder van 3 gold each, en dr farrels jewel van 2fg each. Dus dat is helemaal ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:57:
[...]

Job change is niet moeilijk, eerst wat hookah zooi, dan kunka en dan farrell.

Wat betreft die hammers, dat stopt gelukkig wel. Al krijgen warriors bij 2nd job nog steeds alleen maar kut skills, die niet sterk zijn, en irritant zijn voor mede spelers.
Eerst Kunka, Dan hookah waarschijnlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser387 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 19:21:
[...]

Eerst Kunka, Dan hookah waarschijnlijk :P
nee, eerst naar bearded coast, 20 medaillions vinden (ook al is dat niet echt hookah, maar wel in de map van hookah), en daarna Kunka F4 doen en als laatste dan farrell.
Pagina: 1 2 Laatste