[Free MMORPG] Dragonica

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Heeft iemand een linkje naar wat websites met beginner guides. Het spel speelt perfect ook op een wat mindere PC, maar ik snap nog weinig van wat ik eigenlijk doen. Wat doen combo's en hoe krijg ik een betere grade voor een dungeon run. Ook partyen etc moet ik nog even uitzoeken.

Verder vind ik het een heerlijke afwisseling van Wow waar je echt 'minder' sterk lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barfieldmv schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 21:08:
Heeft iemand een linkje naar wat websites met beginner guides. Het spel speelt perfect ook op een wat mindere PC, maar ik snap nog weinig van wat ik eigenlijk doen. Wat doen combo's en hoe krijg ik een betere grade voor een dungeon run. Ook partyen etc moet ik nog even uitzoeken.

Verder vind ik het een heerlijke afwisseling van Wow waar je echt 'minder' sterk lijkt te zijn.
Denk dat je voor beginner guide gewoon forum moet rond surfen. Helaas heeft EU een heel slecht forum waardoor je dus niet kunt searchen. Ik adviseer je dus ook naar site van IAH te gaan. IAH is ook wat groter als EU waardoor er dus ook meer op staat. http://forum.iahgames.com/dragonica/
Verder kan ik je meeste vragen ook wel beantwoorden.

IGN: Maaggiical / Maagiiccal. Ben meestal wel op een van de 2 online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben weer flink hooked, ik speel nog op IAH servers en de lag is aanzienlijk stuk minder. Nog steeds wel hier en daar een spike zodat die knockup skills niet goed werken (mobs vallen na een meter ofzo direct weer op de grond).

Maar met wat bergjes dungeons en hulp voor job quest (die is pittig solo :P), ben ik inmiddels 21 en knight :) Helaas pas op 23 de leuke skill, dus moet nog eventjes. Gelijktijdig, nu ik het spel stuk beter ken, een archer aangemaakt, die inmiddels al lvl11 is. Speelt best grappig, zeker met die knockup en airvolley haal je echt mega combo's (100+).

Grootste verschil met potato en IAH servers, de outfits op potato zijn no-duration, bij IAH dus 7 of 30 dagen :/ Andere kant, de timecards die ik koop zijn wat goedkoper en zitten steeds extra goodies op en dat ik ook wel weer leuk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 10:22:
Ben weer flink hooked, ik speel nog op IAH servers en de lag is aanzienlijk stuk minder. Nog steeds wel hier en daar een spike zodat die knockup skills niet goed werken (mobs vallen na een meter ofzo direct weer op de grond).

Maar met wat bergjes dungeons en hulp voor job quest (die is pittig solo :P), ben ik inmiddels 21 en knight :) Helaas pas op 23 de leuke skill, dus moet nog eventjes. Gelijktijdig, nu ik het spel stuk beter ken, een archer aangemaakt, die inmiddels al lvl11 is. Speelt best grappig, zeker met die knockup en airvolley haal je echt mega combo's (100+).

Grootste verschil met potato en IAH servers, de outfits op potato zijn no-duration, bij IAH dus 7 of 30 dagen :/ Andere kant, de timecards die ik koop zijn wat goedkoper en zitten steeds extra goodies op en dat ik ook wel weer leuk.
IAH heeft als voordeel dat die net wat meer up-to-date zijn. Bij Gpotato zijn vaak quests nog niet goed vertaald enzo, waardoor je vaka helemaal verkeerd zit. Knight is trouwens best leuk spelen, alleen suck je PVE echt te hard.

Ben zelf nu lvl 38 monk, lvl 30 battlemage en lvl 28 knight. Moet zeggen dat ik battlemage wel wat leuker vind dan Knight en dat Monk gewoon geweldig is. Word dus ook het meest op gespeeld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zie inderdaad enorm veel battlemages, zeker die icestorm (of hoe heet die skill) is echt supersterk.

Vriend uit singapore is 42 gladiator, maar buiten die bruce lee attack is er niet veel bijzonders te vinden in die class Een paar keer een dungeon meegegaan met een 29 archer, heeft toch 2 erg leuke skills die enorme combo's doen (die vliegende panter oid en die raid of .. zwaarden ofzo? :P)

Moet alleen nog even de 2 jobs bekijken van archers, an sich vind ik ze nog erg fijn spelen (alleen beetje squishy, maar wooooo voor die eterty pots uit de itemmall).

Loop nu ook rond met een ballon van Offgamers, zij zijn officiele partner van IAH, ik haal mijn topup cards altijd bij hun.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 03-08-2009 12:53 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IGN: Enkamin, lvl 50 Harlequin (Promotie van Jester)
Ik zat eerst bij Heartless, maar ben daar sinds lvl 36 weggegaan.
De guild was nogal dood..Ik zit nu in eentje die heel actief samenwerkt. (BentoBox)
Enige kleine nadeel is dat de mensen met de hoge lvls allemaal Amerikanen zijn, dus de tijdzone is soms nogal een issue. Tevens zitten we in de top 10 van Guild Rank lijst.
Wat onder andere wel tof is, is dat we een Paladin hebben (niet eens de guild master) die de hoogste lvl heeft bij ons.
Warrior wordt zo onderwaardeer...Dus vandaar dat het wel gaaf is.
Ben tussendoor ook nog bezig een Monk te lvlen naar Priest. Ze is nu nog lvl 33.
Voor de mensen die denken dat Jester-Harlequin meest oppermachtig zijn..hebben dat mis.
Dat zijn namelijk de Battlemages-Archmages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Krijgen later elke class ook echt een rol in het spel?

Nu (21 hunter) schiet iedereen maar beetje in het rond, veelal zorg ik voor de combos (eerder 93 punten gehaald, dat is zeker een S score :P) en zelf dat ik niet geraakt wordt, maar verder kloot iedereen maar beetje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 00:03:
Krijgen later elke class ook echt een rol in het spel?

Nu (21 hunter) schiet iedereen maar beetje in het rond, veelal zorg ik voor de combos (eerder 93 punten gehaald, dat is zeker een S score :P) en zelf dat ik niet geraakt wordt, maar verder kloot iedereen maar beetje aan.
dat gevoel heb ik niet echt. Jester/bm krijgen rol van echte PVE killers tot lvl 40. daarna blijft alleen de BM/Archmage over als echte PVE killer met veel aoe's.

En dat mensen gewoon wat rond blijven knallen blijf je best wel houden helaas. Daarom is het ook ideaal om een leuke guild te hebben met mensen die wel weten wat ze doen, zodat je dus niet iedere run voor de kut staat rond te rennen terwijl je iedereen om je heen meteen ziet dood vallen. Ik had ook het geluk dat ik monk was en tot lvl 40 gewoon zelf party's maakten met alleen jesters/bm's waardoor je runs heel snel gingen. Als hunter heb je dat helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

An sich heb ik later wel een guild waar ik bij mag, ben nu nog wat te laag lvl. Merk wel dat ik nu enorme combo's kan halen en zo voor iedereen zorg dat ze S rating blijven halen. Mijn buddy list blijft maar groter worden, mensen die mij later weer vragen voor wat gear hunting in F4 Toto of die op beard beach (weet even de naam niet).

Zelf wel nog even zo'n mage geprobeerd, maar dat melee schieten is niet echt mijn ding. Anders blijf ik wisselen van character en wil er nu eerst 1 wat hoger lvl krijgen. Vind alleen jammer dat die dash jumps van hunters er zo dom uit ziet (dat draaien in de lucht :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 12:19:
An sich heb ik later wel een guild waar ik bij mag, ben nu nog wat te laag lvl. Merk wel dat ik nu enorme combo's kan halen en zo voor iedereen zorg dat ze S rating blijven halen. Mijn buddy list blijft maar groter worden, mensen die mij later weer vragen voor wat gear hunting in F4 Toto of die op beard beach (weet even de naam niet).

Zelf wel nog even zo'n mage geprobeerd, maar dat melee schieten is niet echt mijn ding. Anders blijf ik wisselen van character en wil er nu eerst 1 wat hoger lvl krijgen. Vind alleen jammer dat die dash jumps van hunters er zo dom uit ziet (dat draaien in de lucht :P).
bearded whale coast inderdaad ;).

Springen van mages is niet zo heel veel beter hoor ;p die zweven op hun staf. En combo's maakt niet zoveel uit, bij F4 haal je eigenlijk altijd wel S, of je moet wel een heel beroerde party hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2009 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Wordt dit hier nog steeds gespeelt? Ik ben sinds kort ook begonnen, samen met m'n vriendin. Kheb nu een lvl 24 Jester en me 'din een lvl 27 Battlemage. Samen hebben we een guild op gestart, echt een tof spel. 8)

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakong
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-09 14:49
Speelt iemand dit spel nog? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel stond al lang op mijn lijstje om gespeeld te worden. Helaas was ik alweer de naam vergeten tot dat ik deze topic weer tegen kwam. :) Dus dank je wel tweakers.

Wat ik wel leuk vind van dit spel is dat alles grotendeels 3d side scrolling is. Het houd het spel lekker simpel. Je hoeft dan meestel ook niet enorm te zoeken voor bepaalde NPC of quests. Daarnaast is de gameplay ook erg toegankelijk, lekker simpel.

Maar goed, ik ben dus begonnen met mijn lievelings class, de Mage. Die neem ik eigenlijk altijd in RPG. Zit op dit moment op level 20, net Battlemage geworden. Daarmee vroeg ik me ook af, is er ook behoefte aan healers in dit spel? Of is het alleen maar ontwijken en veel schade doen tijdens de dungeons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Niks 3Ds aan, eerder 2.5D ;)

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We kunnen lang discusseren of het nou 2D, 2.5D of 3D is. Natuurlijk is het geen echt 3D omdat het scherm nog altijd plat is en geen echte diepte laat zien. Maar goed, over het algemeen wordt dit nog altijd 3D genoemd.

Zijn er trouwens nog meer mensen actief op de europese server?
IGN: Xanthian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Door de nonstop lag issues bij IAH heb ik het spel maar laten varen, gpotato mischien nog eens proberen maar nu weer helemaal opnieuw te beginnen heb ik weinig zin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Vorige week begonnen met dit spel, heb inmiddels alles goed door. Ben nu lvl 23 warrior. Tot nu toe alles solo gespeeld. Ben nu een beetje aan het grinden om de hero quests te halen zodat ik kan promoten naar Gladiator.

Wat me opvalt is dat het onwijs makkelijk is om in je eentje missions te halen met SSS ranking. Combo's maken is überhaupt veel te makkelijk in mijn ogen.

Ook heb ik regelmatig last van het feit dat als ik monsters in de lucht gooi het spel buggy reageert waardoor ze niet omhoog komen, dat is best hinderlijk als je uit automatische al omhoog gesprongen bent om ze uit de lucht te meppen.

Anyhow:

Luitje - lvl 23 - Warrior

Stuur maar een berichtje. Ben alleen in het weekend en 's avond laat online.

[ Voor 19% gewijzigd door FreqAmsterdam op 20-07-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad vrij makkelijk om combo's te maken, maar dat komt omdat de vijanden gewoon erg voorspelbaar zijn. Elke aanval zie 1 a 2 seconden van te voren aankomen waardoor het makkelijk is om een hoge rating te halen. Maar wat ik wel merk is dat 4 sterren missies toch wel langzaam gaan als die in je eentje gaat doen.

Ik denk dat ik ook eens ga kijken of er een leuke guild beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 15:35:
Het is inderdaad vrij makkelijk om combo's te maken, maar dat komt omdat de vijanden gewoon erg voorspelbaar zijn. Elke aanval zie 1 a 2 seconden van te voren aankomen waardoor het makkelijk is om een hoge rating te halen. Maar wat ik wel merk is dat 4 sterren missies toch wel langzaam gaan als die in je eentje gaat doen.

Ik denk dat ik ook eens ga kijken of er een leuke guild beschikbaar is.
Klopt, qua moeilijkheid is het erg makkelijk maar kost het wel veel tijd om zo'n boss te doden aangezien je gewoon niet zoveel dmg kunt doen (lowlvl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFoldAces
  • Laatst online: 12-09 10:45
Ben zo'n paar weken terug toch maar weer begonnen met het spel sinds de beta ongeveer. Ik moet zeggen dat ik me nog steeds kan vermaken. Als iemand trouwens hulp nodig heeft geef ff een ingame msg dan ben k meestal wel beschikbaar om een te helpen

kan iemand me nog een goede tip geven waar ik mijn lvl 42 Ninja kan boosten.

Meestal solo of party ik valid reath defense map en dan in de avond zo nu en dan battle square, voor 20 minuten toch weer 1.5 mil exp en met wat geluk een sigil of bravery.

Sneakalot = Ninja Level 42
Shootzalot = Arbalist Level 26 ~ ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Ik ben ook level 42, ik doe vooral attoo/rocker F6 met een volle party. Dat gaat lekker snel en geeft goede XP. F6 zou ik niet zo snel solo doen aangezien het toch wel vrij lastig is om in je eentje 10 stages te doorstaan.

Als er niet genoeg mensen zijn voor een party dan solo ik attoo/rocker of farm ik Gada coins gewoon in een field map in combinatie met wanted/guild/hunter quests. Dat levert meestal aardig wat XP op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFoldAces
  • Laatst online: 12-09 10:45
Ondertussen ben ik level 45 en heb eindelijk weer wat usefull skills erbij, F6 gaat me toch sneller af moet ik zeggen, elke 10 stages doe ik ongeveer 8 tot 10% solo of met een team van 4 mensen. Solo is best makkelijk te doen eigenlijk, ik denk dat het ligt aan welke class je hebt :\ maar als ik Violent Blow en Ambush gebruik kill je 1 hele wave en mogen ze dan nog wat hp overhebben dan kan ik altijd nog een swift attack gebruiken

Bovendien :P krijg je een hoop items (5e en 10e stage bonus exp + 4 items) ben nu bezig met Queen Veela F6 veel sneller level up gaan zal waarschijnlijk ook niet gaan.. hooguit ellu met beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Wat is de cookie cutter spec van dit spel?
Wat is de beste solo klasse?

Eigelijk het enige wat ik wil weten :9

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Ik ben inmiddels lvl 51 maar de lol is er nu af. F6 is solo niet meer te doen en het vinden van een party met geschikte mensen lijkt onmogelijk. Jammer, het was toch wel erg vermakelijk. Ik zou graag verder levellen maar zonder party is dat onbegonnen werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik speel een warrior lvl 16 nu. Nickname Steenpuist.

Mede tweakers voeg me toe want echt wat een retards allemaal op die lagere levels.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

zo dit topic is een beetje deaud. zijn er nog tweakers die dit spelen ? :>

There is no sadder sight than a young pessimist.

Pagina: 1 2 Laatste