Videokaart overleden?!

Pagina: 1
Acties:

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:42
Beste mede-tweakers,

Het is weer meer dan een jaar geleden dat ik aan mijn eigen pc heb zitten tweaken. Vandaag dus weer voor het eerst. Waarom? Dat zal ik jullie vertellen.

Vanochtend zette ik de computer aan, was alleen thuis, dus was er lekker voor gaan zitten. Browser gestart en itunes muziekje erbij. Na ongeveer 5-10 minuten werk bleef de muziek wel doorspelen, maar verschenen er blokjes en andere vreemde tekens/ graphics op het beeldscherm. Mijn muis beweeg nog, maar ook na 5 seconden bleef die vast en ook de muziek liep vast. PC liep toen vast en ik deed een reset.

Al bij het opstarten zag ik het al in het bios-scherm: allemaal ASCII-tekens dwars door het opstartscherm van de bios en zodra het opstarten van Windows begint, zie je allemaal lijntjes door het logo lopen. Kom je in het inlogscherm van Windows XP, dan herken je echt helemaal niets meer: allemaal zwart/witte vierkanten en een nog herkenbare muis.

Heb toen de computer volledig uitgezet en de videokaart eruit geschroefd. Het is een Jetway Geforce 8800GT 512 Mb. Deze was heet! Ik heb even de kamerventilator erop gezet en de kaart zelf afgestoft. Opnieuw in de kast geplaatst, maar ook hierna nog steeds die vreemde ASCII -tekens en de grafische anomaliën bij Windows (zijn dit nou artifacts?!).
Ik bedacht mij toen om te checken of de fan op de videokaart wel draaide en deze draaide dus niet!!! Vandaar dat mijn videokaart dus zo heet was!

Even voor de duidelijkheid: ik heb deze week GEEN wijzigingen gedaan in Windows of in mijn systeemkast. Ook heb ik alle kabels in de kast gecontroleerd en voor de zekerheid losgehaald en weer vastgezet. Bij het opstarten van de computer hoor je geen waarschuwende pieptonen die aangeven dat er iets vreemds aan de hand is.

Is mijn videokaart (van januari 2008) overleden? Kan ik dit fanprobleem nu zelf fixen of moet het terug naar Dollarshops in de hoop dat ik een vervangende krijg van Jetway?

PS: ik ga in de schuur nog even zoeken naar een oudere videokaart, in de hoop vast te kunnen stellen dat het inderdaad aan de videokaart ligt...

Ik hoor graag jullie input!

Groet,

Vitor

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als die kaart overhit is geraakt en je krijgt dan artefacts dan kun je ervanuit gaan dat je kaart stuk is inderdaad. Ik zou er zelf niet meer mee gaan klooien, als die kaart nog garantie heeft zou ik hem gewoon terugsturen. De fan die erop zit moet immers gewoon werken.

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-05 22:19
Geforce 8800GT - Dollar tekens tijdens boot <- zelfde probleem volgens mij

Verwijderd

Mijn 8800GT startte niet eens op toen ik de fan vergeten was aan te sluiten.
Wel apart dat tie van jouw dat wel doet.

• Vads
TERW_DAN schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 16:01:
Als die kaart overhit is geraakt en je krijgt dan artefacts dan kun je ervanuit gaan dat je kaart stuk is inderdaad. Ik zou er zelf niet meer mee gaan klooien, als die kaart nog garantie heeft zou ik hem gewoon terugsturen. De fan die erop zit moet immers gewoon werken.
Die fan werkt dus niet, vanuit het niets na een jaar dienst is het ermee gestopt. En nu bij elke boot krijg je dus die artefacts.

Dollarshops geef maar een jaar garantie, dus deze kaart valt daarbuiten. Wat is wijsheid hierin? Aankoopbedrag van 209 euro vind ik een beetje veel om zomaar dit ding uit het raam te gooien en een nieuwe aan te schaffen... Van Dollarshops/ Jetway moet ik er toch een beetje van uit gaan dat een product (uit die prijsklasse) langer mee gaat dan een jaar...
Ik zal maandag Dollarshops maar even gaan bellen voor hoe en wat...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 16:04:
Ik heb hier een 8800GT met waterkoeling, en die boot gewoon zonder dat er een fan aanvast zit. Volgens mij werken alle kaarten gewoon zonder dat er een fan op zit. Anders zou je ook niet met andere koelers en waterkoeling kunnen werken.

Dus eigenlijk is het vreemd dat die van jou niet wil booten zonder fan.

• Vads
Half wel ja. Bij mij is echter niets meer herkenbaar vanaf het Windows inlogscherm; bij die heer van de link kan hij nog wel in Windows komen en van alles doen. Ik niet dus.

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2025

ride277

Cooled by Noctua

Vads schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 16:13:
[...]

Van Dollarshops/ Jetway moet ik er toch een beetje van uit gaan dat een product (uit die prijsklasse) langer mee gaat dan een jaar...
De prijs zegt niks over de levensduur, en de shop waar je em gekocht heb evenmin. Volgens mij is Jetway een budgetmerk, zou best kunnen dat ze goedkope kutfans installeren op die kaart, dat die is overleden, en dat daardoor je videokaart te heet is geworden.

edit1: Ik kijk net even in pricewatch, en zie dat ze geen videokaarten meer maken, of superbeperkt. Zal wel niet zo een succes geweest zijn gok ik zo.

edit2: Wat je nog kan doen als je geen garantie krijgt van dollarshops (van Jetway garantie krijgen lijkt me zowiezo een utopie) is even de stock koeler erafslopen, en vervangen door een aftermarket model. Dit geeft alleen totaal geen garantie dat de GPU niet blijvend beschadigd is.

[ Voor 30% gewijzigd door ride277 op 23-05-2009 16:27 ]

| system specs |

• Vads
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 16:04:
De voedingskabel vanaf de powersupply zit in de videokaart en zo start de pc op, alleen draait de fan op de videokaart dus niet.

Ik heb echter uit test een keer die voedingskabel uit mijn videokaart gehaald en zo de pc aangezet, waarna er een luide scherpe pieptoon uit het systeem kwam.Gauw weer uit gezet, voedingskabel in de videokaart en pc opnieuw aangezet. Hij start gewoon op, alleen draait de fan op de videokaart dus niet. Ook als ik met mijn vinger de fan een zetje geef, gaat het niet blijvend draaien.

• Vads
ride277 schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 16:18:
[...]
edit2: Wat je nog kan doen als je geen garantie krijgt van dollarshops (van Jetway garantie krijgen lijkt me zowiezo een utopie) is even de stock koeler erafslopen, en vervangen door een aftermarket model. Dit geeft alleen totaal geen garantie dat de GPU niet blijvend beschadigd is.
Aftermarket model?! Bedoel je daarmee die GPU-coolers die je los kunt kopen die je dan zelf kunt monteren op de videokaart? Zo ja, dan is dat inderdaad een goede suggestie/ optie van jou! Dank!
Alleen heb je gelijk dat ik dan nog steeds niet verder ben als de GPU zelf beschadigd is. Maar het kan mij zowieso een nieuwe aanschaf van 200 euro schelen...

• ErikKo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:42

ErikKo

Rippie

Vads schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 16:00:
... maar verschenen er blokjes en andere vreemde tekens/ graphics op het beeldscherm. Mijn muis beweeg nog, maar ook na 5 seconden bleef die vast en ook de muziek liep vast. ...
Klinkt helaas bekend. Was ooit aan het gamen op een oude 6800GT op een LAN. Plots werd alles traag en paar seconden later bleef hij hangen. In windows temp opgezocht. 120 graden. Nice!
Opengeschroeft, bleek de hele interne airflow geblokkeerd te zijn met stof. Stof verwijderd, 70 graden. Top!

Maar dit was met een werkende fan. Een fan is wel zeker een noodzaak voor een 8800GT. Kijken of je de stock fan eraf kan slopen en hier een andere op kan zetten met huis/tuin/keuken spullen. (Je bent tweaker of je bent het niet. :+) Kijken of hij dan wel fatsoenlijk boot/werkt. Dan kun je altijd nog kijken naar een officiele aftermarket cooler.

Mocht hij nog steeds fouten geven kun je altijd nog naar een nieuwe kijken:
Toevallig zag ik vandaag op mn werk dat de 8800GT SuperClocked van EVGA nog maar 80 euries is bij Paradigit. Of je kan natuurlijk op tweakers V&A kijken of je er eentje kan scoren.

In ieder geval succes!

[edit]Na een vlugge check zie ik dat bij jou in Amstelveen ook een Paradigit aanwezig is. Op pricewatch is de goedkoopste 8800GT nog 130 eur.

[ Voor 5% gewijzigd door ErikKo op 23-05-2009 17:04 ]

• Vads
ride277 schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 16:18:
[...]
Sorry voor nog een vraag, maar kan ik er nu al achter komen of de GPU blijvend beschadigd is? En zo ja, hoe?

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-05 17:20

DataGhost

iPL dev

Hij zal ondertussen afgekoeld zijn? Bij het opstarten is het ding waarschijnlijk niet bijster intensief bezig dus het lijkt mij dat je het gewoon kan zien als je het even probeert.

• Vads
DataGhost schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 17:10:
Hij zal ondertussen afgekoeld zijn? Bij het opstarten is het ding waarschijnlijk niet bijster intensief bezig dus het lijkt mij dat je het gewoon kan zien als je het even probeert.
Ja, hij is afgekoeld, maar direct bij het aanzetten zie je al die vreemde tekens op het scherm en zodra Windows komt is niets meer herkenbaar. Is dan de GPU defect?!

PS: ik heb mijn oude passieve Geforce 7600GS erin gezet en ik zit nu weer normaal op mijn desktop in Windows.

• PilatuS
  • Niet online
Ja, hij is afgekoeld, maar direct bij het aanzetten zie je al die vreemde tekens op het scherm en zodra Windows komt is niets meer herkenbaar. Is dan de GPU defect?!
Wat jij beschrijft is echt einde verhaal voor de videokaart. Is verder ook niets meer aan te doen. Er is physiek iets echt kapot, en dat is ook niet te repareren.

Of het de core of geheugen is maakt verder ook eigenlijk niet uit. Jouw probleem komt helaas erg vaak voor hier op tweakers.

[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 23-05-2009 17:21 ]

• Vads
PilatuS schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 17:20:
[...]

Wat jij beschrijft is echt einde verhaal voor de videokaart. Is verder ook niets meer aan te doen. Er is physiek iets echt kapot, en dat is ook niet te repareren.

Of het de core of geheugen is maakt verder ook eigenlijk niet uit. Jouw probleem komt helaas erg vaak voor hier op tweakers.
Ok, dus geen aftermarket cooler gaat dit redden en de enige investering die ik moet maken, is in een nieuwe videokaart?! ;(

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

frankknopers

Goud is geen geld

Laat de kaart even afkoelen en probeer dan opnieuw. Nog steeds problemen, dan is ie waarschijnlijk dood. Als de kaart al vóór het laden van Windows rare dingen doet dan zal het echt aan de hardware liggen.

En betreft de vervanging: Als de kaart binnen de garantieperiode stuk is gegaan en jij hebt niets aan de kaart aangepast, dan zou je gewoon een nieuwe moeten krijgen. Een 8800GT is nog niet zo oud dat je mag verwachten dat ie stuk gaat. Vraag gewoon een RMA aan, dat zal vast wel lukken.

[ Voor 41% gewijzigd door frankknopers op 23-05-2009 18:43 ]

Goud is geen geld

• PilatuS
  • Niet online
Vads schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 18:38:
[...]

Ok, dus geen aftermarket cooler gaat dit redden en de enige investering die ik moet maken, is in een nieuwe videokaart?! ;(
Ja helaas wel.

Kapot is kapot bij deze dingen. Er is of iets in de core kapot gegaan, of er is iets mis met een geheugenchip. Daar is verder gewoon niets meer aan te doen. Zowel een core als geheugenchip vervangen is niet te doen. Alleen machines kunnen dat voor elkaar krijgen.

Verwijderd

PilatuS schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 16:16:
[...]

Ik heb hier een 8800GT met waterkoeling, en die boot gewoon zonder dat er een fan aanvast zit. Volgens mij werken alle kaarten gewoon zonder dat er een fan op zit. Anders zou je ook niet met andere koelers en waterkoeling kunnen werken.

Dus eigenlijk is het vreemd dat die van jou niet wil booten zonder fan.
Klopt, ik heb er een after market cooler op ziten, maar als ik de fan stekker eruit haal en dan ga booten zie ik alleen een zwart scherm. Als ik de stekker erin doe is alles goed. Apart he? :P

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 14:31

V3g3ta

Fueled by Games!

Je hebt 1 jaar garantie van Dollarshops, maar de fabrieksgarantie zal minimaal 2 jaar zijn.
Dus je hebt recht op vervanging. Dus gewoon RMA aanvragen bij Dollarshops, zij regelen dat dan verder met Jetway.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

• Vads
Ik heb ondertussen contact gehad met Dollarshops, die mij verwees naar de importeur, die mij op zijn beurt terug verwees naar Dollarshops. Deze heeft mij nu de volgende oplossing aangeboden:

Yes, we will take over this defective units service with slightly different solution from ‘repair and return’ for the reasons of
- Jetway 8800GT has phased out and if we do the repairing service, it will be send to China factory and takes at least 3 months time. Beside, the repairing ones does not gurantee a 100% quality.
- We have stopped importing Jetway VGA card after 8800GT this model.

Therefore, I will provide a solution for you;
- We can swap a Jetway ATi HD3850 512MB DDR3, similar performance as 8800GT.
- We offer a 50 Euro discount that you can choice any model from Dollarshops.eu for Sparkle brand nVidia card.

Ik moet me vanavond even gaan verdiepen in de ATI HD3850 (volgens mij is die niet gelijkwaardig aan de 8800GT) en in het merk Sparkle... Maar qua oplossing ben ik al een eind... :)

• PilatuS
  • Niet online
Ik moet me vanavond even gaan verdiepen in de ATI HD3850 (volgens mij is die niet gelijkwaardig aan de 8800GT) en in het merk Sparkle... Maar qua oplossing ben ik al een eind... :)
De HD3850 is wel ietsjes langzamer, maar heel veel scheelt het niet. Ik denk dat de belangrijkste vraag is of je iets hebt aan een snellere kaart. Als die HD3850 aan je wensen voldoet zou ik persoonlijk die gewoon nemen.

Wil je toch eens gaan upgraden zou ik voor de 50 euro deal gaan en een andere kaart kopen.

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:51

superwashandje

grofheid alom

nou ervanuitgaande dat de 3850 slechter is dan de 3870 en deze ingemaakt word door de 8800gt lijkt het me een aardig groot verschil. iig te groot om zomaar aan te nemen als vervanging binnen de garantieperiode. (heb geen reviews bij de hand om dit te staven)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Zie hier het verschil tussen de 8800GT en 3850...

http://www.tomshardware.c...6%5D=on&prod%5B2485%5D=on

• PilatuS
  • Niet online
superwashandje schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 17:00:
nou ervanuitgaande dat de 3850 slechter is dan de 3870 en deze ingemaakt word door de 8800gt lijkt het me een aardig groot verschil. iig te groot om zomaar aan te nemen als vervanging binnen de garantieperiode. (heb geen reviews bij de hand om dit te staven)
Dan is het verschil toch groter dan ik dacht. In dat geval zou ik proberen een betere kaart te krijgen. Bijvoorbeeld de 3870 of iets sneller.

Je hebt immers recht op een kaart die minimaal even snel is. Enige nadeel is hier dat je niet meer helemaal recht hebt op garantie. Als de kaart binnen de garantie periode kapot was gegaan zou ik zeker niet akoord gaan met die 3750, omdat je recht hebt op iets gelijkwaardigs. Maar omdat Dollarshops hier coulant is, kan het niet onverstandig zijn om er op in te gaan.

Maar goed ik zou gewoon proberen iets beters te krijgen. Misschien even een mailtje typen met 3dmark score's ?

• Vads
Ik ben vanavond even aan het surfen geweest en (onder andere) deze chart zegt alles en het hele stuk ervoor is ook duidelijk genoeg:
http://www.tomshardware.c...orce-graphics,2296-6.html
Op basis van deze maandelijke analyse heb ik vorig jaar besloten om voor de 8800 GT te gaan.

Als ik de chart bekijk, dan is mijn 8800 GT 512 MB gelijkwaardig aan een 9800 GT en een HD 4830. Gezien mijn europese recht op 2 jaar garantie heb ik recht op een gelijkwaardig model.

Jullie hebben gelijk: heb ik de extra snelheid wel nodig? Eerlijk gezegd niet. De games die ik speel doen het uitstekend met de 8800 GT (en dat op de hoogste settings). Dus om 50 euro korting te gaan krijgen op een hoger model kaart lijkt mij overbodig. En dat zegt de tekst in de conclusie zelf ook: You can use this hierarchy to compare the pricing between two cards, to see which one is a better deal, and also to determine if an upgrade is worthwhile. I don’t recommend upgrading your graphics card unless the replacement card is at least three tiers higher. Otherwise, the upgrade is somewhat parallel and you may not notice a worthwhile difference in performance.
Als ik zou upgraden, zou ik voor de 9800 GTX+ gaan, maar zoals ik al zei heb ik dat niet echt nodig.
En om nou een mindere kaart in ontvangst te gaan nemen vind ik niet ok; daarom heb ik niet anderhalf jaar geleden zoveel en zolang research gedaan alvorens tot het besluit van de 8800 GT te komen.

Rest mij dus als enige om Dollarshops ervan te overtuigen dat de aangeboden HD 3850 voor mij niet echt een oplossing is naar volledige tevredenheid. En dus dat ik het liefst een 8800 GT (opnieuw), 9800 GT of een HD 4830 zou willen ontvangen. De 8800 GT verkopen ze niet meer, dus blijven de laatste twee over.

• okkii
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-02 09:59
Helaas was mijn kaart gekortsluit en omdat de vorige eigenaar geen serial nummer stickertje heeft achtergelaten voor mij. kan ik nu dus geen garantie claimen. Ik heb het wel, maar om die ene reden.

ging om een 8800GTS G92 van sparkle. En btw. Ging dit gesprek via de tel of via email ? Want bij deden ze moeilijk aan de tel. ik had 1 optie en dat was een tientje overmaken voor verzendkosten en dan met een kapotte kaart blijven.

• Vads
okkii schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 00:32:
Helaas was mijn kaart gekortsluit en omdat de vorige eigenaar geen serial nummer stickertje heeft achtergelaten voor mij. kan ik nu dus geen garantie claimen. Ik heb het wel, maar om die ene reden.

ging om een 8800GTS G92 van sparkle. En btw. Ging dit gesprek via de tel of via email ? Want bij deden ze moeilijk aan de tel. ik had 1 optie en dat was een tientje overmaken voor verzendkosten en dan met een kapotte kaart blijven.
Een tientje overmaken om een vervangende kaart te krijgen?

Ik heb alles initieel telefonisch geregeld en halverwege verder gegaan via de mail. Mijn ervaring is dat als je je als een respectvol klant opstelt en alles netjes en volledig uitlegd, je goed behandeld word.

• okkii
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-02 09:59
Ik heb ze net een hele lange email gestuurd. Morgen krijg ik wel een reactie. En dan hopen dat het wat wordt :)

In hun FAQ staat eigenlijk dat een RMA product zonder Serienummer niet wordt geaccepteerd. Dit werd mij niet verteld aan de telefoon toen ik hem wou opsturen, en kreeg dit pas na 2 weken van hun te horen. ik heb het nu al bijna een halfjaar daar laten ligen. Hoop dat we samen met dollarshop met een oplossing kunnen komen

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-12-2025
Je kan natuurlijk ook om een hd4770 vragen, die zit kwa snelheid tussen de hd4830/4850 in...
De hd4830 is nl. eol en de hd4770 is daarvoor in de plaats gekomen.

• Vads
okkii schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 00:47:
Ik heb ze net een hele lange email gestuurd. Morgen krijg ik wel een reactie. En dan hopen dat het wat wordt :)

In hun FAQ staat eigenlijk dat een RMA product zonder Serienummer niet wordt geaccepteerd. Dit werd mij niet verteld aan de telefoon toen ik hem wou opsturen, en kreeg dit pas na 2 weken van hun te horen. ik heb het nu al bijna een halfjaar daar laten ligen. Hoop dat we samen met dollarshop met een oplossing kunnen komen
Ik heb mijn reactie met mijn persoonlijke voorkeur nog niet aan Dollarshops gestuurd, maar mocht je na jouw mail niet tevreden zijn, dan kunnen de volgende links je goede houvast geven:
Je recht: http://www.consuwijzer.nl...ettelijke_garantietermijn
De brief: http://www.consuwijzer.nl..._van_ondeugdelijk_product

We hebben recht op een gelijkwaardig product en dat ga ik ze in mijn geval vriendelijk communiceren. O-)

• Vads
Update: het heeft niet mogen baten. Men is niet ingegaan op mijn laatste e-mail, waarin ik aangeef wat voor mij een acceptabele oplossing is.

Samenvattend:
1 - men bied mij een Jetway HD 3850 1024 DDR3 als vervanging van mijn defecte Jetway 8800 GT 512. Dit is voor mij geen optie, omdat de HD 3850 geen gelijkwaardig product is. Als ik lagere performance wou, dan was ik vorig jaar wel voor de HD 3850 gegaan.
2 - men geeft mij 50 euro korting op een willekeurige videokaart uit hun winkel van het merk Sparkle. Dit is voor mij ook geen acceptabele keus omdat ik geen behoefte heb aan een betere videokaart dan de 8800 GT. En al helemaal niet extra wil gaan betalen voor een product waar ik vorig jaar nog 220 euro aan heb uitgegeven en waar ik geen schuld in heb dat het defect is gegaan.
3 - men verwijst mij naar Jetway NL. Dollarshops was echter de verkoper en is dus verantwoordelijk voor het geven van een goede oplossing.

Ik heb een nette onderbouwde mail in het engels geschreven (blijkbaar zijn de eigenaren engels), waarin ik in ging op hun oplossing en concluderend aangaf dat voor mij de acceptabele oplossing de vervanging voor een gelijkwaardig product is (en dat is op dit moment een 8800 GT, een 9800 GT of een HD 4830).

Rest mij niets anders dan dit te gaan spelen via de Geschillen Commissie... Helaas. ;(

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-12-2025
Vads, je kan ook om de HD4770 vragen, dat is ook een gelijkwaardig product, iets sneller dan de 4830, hij heeft de positie van de 4830 daarom ook ingenomen en de 4830 is eol als ik mij niet vergis.

• Vads
EdwardvGelder schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 21:12:
Vads, je kan ook om de HD4770 vragen, dat is ook een gelijkwaardig product, iets sneller dan de 4830, hij heeft de positie van de 4830 daarom ook ingenomen en de 4830 is eol als ik mij niet vergis.
Dank je voor je reactie. Als ik die 4770 opzoek (http://www.tomshardware.c...orce-graphics,2296-6.html) dan zie ik dat het toch ietsje hoger in de hierarchie staat... Maar ja, ik kan het altijd aangeven... Alleen nu ga ik de officiële weg in, dus ik hoop dat het positief uitpakt voor mij.

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-04 06:12
Ik ben heel benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Zeker omdat je weet dat je in je recht staat. Ben benieuwd hoe moeilijk dollarshops uiteindelijk gaat doen.
Pagina: 1