Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,

Ik ben nie zo handig als de meeste bezoekers hier dus zou mij (graag in jipenjanneke taal) uigelegd kunnen worden waarom dit pasgekochte geheugenkaartje niet werkt??

Ik gebruik hem voor mijn Samsung E-950 GSM.

Zodra ik in de telefoon het geheugenkaart menutje aanklik zegt ie: ''Onbekend. Wilt u formatteren?''
Dan kies ik JA en vervolgens zegt ie telkens ''Mislukt''.

Wat te doen??? is het hopeloos of wat? Graag in J&J taal anders snap ik er niks van

groeten.

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Ik geloof niet, dat ze hier erg van jipenjanneketaal houden ;)

Maar je geeft sowieso te weinig info, wat is bijv. de grootte van de geheugenkaart ? Mogelijk is hij groter, dan door het toestel ondersteund wordt.

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Probeer de geheugenkaart via een ander medium te formatteren kijk of dat werkt. En zoals al is aangegeven is het geheugenkaartje wel compatible met je telefoon?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Jip en Janneke zitten niet op dit forum. We verwachten hier wel dat je zelf enigszins in staat bent om de informatie te vergaren die je nodig hebt. We verwachten ook dat je in je topicstart kenbaar maakt wat er precies niet goed gaat, wat je al geprobeerd hebt, waar je zelf denkt dat het aan ligt, etc. Kortom een beetje zelfinitiatief. Dat is je door Terw_Dan in Hulp nodig bij SanDisk Micro geheugenkaart (voor een noob) dan ook uitgelegd, maar ik zie er hier niets van terug in je topicstart. Hierom gaat ook dit topic op slot.

Ik stel voor dat je Het algemeen beleid eens goed doorneemt voordat je weer een topic opent.

Dit topic is gesloten.