Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp nodig bij SanDisk Micro geheugenkaart (voor een noob)

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,

Ik ben nie zo handig als de meeste bezoekers hier dus zou mij (graag in jipenjanneke taal) uigelegd kunnen worden waarom dit pasgekochte geheugenkaartje niet werkt??

Ik gebruik hem voor mijn Samsung E-950 GSM.

Zodra ik in de telefoon het geheugenkaart menutje aanklik zegt ie: ''Onbekend. Wilt u formatteren?''
Dan kies ik JA en vervolgens zegt ie telkens ''Mislukt''.

Wat te doen??? is het hopeloos of wat? Graag in J&J taal anders snap ik er niks van

Mvg. :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

IND33, welkom op GoT.
We verwachten hier dat je zelf de moeite neemt om te achterhalen waar het probleem zit en om het zelf op te lossen, daar zie ik echter niets van terug in dit topic.
Zoek eerst eens uit of het kaartje uberhaupt wel ondersteund wordt en of het wel werkt in een cardreader of ander apparaat en of het probleem dus ligt aan het kaartje of aan je telefoon.

In elk geval hoort dit topic niet in Overige Hardware. Als het het kaartje betreft zou het in Opslagmedia & I/O Controllers en als het aan je telefoon ligt in GSM's. Dit topic gaat in elk geval op slot wegens gebrek aan inzet. Mocht je na het proberen er nog niet uitkomen, dan kun je natuurlijk een nieuw topic openen in het juiste forum. Maar neem dan wel even het lokale beleid en Het algemeen beleid door.

Dit topic is gesloten.