Ik ben al een tijdje van plan een nieuwe videokaart te gaan kopen
Alleen weet ik nog niet welke...
Mijn huidige pc:
Pc: HP Pavilion a6370
AMD Phenom(tm) Quad-Core Processor 2.20 GHz
3,00 GB werkgeheugen
NVIDIA GeForce 8500 GT
Beeldscherm: HP w2007 Wide LCD Monitor 20 inch
Ik game hier ong. al een jaartje mee, gaat prima. Ik speel dagelijks games als Call Of Duty 1, COD2, COD4, COD5, BF2 en af en toe nog een andere game. Call Of Duty trekt mij het meeste, fps shooter + perks
Omdat ik waarschijnlijk COD: Modern Wafare 2 (COD6) wil gaan kopen (november pas, maar toch
) wil ik een nieuwe videokaart gaan kopen. Met COD games heb je wat fps nodig om te kunnen ownen
FPS betekent in dit geval frames per second, FPS kan ook first-person-shooter betekenen. Met mijn NVIDIA 8500 kan ik COD5 aan op minimale graphics. Het zou ook natuurlijk wel leuk zijn om COD5 of COD4 in wat mooiere graphics normaal te kunnen spelen en wat meer FPS (frames per second) te hebben. En tot slot lijkt mij het ook leuk om een (veel eisende) game als GTA4 te kunnen spelen. Ik heb het al een keer geprobeerd maar dan stottert mijn beeld op minimale graphics. Ik hoop dat u een beetje weet wat voor videokaart ik het beste kan nemen op dit moment.
Mijn budget is maximaal € 300 . Het zou wel fijn zijn als ik wat geld over houd
. Ik weet dat mijn moederkaart een PCI Express x16 2.0 aansluiting heeft. Houdt hier rekening mee met kiezen van de nieuwe videokaart. Houdt ook rekening met mijn 20 inch beeldscherm.
Er is ook nog een andere kant: is mijn PC wel in staat tot een nieuwe videokaart? Is het misschien slimmer om een nieuwe PC te kopen? Heb ik bij een nieuwe videokaart misschien een nieuw component nodig?
Ik hoop dat u een antwoord op deze vragen kunt geven en dat u misschien een nieuwe, goede videokaart voor mij weet te vinden, alvast bedankt!
Mijn huidige pc:
Pc: HP Pavilion a6370
AMD Phenom(tm) Quad-Core Processor 2.20 GHz
3,00 GB werkgeheugen
NVIDIA GeForce 8500 GT
Beeldscherm: HP w2007 Wide LCD Monitor 20 inch
Ik game hier ong. al een jaartje mee, gaat prima. Ik speel dagelijks games als Call Of Duty 1, COD2, COD4, COD5, BF2 en af en toe nog een andere game. Call Of Duty trekt mij het meeste, fps shooter + perks
Mijn budget is maximaal € 300 . Het zou wel fijn zijn als ik wat geld over houd
Er is ook nog een andere kant: is mijn PC wel in staat tot een nieuwe videokaart? Is het misschien slimmer om een nieuwe PC te kopen? Heb ik bij een nieuwe videokaart misschien een nieuw component nodig?
Ik hoop dat u een antwoord op deze vragen kunt geven en dat u misschien een nieuwe, goede videokaart voor mij weet te vinden, alvast bedankt!