Toon posts:

Ik zoek iemand die mij kan helpen.

Pagina: 1
Acties:
  • 497 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek iemand die mij kan vertellen hoe je een pc samen stelt.
Ik heb er geen kaas van gegeten maar wil graag weten hoe ik F 22 spelen kan op een andere nieuw te bouwen computer. En project IGI etc etc etc.

Van Asus en Gigabyte heb ik vernomen dat dat de betere borden zijn.
Dual core AMD is goed genoeg voor XP en beter voor gaming als processor.

Wie kan mij helpen. Van A tot Z?

Paul uit zeeland.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Wow, dat spel is uit 1998?

Helaas moet ik je vertellen dat je informatie nergens op slaat. Asus en Gigabyte zijn niet per definitie 'beter', en die info over AMD processors is achterhaald en enorm oppervlakkig.

Ik zou gewoon benchmarks opzoeken van een paar leuke betaalbare processors en kijken wat jij er aan uit wilt geven.

Je kunt ook in CSL zoeken naar de Best Buy Guides, daar vind je ook goede tips.

Verwijderd

Topicstarter
dank je wel Avalaxy

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 01:46:
Wie kan mij helpen. Van A tot Z?
De enige die je kan helpen ben je zelf. Het forum bevat ontzettend veel informatie in de FAQs en topics, en als je zelf bereid bent inzet te tonen kun je een hoop leren. Je zal hier echter niet aan het handje worden gehouden :)

Zie de CSL FAQ en de PMG FAQ om te beginnen. Verder is er het [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 08:42
Ik denk dat je gewoon een mooie kant en klare pc moet kopen.

Ik ken F22 niet, maar aan je startpost te zien heb je weinig verstand van de techniek binnen de pc. Dat is niet erg hoor, maar in dat geval kan je beter een mooi systeem kopen waar je verder niet aan hoeft te sleutelen.

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 18:58
Deze spellen zijn 10 jaar of ouder. Ik zou zeggen koop een leuk 2e handsje voor 200 Euro en je bent klaar. FF snel V&A gecheckt, misschien is dit wat: V&A aangeboden: AMD 3000+, Asus A8N-E, 2 Gb, 200 Gb HDD, 6600GT 128 Mb

Staat in Rotterdam dus aardig in de buurt.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel, OA aan allen: ik wil niet aan het handje vast gehouden worden maar er is Zoveel te zoeken en te Vinden op Marktplaats bijvoorbeeld. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben op zoek naar iemand die me kan vertellen bij Wat voor moederbord Wat voor processor hoort en wat voor geheugen erop staat. Ik zoek Gigayte of Asus, DDR 2 of 3 en Dual core processor.

Paul.

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-03 21:43
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 03:00:
Dank je wel, OA aan allen: ik wil niet aan het handje vast gehouden worden maar er is Zoveel te zoeken en te Vinden op Marktplaats bijvoorbeeld. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben op zoek naar iemand die me kan vertellen bij Wat voor moederbord Wat voor processor hoort en wat voor geheugen erop staat. Ik zoek Gigayte of Asus, DDR 2 of 3 en Dual core processor.

Paul.
Misschien is het beter om in de [BBG Aanschaf] Budget- en basissysteem mei 2009 topic rond te kijken. Daar hebben ze wel wat goedkope zelfbouw systemen staan die wel de wat oudere spellen zonder problemen kunnen spelen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eens met het doorlezen van Hoe bouw ik een PC?. Ook al is die FAQ uit 2001, het principe is nog steeds hetzelfde.
Voor wat je moet kopen kun je eens een kijkje nemen in een van de BBGs die in CSL te vinden zijn; [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht

In elk geval verwachten we van een tweaker dat hij zelf de moeite doet om z'n hardware uit te zoeken, en daar zie ik helaas niets van terug in dit topic en daarom gaat het op slot. En mocht je het niet zien zitten om zelf iets te gaan bouwen dan kun je altijd nog een kant en klaar pctje kopen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.