1.5 jaar geleden kocht ik een Asus laptop met 2 jaar garantie. Na precies 1 jaar ging mijn accu stuk, nieuwe accu van Asus gekregen . Na 6 maanden ging die nieuwe accu ook stuk, hier zat volgens Asus geen garantie meer op omdat Asus zelf maar 1 jaar garantie op een accu geeft.
Nu heb ik de desbetreffende winkel erover gemaild en die vertellen mij dat ze de fabrieksgarantie hanteren, en ik dus geen garantie meer heb op deze accu.
Ik ben hier eigenlijk wel een beetje pist over, omdat er in anderhalf jaar tijd 2 accu's stuk zijn gegaan, en er op de website duidelijk staat: 2 jaar Pick-up & return, maar volgens mij heb ik gewoon dikke vette pech.
Kan ik nog op 1 of andere manier toch nog garantie claimen?
Nu heb ik de desbetreffende winkel erover gemaild en die vertellen mij dat ze de fabrieksgarantie hanteren, en ik dus geen garantie meer heb op deze accu.
Ik ben hier eigenlijk wel een beetje pist over, omdat er in anderhalf jaar tijd 2 accu's stuk zijn gegaan, en er op de website duidelijk staat: 2 jaar Pick-up & return, maar volgens mij heb ik gewoon dikke vette pech.
Kan ik nog op 1 of andere manier toch nog garantie claimen?
BlaBlaBla