Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Onderzetter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-10-2023
Hallo =)

Ik was in het bezit van de Nokia N96, deze is alleen op koninginnenacht gestolen. Ik was hier voor verzekerd, dus ik kreeg netjes een waardebon terug van 554 euro. Voor dat geld kan ik weer precies de Nokia n96 zonder bijbetalen halen.

Mijn ervaring met de N96 is echter dat het een trage mobiel is. Traag met foto's maken, sms'en, door de menu's bladeren, muziek afspelen, etc. Ik had ge-update naar de laatste firmware. Ik was kortom dus niet erg gecharmeerd van het toestel.

Nou ben ik opzoek gegaan naar alternatieven. De Samsung Innov8 is mij opgevallen. Er zit echter een minpunt aan het toestel. Het kost 473,- euro. Het resterende bedrag van mijn waardebon kan ik niet terugkrijgen of accessoires van kopen. Ik geef dus feitelijk 81,- euro weg.

Nou zou het helemaal zuur geld zijn als dit toestel ook gewoon traag is, of andere mankementen heeft.

Kan iemand zijn/haar ervaringen delen over dit toestel? En weet iemand misschien een ander equivalent van N96. Ik betaal liever een beetje bij dan dat ik geld weggeef.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hey,

Check even het topic over de Innov8: Het Samsung i8510 INNOV8 Topic

Ook over alle andere toestellen zijn hier wel topics te vinden, lees die ook even door.

Voor prijzen van alle andere toestellen kan je ook in de http://tweakers.net/pricewatch/cat/215 kijken

Succes verder :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.