Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Ik heb een vraag m.b.t. drivers over deze kaart. Ik ben van plan deze te kopen en in de reviews zie ik dat deze onder xp als een zonnetje werkt en alles mooi en prachtig, maar onder vista schijnt deze kaart echt een kreng te zijn. De laatste comments zijn echter al 2 maand oud, en meestal als iets opgelost is posten mensen niet meer :9 Dus daarom zoek ik mensen met deze kaart en met de nieuwste vista drivers. Ow, en ervaringen met windows 7 zijn ook welkom.
Ik ben nl. van plan deze te kopen en te gaan gebruiken onder vista (64-bit, ik weet niet of dit het nog erger maakt). Met verder de specs zoals in mijn sig. Kan ik mij bij aanschaf hiervan mijn borst natmaken voor veel driverirritatie of draait het nu stabiel?
Anders neig ik nl. naar de Theatron Aggrippa DTS van Club3D, maar de EAX 5.0 lijkt erg gaaf, en volgens een review op hardware.info was het geluid van de creative ook erg netjes. En omdat deze inmiddels ook DD Live en DTS Connect heeft, is qua specs de Creative beter.
Alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Towser
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-10 14:06

Towser

ondertitel

Ik heb geen Xtreme Gamer, maar een Extreme Music. Dit is natuurlijk niet dezelfde kaart, maar komt er volgens mij redelijk in de buurt.

Ik heb hem nu zo'n twee jaar en ik moet zeggen dat in het begin een beetje lastig was om hem in vista werkend te houden. Soms stopte het geluid er spontaan mee, terwijl alles in XP vlekkeloos ging.
Nu werkt alles heerlijk, ik gebruik zelf ook Vista 64 bit en ik heb er nooit meer problemen mee gehad.

Ik hoop dat je hier misschien iets aan hebt, omdat het zoals ik zal zei niet dezelfde kaart is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb een Xtreme Gamer kaart gehad (hij is inmiddels een ruim jaar dood).
Volgens mij is het enige verschil met een Extreme Music kaart het formaat: de Gamer is smaller en zou je airflow minder in de weg moeten zitten.

Heb m nooit onder Vista gebruikt, dus recente ervaringen kan ik niet met je delen. Tegenwoordig maak ik 'gewoon' gebruik van de HD chip van Realtek die in mn mobo gebakken zit.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-10 19:54
Ik heb een X-FI extreme gamer, en ik heb met de oude drivers voornamelijk best wat ellende gehad. Draai hier x64 Vista en vooral t gedoe met DTS instellingen en t geklooi om 5.1 goed werkend te krijgen is nogal irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Niet teveel nadenken en gewoon kopen + genieten van de veeeeeel betere driver ondersteuning :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ervaringen zoek je op GoT met de search, niet met een eigen topic.

Oh, en mbt Windows 7:
* Windows 7 (of ander nieuw OS) drivers mini-FAQ + beleid *

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.