Toon posts:

windows login probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb hier een laptop en deze doet een beetje vreemd...

Hij start gewoon normaal op, maar dan in het login scherm klik je de user aan, vult het wachtwoord in en hij gaat de personal settings laden, maar ook gelijk weer saven en uitloggen....

Heeft iemand hier ervaringen mee of wellicht een oplossing...

Bij voorbaat dank,

D.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Heb je al eens in safe mode geboot?
Wat heb je zoal geprobeerd?

Money for nothin' and your chicks for free

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-02 12:07
Met een search in google kwam ik hier uit... probeer het eens.

Verwijderd

Topicstarter
DeeJee schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:16:
Heb je al eens in safe mode geboot?
Wat heb je zoal geprobeerd?
Ja safe mode met blijft het probleem zich voordoen

Verwijderd

Topicstarter
mhoogendam schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:19:
Met een search in google kwam ik hier uit... probeer het eens.
Top ! ik was naar zulk soort informatie op zoek, maar keek er waarschijnlijk overheen....
Ik ga proberen wat data te saven en een nieuwe installatie eroverheen knallen, bedankt voor de hulp.

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-02 12:07
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:24:
[...]

Top ! ik was naar zulk soort informatie op zoek, maar keek er waarschijnlijk overheen....
Ik ga proberen wat data te saven en een nieuwe installatie eroverheen knallen, bedankt voor de hulp.
Dan zou ik dat topic nog eens goed lezen, nieuwe install is niet echt nodig.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hoi :)

je hebt inmiddels al een andere beslissing genomen, maar we zouden in he vervolg toch een wat duidelijker topicstart willen zien.
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft, maar ook je OS tussen vierkante haakjes bevat. Voor meer eisen zie het Windows Operating Systems beleid hier ook over.
  • Omschrijf je probleem helder en duidelijk en geef zo veel mogelijk relevante informatie (ook in safe modus, is het veel geheugen in gebruik, sinds wanneer?)
  • Geef aan wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen, en wat je bijvoorbeeld al opgezocht hebt hierover op Google of de GoT search
Nu vertel je hier nog niet eens over welke Windows versie je het hebt, en is de hoeveelheid info nogal karig - nog afgezien van het punt dat je vraag ook wordt beantwoord in de Windows Clients - FAQ ;)

daarom gaat er ook een slotje op dit topic.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.