Stop chasing the dream, you're already living it
Aii, heb je al es ff een biosreset geprobeerd?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
nee, maar kom er ook niet achter hoe ik dat moet doen
Stop chasing the dream, you're already living it
bios reset moet hardware matig via het moederbord. bijna altijd is dit een jumper die je dan van 1-2 naar 2-3 moet zetten.
deze jumper heeft meetal iets van CMOS of CLR.
Waar deze precies zit kan je vinden in de handeleiding
deze jumper heeft meetal iets van CMOS of CLR.
Waar deze precies zit kan je vinden in de handeleiding
Of een jumpertje ergens verzetten, of het batterijtje er een minuutje uithalen, maar dat staat gewoon in je handleiding.
Dat fabrikanten de mogelijkheid bieden vanuit Windows een BIOS-flash te doen betekent nog niet dat dat veilig is...
Dat fabrikanten de mogelijkheid bieden vanuit Windows een BIOS-flash te doen betekent nog niet dat dat veilig is...
Rail Away!
Via de reset jumper op je moederbord.Qosmic schreef op maandag 18 mei 2009 @ 21:03:
Maar ik zou zeggen pak de handleiding van je moederbord er eens bij. De kans is vrij groot dat je moederbord hier gewoon een oplossing voor heeft..
Of anders: Stekker uit de voeding van de PC. BIOS batterij er uit halen. 3x op de aan en uit knop van de PC drukken. BIOS batterij er weer in. En klaar.
Dan zou ik je willen aanraden eerst eens de handleiding van je bord door te nemen.Qosmic schreef op maandag 18 mei 2009 @ 21:03:
Evenals dit stukje FAQ: PMG FAQ
Omdat we verwachten dat je deze zaken eerst uitzoekt voordat je een topic opent gaat dit topic op slot. Mocht je na het doornemen van de manual en FAQ nog steeds tegen problemen aanlopen kun je een nieuw topic openen, maar geef dan wel precies aan wat je hebt gedaan en waar je tegenaanliep.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()