Toon posts:

Advertenties die uitklappen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben inmiddels een uurtje bezig om uit te zoeken waar ik het volgende moet posten vandaar hier, ik hoop dat het de goede plek is.

Ik heb last van de uitklapbare advertenties. Ik parkeer de muis vaak ergens anders dan bij de tekst die ik aan het lezen ben en het gebeurt mij af-en-toe dat ik krijg zoals het plaatje hieronder laat zien. Ik begrijp dat advertenties nodig zijn om de boel draaiende te houden maar mag het ietjes minder zijn?

Edit: Typos
Edit2: Removed image

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2009 17:59 ]

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09-2025

Raphaelo

boeiend!!

110% mee eens, er zit niet eens een kruisje bij om hem weg te klikken!

edit: blijkbaar zit er toch een sluitknop, alleen zit die 'toevallig' op een plek die met mijn resolutie (1280x800) niet zonder scollen beeld is...

[ Voor 52% gewijzigd door Raphaelo op 18-05-2009 23:55 ]

originele signatures zijn top!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:45

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie linksonder iets van 'sluiten' staan...

Intentionally left blank

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Een keer eroverheen zwabberen met je muis laat dat ding ook al sluiten overigens.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09-2025

Raphaelo

boeiend!!

Hooglander1 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 23:54:
Een keer eroverheen zwabberen met je muis laat dat ding ook al sluiten overigens.
ja oke, maar als je al halve spelletjes moet gaan spelen om advertenties te gaan sluiten (HP anyone?) waar zijn we dan mee bezig?

originele signatures zijn top!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:46

ManiacsHouse

Scheisse!

En laat mij dat nou ook steeds overkomen... Ga er maar van uit dat men niet voor niks die ad daar heeft gezet. Je moet er met een bocht omheen muizen... En wie doet dat nou? Niemand. En dan krijg je die irri ad te zien.
Vind dat ze die uitklappende of overlay dingen helemaal moeten verbieden op de fp.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Hij sluit al als je van de ad afgaat en opent als je er langer dan 2 seconden op staat.

Hij is niet heel fijn, maar overdrijven is ook een vak.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Tweakers.net is afhankelijk van advertenties, maar beseft terdege dat bepaalde varianten storend kunnen zijn. Dat is waarom we intern afspraken hebben gemaakt over wat we wel en niet toestaan en in welke gevallen er een uitzondering mogelijk is.

Eén van de voorwaarden die Tweakers.net stelt aan advertenties is dat een uiting geen gedrag uit zichzelf mag vertonen en dat een actie dus door de gebruiker geïnitieerd moet zijn. Dat geldt ook voor deze bewuste reclamebanner. Hij klapt pas uit als je er met je muis overheen gaat én klapt ook direct weer in als je met je muisaanwijzer weer van de uiting af bent. Als je met normale snelheid je muis over de advertentie beweegt, klapt deze niet eens uit.

Ergo: deze uiting zal ongetwijfeld niet door iedereen worden gewaardeerd, maar is er een die wel netjes aan onze eisen voldoet.

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:46

ManiacsHouse

Scheisse!

Maar wat is 'normale' snelheid met je muis? Feit blijft dat je er met omwegen omheen moet muizen anders vult het ding een kwart van je scherm. En die ruimte moet je ook weer muizen om van de ad af te komen en dan klaptie pas weer in.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:00
* GENETX hint naar http://tweakers.net/aboshop/

Niets is gratis en zoals Wilbert aangeeft leunt t.net zwaar op advertenties zoals ieder gratis medium, denk ook aan de Sp!ts en dergelijke. Voor wat hoort wat en als je de, imho nette, eisen van tweakers.net niet genoeg vind dan is er de optie om te betalen om zo reclame te weren.

• olafvs
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07-2024
@ Wilbert de Vries. En die HP advertentie dan? Dan wordt mijn muisaanwijzer meteen gevolgd door een tandwieltje zonder dat ik iets doe.

Ik heb weinig tegen advertenties, maar die slaat echt alles. Die floating adds geven je als site echt een goekope uitstraling.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:45

crisp

Devver

Pixelated

olafvs schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 12:56:
@ Wilbert de Vries. En die HP advertentie dan? Dan wordt mijn muisaanwijzer meteen gevolgd door een tandwieltje zonder dat ik iets doe.

Ik heb weinig tegen advertenties, maar die slaat echt alles. Die floating adds geven je als site echt een goekope uitstraling.
zie HP- en Bravia-reclames zijn irritant

Intentionally left blank

Pagina: 1