distructor schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:32:
zeg dat dan eerst voordat je begint van ja kijk op google en dit en dat. vraag dan eerst wat de bedoelingen er verder van zijn. En ik neem aan dat een forum toch is voor vragen te stellen als je er niet uit komt?
Ik heb toch geen glazen bol

Het is dus de bedoeling dat je eerst de FAQ leest over hoe je een topic kunt/moet starten. Dit heb je kennelijk niet gedaan en de TS is er voor dat je erin vertelt wat je al gedaan hebt, waar je gezocht hebt en als je iets vind wat je wel wat lijkt, maar niet begrijpt DAN kun je die vraag natuurlijk hier stellen.
Natuurlijk mag je vragen stellen of je problemen voorleggen, daar is dit forum immers voor, maar zoals hierboven al gezegd wordt verwachten wel wat inzet/voortgang in je *leerproces*.
Volgens mij heeft hij daar gelijk in, je verwacht toch niet dat we het voor komen doen op je PC. We (ik althans) probeer je opweg te helpen, maar het zou zonde zijn voor mij om iets te beschrijven wat je al gedaan hebt.
Je had bijvoorbeeld ook al kunnen zeggen dat het een gratis oplossing had moeten zijn. Dat had al een hele hoop onnodige reacties gescheeld. Het is niet de bedoeling dat we de vragen uit je moeten trekken. Een beetje positieve bijdragen aan deze draad kan geen kwaad
[
Voor 4% gewijzigd door
Matis op 14-05-2009 13:01
]