Afschuwelijk service en levering Dell

Pagina: 1
Acties:
  • 926 views

• erkelly
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-01-2023
Hallo Allemaal,

Ik was eigenlijk benieuwd naar jullie ervaring met leveringen van Dell. Ik heb 1 april een Studio 15 besteld bij Dell. Die zou binnen 2 weken geleverd worden. Nu zitten iedere keer, 5 dagen voor levering de lever datum weer bij te stellen. Vandaag ging ik weer kijken, hopend dat ik die nog 19 mei kon verwachten maar helaas, is ondertussen alweer veranderd naar 28 mei. Contact opnemen met hun klantenservice heeft ook geen zin want die liegen ook maar wat. Na de tweede verandering belde ik op en werd gezworen dat die in productie was en dat ik het wel voor 11 mei zou krijgen. Ik kan jullie vertellen: dat is nog niet gebeurt. En kennelijk kan ik nog twee weken op gaan wachten.

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

Wish

ingwell

Je kan hem natuurlijk cancellen, naar een winkel lopen en daar een alternatief kopen? (en er is een dell levertijden topic, maar kan hem niet vinden :| )

Nu met koffie: klik

[ Voor 23% gewijzigd door Wish op 14-05-2009 07:57 . Reden: koffie + Google = bingo ]

No drama

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-01 15:13
Onze ervaring met Latitudes en Studio17's is heel anders :)

Maar hier is het topic:
Dell levertijden topic

• erkelly
Nou, ik kan het niet annuleren omdat het "al in productie is". Dus moet nu wachten tot dat het geleverd is en dan mag ik hem, als ik niet tevreden ben, terug sturen.

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-01 13:06
Ik had mijn XT2 binnen 7dagen binnen. wat waar ik een beetje van stond te kijken

• erkelly
Nou, blijkt mijn geluk weer te zijn.

Nou, heb net weer met Dell aan de lijn gehangen. Zit nu "zeker" in productie, lijken geen componenten meer te missen en zal zeker voor de 28e geleverd worden. Ik ben zo heel erg benieuwd.

Ik wil het ook niet opzeggen omdat het een hele goeie deal was. Krijg in nergens anders goedkoper. :(

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-01 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Als je op zoek bent naar ervaringen van anderen met Dell, dan kan je daarvoor gewoon in de Shop Review terecht:http://tweakers.net/shopreview/736/dell-computer-b-punt-v.html
Of natuurlijk in het al genoemde levertijden topic. Als je je eigen ervaringen wilt delen geldt hetzelfde. Het Shopping Forum is niet bedoeld voor het delen van dergelijke 'simpele' ervaringen. Dit bij gebrek aan discussiewaarde en vanwege het simpele feit dat het voor geïnteresseerden gewoon een stuk overzichtelijker is als al die ervaringen op de daarvoor aangewezen plek te vinden zijn, namelijk de Shop Review :)

Let wel op dat het niet de bedoeling is om een Shop Review in te vullen voordat het geheel is afgerond. Aangezien er nog communicatie mogelijk is met Dell en er toch ook nog voortgang lijkt te zijn is er ook nog geen sprake van een uitzichtloze situatie.

Dit topic gaat in elk geval op slot.

[ Voor 17% gewijzigd door Orion84 op 14-05-2009 10:47 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.