Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 16:00:
[...]

Hij staat er nu voor 23.49 euro...! Da's helemaal een koopje! Alleen jammer dat het zo'n twee weken kan duren voordat je 'm binnen hebt... Dan koop ik in dit geval mss toch maar liever het spel gewoon in de winkel...!
Voor de pc...

Voor de ps3 is hij gewoon 45 euro's

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 16:23:
[...]

Voor de pc...

Voor de ps3 is hij gewoon 45 euro's
Ooooooo, ja, natuurlijk... :X 8)7 |:( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:09

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Amazon.co.uk is goedkoper btw, en betere service (levertijd)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 13:44:
Hij komt vrijdag officieel uit, zie ik! Dat zou leuk zijn! Vandaag zou nog leuker zijn met Hemelvaartsdag voor de deur... (Vaak liggen die games al iets eerder in de winkel, dus wie weet...!)
Hij is aangekondigt voor 29 mei: http://www.codemasters.nl...meid=2861&territory=Dutch <-- Vanaf hun eigen website.

Vrijdag is het.. de 22e.

Je zit er een weekje naast :'(

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 23:35:
[...]

Hij is aangekondigt voor 29 mei: http://www.codemasters.nl...meid=2861&territory=Dutch <-- Vanaf hun eigen website.

Vrijdag is het.. de 22e.

Je zit er een weekje naast :'(
Potjandorie, ik ben wel lekker bezig in dit topic... Ik had tijdens het typen m'n agenda al op de volgende week liggen inderdaad. Balen... Sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik weet nog niet of ik deze ga halen, ik heb hem even gespeeld op een PS3 @office, maar vond het nogal raar werken, besturing vond ik lang niet zo tof als bijvoorbeeld burnout of NFS Carbon. Ik vloog telkens tegen suffe barrières op :/ Ook was het niet mogelijk om een checkpoint race in je eigen volgorde af te leggen :X
Ook vond ik het hele roaming gedeelte niet echt intuïtief, ik was ergens aan het racen, dat ging mis, als in: ik won niet :+ En daarna geen idee waar een andere challenge/opdracht lag.
Maargoed, dat kan natuurlijk ook komen omdat ik het boekje niet had gelezen :+

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
moto-moi schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 11:08:
Ik weet nog niet of ik deze ga halen, ik heb hem even gespeeld op een PS3 @office, maar vond het nogal raar werken, besturing vond ik lang niet zo tof als bijvoorbeeld burnout of NFS Carbon. Ik vloog telkens tegen suffe barrières op :/ Ook was het niet mogelijk om een checkpoint race in je eigen volgorde af te leggen :X
Ook vond ik het hele roaming gedeelte niet echt intuïtief, ik was ergens aan het racen, dat ging mis, als in: ik won niet :+ En daarna geen idee waar een andere challenge/opdracht lag.
Maargoed, dat kan natuurlijk ook komen omdat ik het boekje niet had gelezen :+
Hierom vind ik het wel jammer dat er geen demo van dit spel is.

Ik wil toch wel eerst ff de look and feel van het spel hebben voordat ik deze koop.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
We moeten nog een weekje langer wachten.

De game komt nu op 5 juni uit.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 18:21
Wii4all schreef op zondag 24 mei 2009 @ 10:43:

En geen demo, wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Bij zulke grote/mooie racespellen hoop ik altijd op 4 dingen:
- Free roam mode
- AI verkeer
- G25 support
- Hedendaagse auto's.

Ik vermoed dat alleen de free roam mode erin zal zitten, reden dus voor mij om dit spel niet te kopen. AI verkeer zit er denk ik niet in, hoewel ik wel op één van de schermprints op IGN een vrachtwagen heb gezien. Ik kan er alleen niet uithalen of dit scripted is, of dat het om een randomly generated AI voertuig gaat.

Hoe zit het trouwens met de performance in dit spel? Pre-load dit spel nou de gehele omgeving of worden 'nieuwe gebieden' on-the-fly gegenereerd?Het lijkt iig aan de hand van de screenshots alsof er een (flinke) blur zit om het spel soepel te laten draaien. Ook vraag ik mij af of je ook meer ziet dan alleen natuur/woestijn/ijs/bos zoals grote steden, snelwegen, treinen, et cetera.

[ Voor 15% gewijzigd door OCTheEagle op 24-05-2009 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OCTheEagle schreef op zondag 24 mei 2009 @ 11:23:
Bij zulke grote/mooie racespellen hoop ik altijd op 4 dingen:
- Free roam mode
- AI verkeer
- G25 support
- Hedendaagse auto's.

Ik vermoed dat alleen de free roam mode erin zal zitten, reden dus voor mij om dit spel niet te kopen. AI verkeer zit er denk ik niet in, hoewel ik wel op één van de schermprints op IGN een vrachtwagen heb gezien. Ik kan er alleen niet uithalen of dit scripted is, of dat het om een randomly generated AI voertuig gaat.

Hoe zit het trouwens met de performance in dit spel? Pre-load dit spel nou de gehele omgeving of worden 'nieuwe gebieden' on-the-fly gegenereerd?Het lijkt iig aan de hand van de screenshots alsof er een (flinke) blur zit om het spel soepel te laten draaien. Ook vraag ik mij af of je ook meer ziet dan alleen natuur/woestijn/ijs/bos zoals grote steden, snelwegen, treinen, et cetera.
Het spel speelt zich af in de toekomst als zo ongeveer de hele wereld is verwoest door het een of ander. Verwacht dus vooral raggen door ruige verwoeste landschappen en absoluut geen hedendaagse steden met auto's en mensen die rondreizen om de boel levendig te maken: het zal een dooie boel zijn en da's de bedoeling... Het hele freeroam gebeuren lijkt me in dit spel dan ook niet echt heel interessant... Ik kan me voorstellen dat je in bv. TDU of Burnout Paradise voor je lol gaat rondrijden 'net alsof het echt is': dat lijkt me in Fuel niet echt leuk... vraag me af of er wel iemand rondrijdt als je NIET aan het racen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:39:
[...]

Het spel speelt zich af in de toekomst als zo ongeveer de hele wereld is verwoest door het een of ander. Verwacht dus vooral raggen door ruige verwoeste landschappen en absoluut geen hedendaagse steden met auto's en mensen die rondreizen om de boel levendig te maken: het zal een dooie boel zijn en da's de bedoeling... Het hele freeroam gebeuren lijkt me in dit spel dan ook niet echt heel interessant... Ik kan me voorstellen dat je in bv. TDU of Burnout Paradise voor je lol gaat rondrijden 'net alsof het echt is': dat lijkt me in Fuel niet echt leuk... vraag me af of er wel iemand rondrijdt als je NIET aan het racen bent.
Als ik de nieuwste trailer bekijk zie ik dat het spel enorm veel verschillende grondsoorten en landschappen bevat, hierdoor lijkt het me juist wel tof om rond te rijden, je kan zowel offroad als op asfalt wegen rond rijden, dat is naar mijn mening nogal een groot verschil met TDU en Burnout Paradise. Dit komt eerder in de buurt bij Motor Storm voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
@stijnislike

Dat lijkt mij ook wel tof, alleen het enige nadeel, je kan gewoon blijven rondcrossen alleen er is niks te doen denk ik, dat lijkt mij meteen de dooddoener van het spel.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op maandag 25 mei 2009 @ 12:36:
@stijnislike

Dat lijkt mij ook wel tof, alleen het enige nadeel, je kan gewoon blijven rondcrossen alleen er is niks te doen denk ik, dat lijkt mij meteen de dooddoener van het spel.
Ja, juist het feit dat je zowat OVERAL kan komen, kan het ook saai maken... Veel races lijken mij neer te komen op vol gas rechtdoor, dwars door alles heen... Maar dat zal wel meevallen. Ik ga 'm alsnog kopen, hoor, want ik heb wel trek in wat arcade raggen met mooie graphics. Ik vind die achtervolgingsmode alleen al leuk: net zolang van hot naar her achter iemand aan scheuren totdat je 'm uitgeschakeld heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:19:
[...]

Ja, juist het feit dat je zowat OVERAL kan komen, kan het ook saai maken... Veel races lijken mij neer te komen op vol gas rechtdoor, dwars door alles heen... Maar dat zal wel meevallen. Ik ga 'm alsnog kopen, hoor, want ik heb wel trek in wat arcade raggen met mooie graphics. Ik vind die achtervolgingsmode alleen al leuk: net zolang van hot naar her achter iemand aan scheuren totdat je 'm uitgeschakeld heb. :P
Dat was vroeger toch ook vaak zo bij Motocross madness :? dat was altijd erg vermakelijk :) ben benieuwd naar de bestuuring. Hopelijk een beetje realistisch

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:09
Wii4all schreef op maandag 25 mei 2009 @ 12:36:
@stijnislike

Er zijn volgens mij 450 races te vinden en ja kan zelf ook races uitzetten. Natuurlijk is het helemaal afwachten wat het wordt omdat een racegame op deze grootte gewoon niet bestaat. Vroeger in motorcross madness kon ik ook gewoon rustig een uur of 2 rondrijden zonder enig doel. gewoon leuke plekken vinden (het liefst met nog een speler) en dan zo vaag mogelijke sprong maken :) vooral aan de randen van het spel en dan zover mogelijk terug geschoten worden was gewoon fun.

Ik ben echt heel benieuwd wat ze hier allemaal mee gaan doen. Dit spel smeekt gewoon om DLC zoals bij Burnout. Vliegtuigjes erin , Steden om toe te voegen enz,enz. Ruimte zat. Nu maar gewoon hopen dat het allemaal goed is uitgewerkt,want ik heb hem al besteld ondanks dat ik de Gps pijlen helemaal niks vind :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Amazon.co.uk heeft mijn exemplaar al verstuurd :D Komt dus begin volgende week denk ik binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

http://www.codemasters.nl...meid=2861&territory=Dutch

de officiele website. hij zegt 29 mei.

Ik heb nog een aantal andere nederlandse webshops bekeken en ze zeggen allemaal 29 mei.
bol.com zelfs 28 mei.

Het zijn een handvol UK webshops die hem op 5 juni hebben staan; en na het lezen van een nieuwbsericht over vertraging ging het ook alleen over de UK.

[ Voor 31% gewijzigd door kaluro2 op 25-05-2009 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
de media markt in heerlen had de PS3 versie al liggen voor 57.99.
Xbox versie heb ik niet gekeken en PC versie was er niet. Lag overerigens gewoon tussen de rekken dus niet aan de rand waar normaal de nieuwe games liggen dus zal wel per ongeluk in de schappen gelegd zijn.

Wil de game graag hebben maar de prijs vind ik een beetje te. Zal dus of online bestellen of gebruik maken van de 25 euro tegoed bon van dynabyte wanneer hun hem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand het spel al gezien...? Ik heb Dynabyte gebeld (die hebben vaak games al een dag of wat eerder) maar die had 'm nog geeneens in de computer staan (verhuizing van het hoofdkantoor waardoor bestellingen op hun gat schijnen te liggen). Jammer. Ik wl 'm eigenlijk wel graag voor dit lange pinksterweekend hebben...! Dan maar duurder (meestal koop ik games online, zoals bij play.com, maar soms wil ik een game NU! :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Zag de PS3 versie gister liggen bij de Bart Smit hier in Eindhoven, maar vond €65,- iets te gortig om 'm meteen mee te nemen. Het lijkt me echt een toffe game, alleen de paar reviews die nu op metacritic staan zijn niet echt heel erg enthousiast. Ik twijfel om de volle mep te betalen, al is het wel tempting idd met 't pinksterweekend voor de deur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
Iemand de Xbox360 versie al gespot? Mediamarkt Groningen heeft hem iig nog niet. Nu nog weten waar wel ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had em al pre-ordered bij bol.com lange tijd geleden voor 49.99, staat nu op de site voor 62.99 toch een leuk voordeeltje.. nu nog 2 weken wachten want mijn xbox heeft net een RROD gegeven en wordt dinsdag door UPS opgehaald :(
Moet dus nog langer wachten om hem te kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, dat wordt een Fuelloos Pinksteren... Gekke is dat ze de game voor de PC in de winkels zelfs nog niet in de computer hebben staan! Vandaag was toch DE dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 18:14:
Ik had em al pre-ordered bij bol.com lange tijd geleden voor 49.99, staat nu op de site voor 62.99 toch een leuk voordeeltje.. nu nog 2 weken wachten want mijn xbox heeft net een RROD gegeven en wordt dinsdag door UPS opgehaald :(
Moet dus nog langer wachten om hem te kunnen spelen
dat moest je anders ook, hij is volgende week pas beschikbaar voor de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12:14

the mod man

iets van beeldmaker

Iemand enig idee wanneer de pc versie van de game wel komt? Op de codemasters site staat nog steeds 29 mei..

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het Fuel-forum zegt iemand dat Codemasters heeft gezegd dat de pc-versie op 4 juni uitkomt in Europa... Maar ja, anderen hebben het over eind juni...! Allemaal heel onzeker dus. Enige wat zeker is, is dat ik het spel dit weekend niet zal spelen. ;)

EDIT:
Heb net een preview gezien van Playr... Hm, ik begin wat te twijfelen... Het is geen echte Codemasters game, bijvoorbeeld: de codies zijn enkel de publishers. Wordt het dan wel GRID-niveau? En ik werd niet echt vrolijk van hoe vooral de motoren bewegen (en de poppetjes erop): de glijden toch echt wel wat vreemd over de weg, vind ik. Nou ja, de weg... wat ik al dacht: in veel races ga je gewoon rechtdoor, dwars door alles heen, dus al die mooi aangelegde wegen, pfffffffff.... gas geven en niet meer sturen en dan kom je er wel. En dan zie je de auto dus over de meest idiote ondergronden gaan en... gewoon blijven rijden... zelfs tegen mega-stijle bergen op. De buggy's lijken rond te draaien alsof ze op een plateau staan: ze rijden niet ECHT, zal ik maar zeggen. Ziet er maf uit... Mwah... het is toch wel HEEL erg arcade...!

Ik begin nu toch wel op een demo te hopen, eigenlijk. Maar dat zal er niet in zitten. De eerste reviews zijn ook niet echt super... Een lichte twijfel maakt zich van mij meester...

Playr preview:
Deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=PJqYkRT-1f4
Deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=Ry_PjFCFxkU
Deel 3: http://www.youtube.com/watch?v=dF70I75aZ6Q
Deel 4: http://www.youtube.com/watch?v=pD7JeTsR_Hc

Maar goed... het is wel groot en afwisselend en ik WIL het eigenlijk gewoon leuk vinden... ;)

EDIT 2:
En o ja, klopt het nou dat je echt ALLEEN maar achter de auto kan hangen...? Kijk, zo'n spel koop je niet voor een mooie incar view, maar een bumpercam is toch wel het minste... Dat geeft ook een veel groter gevoel van snelheid!

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2009 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 20:24:
Op het Fuel-forum zegt iemand dat Codemasters heeft gezegd dat de pc-versie op 4 juni uitkomt in Europa... Maar ja, anderen hebben het over eind juni...! Allemaal heel onzeker dus. Enige wat zeker is, is dat ik het spel dit weekend niet zal spelen. ;)

EDIT:
Heb net een preview gezien van Playr... Hm, ik begin wat te twijfelen... Het is geen echte Codemasters game, bijvoorbeeld: de codies zijn enkel de publishers. Wordt het dan wel GRID-niveau? En ik werd niet echt vrolijk van hoe vooral de motoren bewegen (en de poppetjes erop): de glijden toch echt wel wat vreemd over de weg, vind ik. Nou ja, de weg... wat ik al dacht: in veel races ga je gewoon rechtdoor, dwars door alles heen, dus al die mooi aangelegde wegen, pfffffffff.... gas geven en niet meer sturen en dan kom je er wel. En dan zie je de auto dus over de meest idiote ondergronden gaan en... gewoon blijven rijden... zelfs tegen mega-stijle bergen op. De buggy's lijken rond te draaien alsof ze op een plateau staan: ze rijden niet ECHT, zal ik maar zeggen. Ziet er maf uit... Mwah... het is toch wel HEEL erg arcade...!

Ik begin nu toch wel op een demo te hopen, eigenlijk. Maar dat zal er niet in zitten. De eerste reviews zijn ook niet echt super... Een lichte twijfel maakt zich van mij meester...

Playr preview:
Deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=PJqYkRT-1f4
Deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=Ry_PjFCFxkU
Deel 3: http://www.youtube.com/watch?v=dF70I75aZ6Q
Deel 4: http://www.youtube.com/watch?v=pD7JeTsR_Hc

Maar goed... het is wel groot en afwisselend en ik WIL het eigenlijk gewoon leuk vinden... ;)

EDIT 2:
En o ja, klopt het nou dat je echt ALLEEN maar achter de auto kan hangen...? Kijk, zo'n spel koop je niet voor een mooie incar view, maar een bumpercam is toch wel het minste... Dat geeft ook een veel groter gevoel van snelheid!
Er zit geloof ik niet een driverview in (zoals je uit de eerste trailer wel zou verwachten). Maar je kunt vanachter de auto bekijken en helemaal voorop je auot (bumpercam).

In die filmpjes zie je trouwens af en toe een weg met auto's erop rijden. Die Ai zit er dus wel in, maar zal alleen zijn op wegen die ook ergens toe leiden.

Codemasters is inderdaad alleen de uitgever, maar Asobo is de maker. Maar die hebben ook alleen maar Wall-E, Ratatouille en 1 of andere vage shooter. Maar er zit dus wel codemasters achter en die leveren nooit half werk achter als het op racegames afkomt.

Edge geeft het spel trouwens een 8 (zoek maar ff met google ofzo) dus zo slecht als sommige reviews doen vermoeden is het helemaal niet.

Maar deze game is meer arcade dan Grid, Racedriver of Dirt.

Dat het wat raar speelt met de motor (zoals het lijkt) boeit me eigenlijk weinig. Was niet van plan om die vaak te gebruiken.

Wat ik echter wel een gat in het verhaal vind is het feit dat het dus gaat om olie. Deze grondstof is er niet veel meer en hiervoor moet je dus gaan racen :? Dat zorgt toch voor nog minder? En je verbruikt ook nog eens meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 29-05-2009 23:03 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
Martinspire schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 22:59:
[...]

Er zit geloof ik niet een driverview in (zoals je uit de eerste trailer wel zou verwachten). Maar je kunt vanachter de auto bekijken en helemaal voorop je auot (bumpercam).

In die filmpjes zie je trouwens af en toe een weg met auto's erop rijden. Die Ai zit er dus wel in, maar zal alleen zijn op wegen die ook ergens toe leiden.

Codemasters is inderdaad alleen de uitgever, maar Asobo is de maker. Maar die hebben ook alleen maar Wall-E, Ratatouille en 1 of andere vage shooter. Maar er zit dus wel codemasters achter en die leveren nooit half werk achter als het op racegames afkomt.

Edge geeft het spel trouwens een 8 (zoek maar ff met google ofzo) dus zo slecht als sommige reviews doen vermoeden is het helemaal niet.

Maar deze game is meer arcade dan Grid, Racedriver of Dirt.

Dat het wat raar speelt met de motor (zoals het lijkt) boeit me eigenlijk weinig. Was niet van plan om die vaak te gebruiken.

Wat ik echter wel een gat in het verhaal vind is het feit dat het dus gaat om olie. Deze grondstof is er niet veel meer en hiervoor moet je dus gaan racen :? Dat zorgt toch voor nog minder? En je verbruikt ook nog eens meer.
Meh, goed om te horen dat Edge zo'n cijfer geeft, ik ga hem zeker kopen zodra ie uit is voor de Xbox, het ziet er wel als iets heel vermakelijks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

stijnislike schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 00:34:
[...]

Meh, goed om te horen dat Edge zo'n cijfer geeft, ik ga hem zeker kopen zodra ie uit is voor de Xbox, het ziet er wel als iets heel vermakelijks uit.
Mja, ik heb het idee dat een hoop reviewers gewoon een heel ander idee van de game hadden.
Daarnaast vind ik dat er veel gezeurd wordt om kleine details. Gebouwen die je alleen met een hovercraft kunt bereiken zien er erg lelijk uit. Boeiend, dat ga je 1x bekijken, maar daarna toch niet meer. Als je er nou daadwerkelijk de halve game in de buurt was.

Bovendien zien die tornado's er super vet uit. Die auto's die er de hele tijd uit komen vallen lijken me ook wel cool.

Heb wel het idee dat dit typisch zo'n spel is die je online moet doen met mensen die je kent. En niet zomaar ff wat rondkloten. Dat is leuker met zn 2en.

Trouwens, er zit dus ook zo'n grote zoutvlakte in het spel. Op zich wel handig, kun je kijken hoe snel de voertuigen kunnen, maar wel erg makkelijk voor de ontwikkelaar aangezien je alleen een groot vlak hoeft te maen, er een skin op doet en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Hij lag trouwens gisteren bij de mm rotterdam voor 59 euro
Bij de frs kost ie 64,99 evenals de e-plaza en intertoys.

Beetje duur dus nog.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Ik heb de game nu een uurtje of 2 gespeeld op de xbox 360 en ben aardig tevreden over de game.

Wat ik wel jammer vindt is dat het meer een 'gamepad' racing game is en niet een 'steering wheel' racing game (mede door het ontbreken van de cockpit vieuw)

Maar nu ga ik weer lekker verder met fuel

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 14:01

Zeror

Ik Henk 'm!

RedHat schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 18:31:
Is er ook zo iets voor de PC? Motocross Madness vond ik helemaal te gek :) Expliciet voor motors dan.
Ik weet nog wel dat je vroeger de game 1nsane had. Is ook een groot open terrein waar je dan overheen kon raggen. Wellicht een voorloper van Fuel aangezien deze game ook door Codemasters is uitgegeven.

Wanneer is Fuel er trouwens voor de PC? Ik heb hem namelijk nog niet in de winkels gezien. PS3, XBox360 versie wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 31-05-2009 10:50 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Vraag me af of er ook een LAN functie in zit voor de pc. Lijkt me wel leuk om online te racen, maar dan met de mensen die ik graag zie. En dat is vaak toch alleen maar B-Buster :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje, wat is dit spel groot zeg :o . 1 uur recht door rijden, en je bent nog geen steek verder. Ziet er wel leuk uit allemaal, alleen had ik toch graag in 'normale' (rally) wagens gereden, in plaats van deze voertuigen (monster-trucks enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Wat een enorm spel, even een half uur gereden om het einde van de wereld te zien, maar na een uur werd ik het zat en ben ik maar gaan racen op mijn achterlijk uitziende Quad. Het leuk is dat je echt het idee hebt dat je je in niemandsland bevindt, en uit het niets is daar weer een klein modderig zandweggetje die je naar een ravijn toe leidt, en waar jij gewoon met 180 vanaf rijdt, en vervolgens je zo weer in een hele andere omgeving bevindt. Daarnaast zul je ook diverse "vista points" spotten, die je zullen leiden naar de mooiste plekjes van het spel. Het racen zelf is erg arcade, wat me toch wel aanspreekt, het heeft wel iets extra's om door die bergpassen heen te scheuren en slipend en al je tegenstanders voorbij te gaan, even bocht insturen waarvan je verwacht dat hij ruim zal zijn, maar vervolgens komt de bocht uit langs de rand van de afgrond en waar jij met 1 achterwiel al over de rand heen toch nog net voldoende kan corrigeren om vervolgens weer langs de berg naar beneden te scheuren, dat zijn toch echt wel die momenten waarbij je je adem even inhoudt.

Minpuntjes.

- zodra je crasht, word je meteen herladen en zie je eigenlijk helemaal niets van je crash. (verwacht dus ook geen Motorstorm crashes)
- voertuigen zijn soms te stabiel, bepaalde momenten waarvan je verwacht dat je over de kop zult gaan, blijf je gewoon stijf op de grond. (het blijft arcade)

Tot dusver erg toffe game waar ik me zeker tientallen uren mee ga vermaken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
Rakkerzero schreef op zondag 31 mei 2009 @ 10:49:
[...]

Wanneer is Fuel er trouwens voor de PC? Ik heb hem namelijk nog niet in de winkels gezien. PS3, XBox360 versie wel.
WAAAR heb je de xbox360 versie gezien? Ik kan hem nergens vinden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik heb hem gister bij de Bart Smit gehaald hier :X
Gasten trekken die pakketjes meteen open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Heb ook zin in dit spel, maar Gamehubs heeft hem nog niet verzonden. Nog genoeg te spelen maarja iets nieuws is altijd lekker :)

Is het mooi ? dat je echt zin krijgt om rustig rond te kijken tijdens het rijden of valt het tegen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik heb hem gister een tijdje zitten spelen. Enerzijds snap ik de reviews wel, anderzijds zitten ze ook te zeuren.

Grafisch is ie wat tegenvallend, maar omdat de wereld zo groot is, vind ik dat minder erg.
Daarnaast zijn de races leuk om te doen. Al is het jammer dat je met een 3e plaats niet genoeg hebt. 1e is het enigste wat telt. Een checkpoint missen is dan funest.

Verder zit er veel verschil in de voertuigen. Het sturen van de auto is ff wennen. Het lijkt op Dirt, maar dat is het af en toe weer helemaal niet. Soms glij ik een bocht door ala burnout. Niet helemaal gebalanceerd dus. En vereist gewenning.

Zal vanavond de onlinemodus eens proberen. Heb het idee dat ik daar meer lol in vind, want de races zelf zijn niet echt spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wel crappy is; Als je een bocht neemt....ga je sneller als je top in een rechte lijn. 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 14:01

Zeror

Ik Henk 'm!

stijnislike schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:30:
[...]

WAAAR heb je de xbox360 versie gezien? Ik kan hem nergens vinden. :/
E-Plaza. Zelfde verhaal als Bart Smit overigens.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
Martinspire schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 14:21:
Ik heb hem gister bij de Bart Smit gehaald hier :X
Gasten trekken die pakketjes meteen open.
Hehe, ja dat blijkt, bij Bart Smit in Groningen lag hij ook al. Ik vind het eigenlijk best een tof spel, doet me wat aan Pure denken, maar dan met extreme vrijheid. De verschillende voertuigen verschillen wel veel, die quad rijdt als een zamboni op ijs en die motor klinkt als een stofzuiger, vond de races met buggies en met de muscle car wel erg tof. Erg cool dat je overal heen kan rijden, beetje jammer alleen dat de soundtrack over het algemeen zuigt en dat als je crashes alles behalve realistisch zijn, ondanks dat toch een toffe game en prima framerate (xbox360) en graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 14:58:
Grafisch is ie wat tegenvallend, maar omdat de wereld zo groot is, vind ik dat minder erg.
Ik word wel enthousiast van de verhalen over die gigantische open wereld! Klinkt okay! Alleen deze opmerking, dat het grafisch wat tegenvalt, doet me schrikken... Geen GRID-like graphics, dus...? Is het wel een beetje next-gen of eh...?

Nog steeds geen teken van de PC-versie trouwens. Balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:51:
[...]

Ik word wel enthousiast van de verhalen over die gigantische open wereld! Klinkt okay! Alleen deze opmerking, dat het grafisch wat tegenvalt, doet me schrikken... Geen GRID-like graphics, dus...? Is het wel een beetje next-gen of eh...?

Nog steeds geen teken van de PC-versie trouwens. Balen.
Next gen is wat ik ervan gezien heb tot nu toe een beetje teveel van het goede. Het is niet PS2 of Xbox 1 kwaliteit. Een stuk beter wel, maar GRID is het niet nee. Kan op zich ook niet vanwege de grote omgeving. Maar sommige stukken zijn wel gewoon erg saai. Zeker als je niet een auto hebt voor offroad, is het af en toe best saai om alleen op de banen te rijden. Ook vind ik het aantal races voor de carriere best laag. Niet echt veel races in 1 gedeelte.

Maar goed, vermaak me nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
Martinspire schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 17:59:
[...]

Next gen is wat ik ervan gezien heb tot nu toe een beetje teveel van het goede. Het is niet PS2 of Xbox 1 kwaliteit. Een stuk beter wel, maar GRID is het niet nee. Kan op zich ook niet vanwege de grote omgeving. Maar sommige stukken zijn wel gewoon erg saai. Zeker als je niet een auto hebt voor offroad, is het af en toe best saai om alleen op de banen te rijden. Ook vind ik het aantal races voor de carriere best laag. Niet echt veel races in 1 gedeelte.

Maar goed, vermaak me nog prima.
Ik heb me ook nog geen moment verveeld. Naar mijn mening is het wel redelijk next gen, de landschappen zijn soms erg tof geshaped en gevuld met objecten en het is zo extreem groot. Sommige stukken zijn idd wat saaier, offroad rijden is nog steeds het leuk. Er is genoeg te doen in 1 zone, zoals dopler trucks achtervolgen en challenges (zijn een stuk pittiger dan de career races) en soms is een stukje freeriden ook heerlijk. Het verschil in de voertuigen is ook groot, een monstertruck rijdt zoveel relaxter dan bijvoorbeeld een muscle car. Buggies zijn een andere favoriet van me, kom je overal wel meer doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij komt de pc versie pas eind deze maand uit. Eerdere geruchten waren voor vandaag 5 juni, maar blijkbaar is dit niet zo. Althans hoor en lees nergens iets over deze datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Heb hem gisteren bij de MM ff gespeeld.

zag er goed uit vond ik.

Wat andere al zeiden, als je crasht ga je heel snel weer door, soms zou je iets willen zien, of iets langer door willen kunnen...weet niet wat het precies is.

Als ie iets goedkoper wordt ga ik hem zeker halen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik vind het best een leuk spel, maar ik heb echt het gevoel alsof het nog niet af is, alsof ze wat dingen zijn vergeten in het spel te stoppen. Het is leuk maar het mist net dat beetje extra dat het een topper zou maken.

Zie ook mijn review over de game, http://www.techzine.nl/reviews/614/Fuel.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Hij is onderweg naar mij vanaf Gamehubs maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nu twijfel om hem direct marktplaats op te schoppen. Volgens mij is dit totaal niet het spel geworden waar ik op hoopte en zeker het crashverhaal en popups lijkt me helemaal niks.

Hoe is het om vrij ronde ter rijden en weersveranderingen op te zoeken ? heb je echt mooie vergezichten of is het alleen maar arcaderacen en verder niks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:59
@hierboven: De (nieuwe) release date voor de PC versie van Fuel is 18 juni 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:53

mokumouse

LOLstoel User

Beakzz schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:29:
Hij is onderweg naar mij vanaf Gamehubs maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nu twijfel om hem direct marktplaats op te schoppen. Volgens mij is dit totaal niet het spel geworden waar ik op hoopte en zeker het crashverhaal en popups lijkt me helemaal niks.

Hoe is het om vrij ronde ter rijden en weersveranderingen op te zoeken ? heb je echt mooie vergezichten of is het alleen maar arcaderacen en verder niks ?
Daar is meer dan zat ruimte voor. Heb hem op de Xbox, er zitten oa. zogenaamde vista points in, dat zijn views door de hele wereld heen. Ik meen dat het rond de 100 zijn, zat te ontdekken. voor de rest kan je in principe vrij rondrijden waar je wilt. Met de races unlock je alleen andere races in andere gebieden. Deze gebieden kun je wel gewoon meteen in, al zijn ze nog grayed out op de map.

Tot nu toe ook meer zelf free roam rond gereden dan geraced >:) Daarnaast is nacht ook goed nacht, wat wweer hele leuke situaties opleverd

[ Voor 3% gewijzigd door mokumouse op 10-06-2009 22:59 . Reden: Typo's ]

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, de reviews van dit spel zijn niet echt positief... Lees die van IGN maar eens... En de reacties hier (voor zover die er zijn, wat ook al heel wat zegt...) zijn ook niet allemaal top. Ik ben nog steeds niet zeker wat ik nou ga doen... dit spel kopen of toch maar weer genieten van GRID en DIRT... Lijkt me meer een game om te kopen als 'ie 10 euro is bij Bart Smit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze game al een tijd geleden gepre-ordered bij bol.com voor 49.99 en voor mij meer dan het geld waard. Geweldig grote wereld waar naar mijn mening meer afwisseling in zit dan verwacht en redelijk veel detail voor zo'n geweldig grote wereld.

Ik vind het geweldig om een beetje door deze wereld heen te crossen en es te kijken wat er allemaal te zien is. Er is ook veel te racen en challenges te doen. Voor mij meer dan genoeg om vele uren mee door te brengen. Heb nog niet eens online gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Zo te horen heeft die IGN reviewer last van het zogenaamde "easy mode" syndroom.
As in, hij wil het zo makkelijk mogelijk hebben anders is het niet leuk.

Dat hij geen 10-15 minuten wil rondrijden voor nieuwe vista points etc. is zijn probleem; maar dat vind ik geen deftig excuus om de game af te kraken. Het is een kwestie van smaak, je hebt de game masochisten en easy mode gamers die een half uurtje per dag spelen ofzo en dan liever wat makkelijkers hebben waar je beloning krijg voor weinig inspanning. en natuurlijk nog heel veel soorten daartussen in.
It's so massive that driving from one place to another can take you over ten minutes, and when all you get is a new coat of paint, that's simply not worth your time.
Net zoals dat hij zegt dat hij het gay vindt dat je als je 2e eindigt of 3e eindigt helemaal geen beloning krijgt. Dat is ook een groot punt dat hij aankaart om de game af te kraken.
Unfortunately, if you don't win, the whole event was for naught as you don't get anything for finishing second. I'm not sure who decided that this was a good idea, but it's not fun in the least. At least give us some cash for taking the time to finish the race, and in a solid place no less. But nope, you get nothing to show for finishing anywhere but first.
Dat vind ik best jammer.. maakt een goeie review toch een heel stuk slechter.
Reviews horen redelijk objectief te zijn; maar hij heeft er heel zijn persoonlijke mening in verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
kaluro2 schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 00:55:

[...]

Net zoals dat hij zegt dat hij het gay vindt dat je als je 2e eindigt of 3e eindigt helemaal geen beloning krijgt. Dat is ook een groot punt dat hij aankaart om de game af te kraken.

[...]

Dat vind ik best jammer.. maakt een goeie review toch een heel stuk slechter.
Reviews horen redelijk objectief te zijn; maar hij heeft er heel zijn persoonlijke mening in verwerkt.
Dat ben ik totaal met IGN eens, niks met easymode syndroom te maken, het hele spel is niet super moeilijk ofzo, prima te doen. Het is gewoon irritant dat je niks krijgt voor een 2e plaats, ik ken geen 1 racespel waar alleen een 1e plek voldoende is. Ze hadden het gewoon kunnen maken dat je voor een 2e plaats ook wat Fuel krijgt. Als een race rijdt van 4 minuten en dan net 2e wordt krijg je gewoon het gevoel dat het spel vooral gemaakt is om irritatie op te wekken. Nog zoiets, in veel races hebben de AI-tegenstanders gewoon betere (lees, snellere) voertuigen. Ze rijden op voertuigen waar ik niet uit kan kiezen voor die race of die ik niet kan betalen omdat ik voor elke race wel een nieuw voertuig kan aanschaffen die beter is. Als de computer dan een bocht van 180 graden neemt en daarbij over een bult rijdt om wat af te snijden lukt het hem wel, als ik dat doe hang ik vast in het landschap 8)7 Ook krijg je soms een duw van een tegenstander en vlieg je daardoor zo'n 30 meter uit de bocht uit de bocht, wat je kansen aanzienlijk verkleinen. Best een tof spel, maar sommige dingen gaan echt nergens over en maken het superirritant, het is vooral een spel dat irritaties op wekt, niet een spel om lekker in te rijden zoals je in Pure, Dirt en Grid wel kon. En whatsup met die muscle cars? Alsof ik op ijs aan het rijden ben, totaal geen grip. Even een zeikpost hoor, met Fuel is wel het 1 en ander mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ff serieus he , maar wat een ongelofelijk slecht spel is dit (lees: vind ik ...ugh ugh) . Verreweg mijn grootste miskoop op de xbox tot nu toe. Het enige positieve wat ik kan vinden is de grootte (al komen daar waarschijnlijk alle problemen vandaan )en dat het er wel aardig uit ziet maar daarna....

* Dat geluid!!! als je over de weg rijdt lijkt het net of je een heipaal ingeslagen hoort worden.
Door het geluid ook geen gevoel van snelheid en maakt het een afknapper op zich.
Geen verschillende toerentallen bv. :(
* De wegligging ...(die er niet is)
* Dat je nummer 1 moet!!! worden (wat je wordt met rechtdoor crossen )
* Geen mooie crashes als het fout gaat, maar een zwart laadscherm
* De muziek is gewoon vreselijk (op te lossen met eigen muziek)

Ach ik kan nog wel ff doorgaan. Motorcros Madnes was nog beter dan dit onding.
Ben maar Free play gaan doen maar na een minuut moest ik het motorgeluid zacht zetten door irritaties en eigen muziek opzetten. Aangezien er geen gevoel van snelheid was is het ook niet leuk om rond te rijden en je komt ook niet zo lekker van de grond af als je zou mogen verwachten bij kleine hobbels.
Misschien is het voor mij een echte tegenvaller omdat de races me niet kunnen schelen en het mij echt ging om het lekker relaxed rondcruisen. In het donker kan je bv. zien hoe slecht de koplampen zijn uitgewerkt
Op het gras schijnt hel licht nergens op , maar op de weg weer wel.

Het idee is goed en de grootte is tof gemaakt maar de rest is zwaar onder de maat afgewerkt. Soort A2 racer in de modder. Morgen ga ik het nog 1 x een rondje proberen omdat ik iig een goede storm wil zien en wat vergezichten wil opzoeken , maar daarna hoop ik dat iemand hem nog van me wil overkopen.

Snap niet dat er hier nog mensen redelijk posi over zijn ? komt dat posi pas na een paar uur ofzo ? ik heb nu een ruim uur gespeeld en twas nu al doorbijten.
Eerlijk gezegd snap ik niet waarom het spel deze grootte moest hebben. een derde van dit spel had meer genoeg geweest met een betere racegame om het te ondersteunen.

Ruilen tegen COD4 ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Beakzz schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 23:07:

Ach ik kan nog wel ff doorgaan. Motorcros Madnes was nog beter dan dit onding.
Heyheyhey.. motorcross madness is uber!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
kaluro2 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:03:
[...]

Heyheyhey.. motorcross madness is uber!
Haha ja daar mag geen twijfel over bestaan, maar ik mag toch wel verwachten dat een spel zoveel jaar later iig dat niveau benaderd. Ze hebben alle fun eruit gehaald naar mijn idee. Maakt verder niet uit want ik heb het spel zonder verlies kunnen verkopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:17

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Nu we het toch over motocross madness hebben, die game was echt super tof toen de tijd. Super veel online gespeeld via die msn gamingrooms ofzo. Jammer dat mcm2 niet op vista draait :'(.

Wanneer komt Fuel nu voor de pc uit?, ik dacht dat hij er al had moeten zijn?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tortelli schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 21:02:
Nu we het toch over motocross madness hebben, die game was echt super tof toen de tijd. Super veel online gespeeld via die msn gamingrooms ofzo. Jammer dat mcm2 niet op vista draait :'(.

Wanneer komt Fuel nu voor de pc uit?, ik dacht dat hij er al had moeten zijn?....
Hij had idd sinds gisteren al in de winkels moeten liggen, helaas nog nergens gezien voor de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterRF
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:31
ik deel mijn mening met beakzz, wat een ongelofelijk slecht spel. Ik had er ook hoge verwachtingen van, aangezien de graphics en de gameplay er gewoon goed uit zagen in de teasers en trailers.
Niks is minder waar,
- Het geluid is om te huilen.
- De graphics zijn middelmatig tot slecht (helemaal 's nachts en met slechte weersomstandigheden)
- Zoals gezegd totaal geen gevoel van snelheid.
Er is gewoon niks in de game wat mij uitnodigt om het te blijven spelen, ik heb uit frustratie GRID er maar weer ingedaan.
Deze game is een goed voorbeeld hoe slecht een hype voor een release kan zijn.
Als ik FUEL een cijfer moest geven zou het niet hoger als een 5 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik vind het een goed spel!
Lekker ongecompliceerd racen, overal lekker doorheen knallen. Niet gekloot met afstelling, tuning e.d gewoon lekker driftend door een enorm speelveld heen scheuren.

Een dikke 8

En natuurlijk moet je eerste worden wil je een race winnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:59:
Wat wel crappy is; Als je een bocht neemt....ga je sneller als je top in een rechte lijn. 8)7
Dat kon je in A2-racer 2 ook doen, vet gaan slingeren en opeens ging je dan keihard :9

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
Beakzz schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 23:07:
Ff serieus he , maar wat een ongelofelijk slecht spel is dit (lees: vind ik ...ugh ugh) . Verreweg mijn grootste miskoop op de xbox tot nu toe. Het enige positieve wat ik kan vinden is de grootte (al komen daar waarschijnlijk alle problemen vandaan )en dat het er wel aardig uit ziet maar daarna....

* Dat geluid!!! als je over de weg rijdt lijkt het net of je een heipaal ingeslagen hoort worden.
Door het geluid ook geen gevoel van snelheid en maakt het een afknapper op zich.
Geen verschillende toerentallen bv. :(
* De wegligging ...(die er niet is)
* Dat je nummer 1 moet!!! worden (wat je wordt met rechtdoor crossen )
* Geen mooie crashes als het fout gaat, maar een zwart laadscherm
* De muziek is gewoon vreselijk (op te lossen met eigen muziek)

Het idee is goed en de grootte is tof gemaakt maar de rest is zwaar onder de maat afgewerkt. Soort A2 racer in de modder.
Helemaal mee eens !!!
En het motorgeluid....... vreselijk. Lijkt echt nergens op. Ik had van Codemasters wel wat beters verwacht.
Ik vind dit net zo'n slecht product als de laatste need for speed van EA....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
Royer schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 19:33:
[...]

Helemaal mee eens !!!
En het motorgeluid....... vreselijk. Lijkt echt nergens op. Ik had van Codemasters wel wat beters verwacht.
Ik vind dit net zo'n slecht product als de laatste need for speed van EA....
racegame door Codemasters gemaakt: goed
racegames door Codemasters gepubliceerd: slecht

Fuel valt helaas in de laatste categorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik denk zo onderhand dat ik 'm maar oversla. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand deze game al ergens voor de pc gezien?

Hij had al een week in de winkels moeten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:37:
Heeft iemand deze game al ergens voor de pc gezien?

Hij had al een week in de winkels moeten liggen.
Nee hoor, de pc-versie is al een paar keer uitgesteld. Er is zelfs officieel nog geen releasedatum bekend...!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd dat er nog nergens iets bekend over is. Op release / game sites stond de release voor deze maand.

Jammer maar ja, straks weer genoeg nieuwe need for speed games eind van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:54

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik begin nu ook de belangstelling voor deze game te verliezen. Ik had het erg leuk gevonden om door bijvoorbeeld de Grand Canyon te crossen, ik heb er zelf gelopen.

Maar dit duurt (voor de pc) gewoon te lang, plus wat negatieve verhalen over de uitwerking... Ik hou me dus nog maar even bezig met andere racegames zoals TDU, GRID en Burn Out in afwachting van beter.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

bvk schreef op zondag 28 juni 2009 @ 12:20:
Ik begin nu ook de belangstelling voor deze game te verliezen. Ik had het erg leuk gevonden om door bijvoorbeeld de Grand Canyon te crossen, ik heb er zelf gelopen.

Maar dit duurt (voor de pc) gewoon te lang, plus wat negatieve verhalen over de uitwerking... Ik hou me dus nog maar even bezig met andere racegames zoals TDU, GRID en Burn Out in afwachting van beter.
Misschien wordt de PC versie momenteel getweaked ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wachten het nog rustig af, meesta pc games komen toch later dan de console games. Soms wel half jaar later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Fuel voor de PC is al gereleased blijkbaar, in america in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 14:53:
Fuel voor de PC is al gereleased blijkbaar, in america in ieder geval.
Hoe kom je aan die info? Volgens vgrelease, 2 en 3 juli voor de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"The Games For Windows edition of Asobo Studio’s epic racer FUEL is now shipping to stores in North America, Codemasters announced today; the game will launch throughout EMEA on July 2nd with a UK street date of July 3rd."

Ik had m'n zinnen gezet op wat andere games (o.a. Anno 1404 en Arma II) maar beiden vallen me nogal tegen... Misschien dat ik dan toch maar Fuel koop: zo nu en dan MOET je gewoon een nieuwe game hebben... ;)

EDIT:
Alhoewel... }:O

http://www.gametrailers.com/video/review-fuel/51627

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2009 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
De game gaat nu echt aankomen voor de PC (de clonedvd is namelijk al out there, somewhere)

Ik vind het toch, ondanks de matige reviews een leuke game.

Het is jammer dat je voor 2e plaats helemaal niets krijgt, waardoor je soms races op easy moet gaan racen.

Het ziet er allemaal mooi uit, loopt heel goed op mijn systeem 2560x1600 met FSAA en AF zo'n 50-80 fps.

Ik geef em een 7,5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Laatst online: 13:42
Ik heb de 'probeer versie' even gespeeld, bij mij loopt ie niet echt bijzonder.
Op 1920*1200 geen AA, 16AF, opions max, beetje hakkelig soms.
Engine lijkt op de GRID engine en die loopt als een speer bij mij...
C2Q9400@3.6, 2GBram, 8800GTX in SLI, Vista32.
Besturing, is een beetje vaag, zweverig, en er is geen bumpercam, alleen 2 keer acher de auto en groundcam.
Wel leuk is de open spelwereld, lekker overal doorheen raggen, arcade.
Ik wacht nog ff met naar de winkel stappen en kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:17

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Fuel net even gespeeld op mijn pc. Game is precies wat ik er van verwacht had na een aantal reviews. Erg eentonig, voertuigen rijden echt te eenvoudig, ik mis iets van nitro, verschil tussen auto en motor is verwaarloosbaar qua besturing en het echte snelheidsgevoel mis ik ook.
Daarnaast is het geluid van de motor wel erg eentonig.

Wat wel absoluut tof is, is je eigen weg zoeken van punt a naar b. Daar kun je echt enorm veel tijd mee winnen.

Wat screentjes die ik gemaakt heb:
http://rw-racing.nl/pics/Fuel/

(ik heb overigens pas 15-20 minuutjes gespeeld, mening kan dus nog wat veranderen ;) ).

edit:
draai op 1920*1200 2 (of was het nu 4?)*AA/8*AF , Core i7 @ 3.4Ghz, HD4870 (512mb) game draait hiermee als een tierelier constant rond de 50fps.

[ Voor 11% gewijzigd door Tortelli op 02-07-2009 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Laatst online: 13:42
@Tortelli

Als ik die screens zo zie dan wordt AA niet ondersteund, behoorlijk hakkelige lijntjes allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ff gespeeld op de pc. Loopt vloeiend, totaal geen problemen op de hoogste settings (i920@3,3 en GTX285). Graphics zijn best okay, alleen is er veel popup: de grond is er vaag en pas op zo'n 20 meter of zo zie je de hires graphics laden.
Sturen is tsja, arcade natuurlijk. Ik had gelukkig een XBox 360 controller want het toetsenbord is erg vreemd ingedeeld en m'n stuur wilde niet werken.
Races zijn eh... tjsa, gas geven en rijden maar... je glibbert alle kanten op. Soms moet je gewoon stug rechtdoorrijden, dwars door alles heen, en soms moet je echt wel goed sturen om bepaalde bochten te halen. Vond het wel meteen irritant dat je eerste MOET worden. Dat lukte op zich makkelijk (rookie :P ) maar toch... soms glibber je alle kanten op terwijl de AI lekker doorkart op de rails. En het idee dat je dan zo'n race overnieuw moet doen... Bij GRID doe ik regelmatig races en dan maakt het me niet uit hoeveelste ik word: het gaat om de kick van het racen, side by side en zo: die kick heb ik hier niet. Nog niet.
Schade is er niet, zo lijkt het: je kan met je buggy complete bergen afstuiteren zonder problemen. Alleen als je te hard tegen iets aanramt, wordt je simpelweg gereset.
Free roam is saai, eigenlijk. Het ziet er wel leuk uit, maar het voelt compleet doelloos. Is het ook natuurlijk. Het weer veranderd steeds, op zich aardig, en het licht ook. Maar voor de rest... je rijdt maar wat over eindeloze weggetjes. Het is wel ERG groot. :P Je kan ook gewoon NIET sturen en dan kom je alsnog overal, wat het rijden over de weg een beetje nutteloos en overbodig maakt.

Tsja, eerste indruk... Het is groot. Maar het voelt leeg (dat IS het vaak ook) en doelloos. Vooralsnog heb ik geen klik, zoals ik bij GRID bijvoorbeeld wel had. Het is lollig, maar geen game waar ik me in wil bijten om echt te winnen of zo. Vooral dat je OVERAL gewoon maar door kan karren (gas geven en je rijdt maar door, ongeacht of je stuurt of niet) maakt het wat saai en ontneemt me de wil om op de weg of zo te blijven rijden. Dat kan wel, maar waarom zou je... En ik ben geen enkel stadje of zo tegengekomen: de natuur gaat maar door en door... en wisselt steeds van uiterlijk, maar uiteindelijk komt het allemaal een beetje op hetzelfde neer. Een paar omgevingen sprongen er opeens wel uit, maar het merendeel deed me niet zoveel.
De grootte van de map is een van DE features van het spel, maar... wat moet je eigenlijk met zo'n grote map.

Al met al vooralsnog een geinige arcadegame om wat mee te dollen, maar ik niet om je in te verliezen. Vooralsnog. Het is de moeite niet waard om er teveel energie in te stoppen: dat idee heb ik eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog wat ervaringen: wat het freeroam naar mijn gevoel nogal om zeep helpt is het feit dat je na een race OPEENS of op een andere plek staat of dat het totaal ander weer is. Bij Burnout Paradise heb je constant het idee van 'ik ben nu hier' en als je een race cancelt of stopt, ben je nog steeds daar, onder dezelfde omstandigheden. Maar ik deed toenet een race in Fuel en na de afloop stond ik echt compleet ergens anders op de map. En toen ik een eigen gemaakte race reed regende het, maar zodra ik 'm stopte (je krijgt dan ook altijd even een laadscherm) was het een krukdroge zonsondergang.

Hierdoor krijg je dus nooit, zoals bij Burnout Paradise wel, het gevoel dat je daar 'echt' bent. Het lijkt alsof races los staan van waar je freeroamt, en dat maakt het toch al saaie freeroamen nog saaier. Geef mij dan maar een kleinere map maar heerlijke gameplay zoals in Burnout Paradise. De map in Fuel is veel te groot, vaak te kaal en overbodig.

En ook nu viel het me weer op hoe de AI als op rails door de bochten scheurt, terwijl ik alle kanten opvlieg. En bovendien lijkt de AI zich compleet aan de route te houden: ik deed een race waar ik op een bepaald moment alleen maar rechtdoor ging, dwars door alles heen (boring....) en de AI finishte op kilometers afstand omdat ze elk bochtje namen...

Conclusie: wil je een lekkere arcade racer, neem dan Burnout Paradise. (Is natuurlijk niet off road en zo, maar veel levendiger, leuker, sneller, mooier, etc. etc.) (Alhoewel ik daarin ook een hekel heb aan het feit dat je niet kan teleporten naar een plek van keuze: dat heen en weer gerij alleen maar om ergens een race te kunnen starten is very annoying. Ik heb op dit moment dan ook alleen maar GRID geinstalleerd. Die blijft top.)

Bye bye Fuel.

EDIT:
Jammer, want zo blijft er geen game over voor mij... Ik zag uit naar Anno 1404, Arma II en Fuel en alledrie vind ik het niets... potjandorie. :X ;) Dan maar buiten zitten in de pokkehitte... :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2009 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-08 19:26

YoVla

Yoghurt met vla

Ik heb gister even fuel gedaan, maar ik vond het wel lache :P beetje knallen overal doorheen.. maargoed zoals ik al zei ' Even gedaan ' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hritje schreef op maandag 06 juli 2009 @ 09:14:
Ik heb gister even fuel gedaan, maar ik vond het wel lache :P beetje knallen overal doorheen.. maargoed zoals ik al zei ' Even gedaan ' :P
'Beetje knallen overal doorheen' is een hele goede omschrijving. Maar dat gaat dus heel snel vervelen... ;)

EDIT:
Hm, dit maakt Fuel mss weer interessant (op de pc dan):

http://www.youtube.com/watch?v=rY4sFTVDJg4&fmt22

Zo kan je overal geen teleporten! En de tijd van de dag vastleggen (want de dagcyclus is nogal kort). En elk voertuig uitkiezen. In dit topic (op het Codemasters forum) zie je een paar van de opties de je krijgt. Vooral dat teleporten is handig natuurlijk. Nou, wie weet, als ik Fuel heeeeeeeel goedkoop ergens kan kopen (< 30,-) dan koop ik 'm misschien alsnog.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2009 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Ik heb wel last van flickerend textures, zijn er nog meer mensen met dit probleem (op de PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Volgens mij is er nu een demo beschikbaar van fuel, in ieder geval van de ps3.

Die ga ik zeker even downloaden.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook een probleem ondervonden bij deze game. Ik krijg de auto save functie niet aan. Als ik op yes of no druk bij het opstarten. Geeft die aan autosave hase been disabled.

Toch vind ik de game er niet slecht uit zien, wat ik tot nu toe heb gezien dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-08 19:26

YoVla

Yoghurt met vla

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 09:48:
Heb ook een probleem ondervonden bij deze game. Ik krijg de auto save functie niet aan. Als ik op yes of no druk bij het opstarten. Geeft die aan autosave hase been disabled.

Toch vind ik de game er niet slecht uit zien, wat ik tot nu toe heb gezien dan.
Je moet je game registreren bij Windows Live! is volgens mij wel te vinden in het menu ( rechts boven ) staat dan iets van 'LIVE'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hritje schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 13:29:
[...]

Je moet je game registreren bij Windows Live! is volgens mij wel te vinden in het menu ( rechts boven ) staat dan iets van 'LIVE'
Bedankt, zal eens even zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Demo gespeeld, blij dat ik de game niet zomaar gekocht heb.
Laden / laden en nog eens laden en toen eindelijk spelen.

Geluid is inderdaad brak, die verschillende omgevingen zijn wel mooi, alleen er zit niet echt een overgang in, dan is het licht/blauw/helder, dan gaat het ineens over in oranje lucht net alsof het avond wordt en vlak daarna is het ineens weer helder/blauw...

Ik had er meer van verwacht.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik had ook véél meer verwacht van deze game.

Ik had graag iets gezien alla Motocross Madness 2. Het concept van deze game is zeer goed. Alleen de uitvoering iets minder helaas.

Vooral de free-roam -> race zoeken -> racen werkt niet helemaal goed bij mij. Bij sommige races heb ik geen idee waar ik heen moet en bij andere races krijg ik een mooi "trail" van pijltjes. Helaas een domper.

[ Voor 37% gewijzigd door RedHat op 13-07-2009 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saven wil nog niet, zie de live button staan in het main menu maar als ik er op klik gebeurt er niks.

Hoe kan ik een offline account maken voor game for windows live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:10
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:57:
Saven wil nog niet, zie de live button staan in het main menu maar als ik er op klik gebeurt er niks.

Hoe kan ik een offline account maken voor game for windows live?
dat zal ik ook wel eens willen weten want ik krijg hem hier ook niet aan de praat.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Heeft iemand toevallig een savegame oid (voor PC)?

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-08 10:34
Hmmm...
Tot voor kort draaide deze prima... Maar nu dus niet meer...
Ik heb last van kleine haperingen, zo om de 10 sec. een kleine hapering van een halve second. Zeer ergerlijk. Zeg maar, geen plezier meer om te spelen... :(

Ik heb de Catalyst drivers voor mijn HD4780 1GB maar al eens geherinstalleerd, net zoals het game, maar dat baat alletwee niet. :( Ook de usual things als een register clean enzo...

Mijn pc voelt algemeen traag aan de laatste tijd, maar andere games zoals CoD4 en Call of Jaurez - Bound in Blood spelen maxed out zonder problemen...
Ook niet meer dus. Ja, dan ligt het niet aan FUEL. Moet ik elders zoeken...

[ Voor 6% gewijzigd door Tweaker36 op 21-07-2009 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 11-09 14:15
Gekocht bij FRS voor 9 euro en man, wat een leuke game. Ben nu nog maar enkel aan het rondrijden en ontdekken, maar dat is echt leuk. ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:35
Nu in de aanbieding op steam €3,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:21

Sorbo

Uw hulp in huis!

Kimo schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 11:29:
Nu in de aanbieding op steam €3,50.
En hij is op. Als je m nu koopt, kun je m pas spelen zodra steam weer nieuwe keys heeft. De game wordt dan automagisch unlocked.

De actieprijs blijft wel gelden natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Voor 16 euro dat hele Codemasters pack gekocht. Dat is meer dan 4 keer zo goedkoop als dat ik Fuel voor de 360 gekocht heb, maar nu krijg ik er nog 4 topgames bij, die ook nog eens echt spotgoedkoop zijn. Geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik heb Fuel in het Codemasters weekend deal gekocht, maar dat geluid lijkt wel of het bugged.
Heletijd gepop of getik. Echt overheerst alles, je kan de normale motor geluid niet eens horen. Krijg er een beetje koppijn van.

Is dit op te lossen? of is het gewoon bad programming.

Ik vind het multiplayer wel leuk, vooral eigen race samenstellen met checkpoints.
Pagina: 1 2 Laatste