Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Volgens mij is er nu een demo beschikbaar van fuel, in ieder geval van de ps3.

Die ga ik zeker even downloaden.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook een probleem ondervonden bij deze game. Ik krijg de auto save functie niet aan. Als ik op yes of no druk bij het opstarten. Geeft die aan autosave hase been disabled.

Toch vind ik de game er niet slecht uit zien, wat ik tot nu toe heb gezien dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-08 19:26

YoVla

Yoghurt met vla

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 09:48:
Heb ook een probleem ondervonden bij deze game. Ik krijg de auto save functie niet aan. Als ik op yes of no druk bij het opstarten. Geeft die aan autosave hase been disabled.

Toch vind ik de game er niet slecht uit zien, wat ik tot nu toe heb gezien dan.
Je moet je game registreren bij Windows Live! is volgens mij wel te vinden in het menu ( rechts boven ) staat dan iets van 'LIVE'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hritje schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 13:29:
[...]

Je moet je game registreren bij Windows Live! is volgens mij wel te vinden in het menu ( rechts boven ) staat dan iets van 'LIVE'
Bedankt, zal eens even zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Demo gespeeld, blij dat ik de game niet zomaar gekocht heb.
Laden / laden en nog eens laden en toen eindelijk spelen.

Geluid is inderdaad brak, die verschillende omgevingen zijn wel mooi, alleen er zit niet echt een overgang in, dan is het licht/blauw/helder, dan gaat het ineens over in oranje lucht net alsof het avond wordt en vlak daarna is het ineens weer helder/blauw...

Ik had er meer van verwacht.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik had ook véél meer verwacht van deze game.

Ik had graag iets gezien alla Motocross Madness 2. Het concept van deze game is zeer goed. Alleen de uitvoering iets minder helaas.

Vooral de free-roam -> race zoeken -> racen werkt niet helemaal goed bij mij. Bij sommige races heb ik geen idee waar ik heen moet en bij andere races krijg ik een mooi "trail" van pijltjes. Helaas een domper.

[ Voor 37% gewijzigd door RedHat op 13-07-2009 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saven wil nog niet, zie de live button staan in het main menu maar als ik er op klik gebeurt er niks.

Hoe kan ik een offline account maken voor game for windows live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:10
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:57:
Saven wil nog niet, zie de live button staan in het main menu maar als ik er op klik gebeurt er niks.

Hoe kan ik een offline account maken voor game for windows live?
dat zal ik ook wel eens willen weten want ik krijg hem hier ook niet aan de praat.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Heeft iemand toevallig een savegame oid (voor PC)?

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-08 10:34
Hmmm...
Tot voor kort draaide deze prima... Maar nu dus niet meer...
Ik heb last van kleine haperingen, zo om de 10 sec. een kleine hapering van een halve second. Zeer ergerlijk. Zeg maar, geen plezier meer om te spelen... :(

Ik heb de Catalyst drivers voor mijn HD4780 1GB maar al eens geherinstalleerd, net zoals het game, maar dat baat alletwee niet. :( Ook de usual things als een register clean enzo...

Mijn pc voelt algemeen traag aan de laatste tijd, maar andere games zoals CoD4 en Call of Jaurez - Bound in Blood spelen maxed out zonder problemen...
Ook niet meer dus. Ja, dan ligt het niet aan FUEL. Moet ik elders zoeken...

[ Voor 6% gewijzigd door Tweaker36 op 21-07-2009 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
Gekocht bij FRS voor 9 euro en man, wat een leuke game. Ben nu nog maar enkel aan het rondrijden en ontdekken, maar dat is echt leuk. ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:35
Nu in de aanbieding op steam €3,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:21

Sorbo

Uw hulp in huis!

Kimo schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 11:29:
Nu in de aanbieding op steam €3,50.
En hij is op. Als je m nu koopt, kun je m pas spelen zodra steam weer nieuwe keys heeft. De game wordt dan automagisch unlocked.

De actieprijs blijft wel gelden natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Voor 16 euro dat hele Codemasters pack gekocht. Dat is meer dan 4 keer zo goedkoop als dat ik Fuel voor de 360 gekocht heb, maar nu krijg ik er nog 4 topgames bij, die ook nog eens echt spotgoedkoop zijn. Geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik heb Fuel in het Codemasters weekend deal gekocht, maar dat geluid lijkt wel of het bugged.
Heletijd gepop of getik. Echt overheerst alles, je kan de normale motor geluid niet eens horen. Krijg er een beetje koppijn van.

Is dit op te lossen? of is het gewoon bad programming.

Ik vind het multiplayer wel leuk, vooral eigen race samenstellen met checkpoints.
Pagina: 1 2 Laatste