Toon posts:

[Witte Macbook 2.1Ghz] welke harde schijf?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik vroeg me af met wat voor soort harde schijf ik mijn huidige 120gb schijf kan vervangen.
Tot hoeveel GB gaan de harde schijven voor de macbooks?

Alvast bedankt!

Daan

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06:21
Naar mijn weten is er geen grotere schijf van 500gb mogelijk aangezien je een 2.5 inch schijf moet hebben.

De Western Digital 5000bevt is daarin volgens mij (een van) de beste keuze

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:22

breinonline

Are you afraid to be known?

^^ met stom, hoogste capaciteit is momenteel 500GB. Welk model het geschikste is, is afhankelijk van je wensen (snelheid -> 7200rpm en meer cache of zuinigheid -> 5400 rpm).

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 18:56

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Hoi Daan, welkom op GoT! :) Uiteraard willen we je graag helpen met het vinden van een geschikte harddisk voor in je MacBook. Er is al een topic waarin je behoorlijk wat ervaringen en veelgestelde vragen kan terugvinden over het vervangen van je harddisk (inclusief welke harddisks goed presteren, en welke eventueel problemen opleveren) --> [MacBook] Harde schijf vervangen
Lees dat topic eens door, en mocht je daar niet vinden wat je zoekt, kan je altijd nog jouw specifieke vraag toevoegen in dat topic.

En een tipje van het meubilair hier (ik dus :+ ) : altijd eerst even de GoT search een trap geven voor je een topic opent. Dat voorkomt dat je een topic opent dat al lang bestaat, waardoor je als een luie user wordt gezien ;) En dat moet je natuurlijk niet willen.

Happy hunting!

[ Voor 5% gewijzigd door Whieee op 12-05-2009 18:54 ]

Launching containers into space

Verwijderd

Topicstarter
Hartstikke bedankt allemaal voor de snelle reacties, voortaan zal ik inderdaad een search doen!

• fabianspoelman
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-01 12:07
Je moet er wel even om denken dat je geen 12mm-schijf koopt, deze past namelijk niet.

Een 9/9,5mm-schijf past echter wel.
Pagina: 1