Toen ik dit artikel zojuist las vroeg ik me toch af waarom dit als nieuws geplaatst wordt en zelfs uitgelicht wordt als "Nieuws van de dag". Het artikel is gebaseerd op een mogelijk screenshot van iemand die zegt dat hij iemand anders kent die bij Foxconn werkt, dat mogelijk de nieuwe Iphone zou kunnen gaan produceren. Dit soort artikelen verschijnen de laatste tijd wel vaker op de FP, met name als het Apple aangaat. Ik vraag me dan ook af of Tweakers.net hiervoor het juiste platform is, ik denk dan toch eerder aan Macrumours.com 
Dat de iPhone populair is en dat een potentiele nieuwe versie aandacht verdient vind ik helemaal niet vreemd. Maar ik zou dan eerder hebben gedacht aan een keer een artikel waarbij bijvoorbeeld de diverse geruchten bij elkaar worden geraapt. Niet dat er bij elke zucht een artikel wordt geplaatst, zeker niet wanneer het om een vage bron gaat?
Dat de iPhone populair is en dat een potentiele nieuwe versie aandacht verdient vind ik helemaal niet vreemd. Maar ik zou dan eerder hebben gedacht aan een keer een artikel waarbij bijvoorbeeld de diverse geruchten bij elkaar worden geraapt. Niet dat er bij elke zucht een artikel wordt geplaatst, zeker niet wanneer het om een vage bron gaat?