[Folding@Home] Weektopics?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 06:35

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Topicstarter
Gezien het lage aantal reacties op de dagelijkse DPCH, welke de laatste tijd pas laat in de avond gepost worden omdat men overdag liever in een oude DPCH verder ouwehoert dan een nieuwe post, lijkt het mij een goed idee als voor FAH ook week topics gebruikt gaan worden.

De tijden zijn voorbij dat er met gemak 2 pagaina's volgelult worden. De degradatie naar weektopics past m.i. ook beter bij de status die het project heden ten dage heeft binnen DPC.

Wil iedereen die het hier mee eens is zijn hand op steken, en willen zij die het er niet mee eens zijn de DPCH dan posten?

[ Voor 0% gewijzigd door smoking2000 op 12-05-2009 18:04 . Reden: typo ]

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:41

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

is het dan het idee dat je dan "maar" 1 keer per week stats krijgt ? of is t alleen een extra post ?

(zo ja stem ik voor)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:08
nope een weektopic is een topic waar de stats van die week ingepost worden en daartussen kun je reageren. zie bijvoorbeeld LC, CP of RC5

ik ben voor een weektopic

[ Voor 9% gewijzigd door Cpt00kirk op 12-05-2009 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

/me Wiethoofd steekt z'n hand op

Al wil de DPC-crew en mods juist wel extra hitparades (van andere projecten) in /5 zien: Nieuwe DC projecten op /5

Verder is het ook makkelijker om een probleem/vraag wat nu in het ene dagtopic gesteld wordt bij elkaar te houden en niet te laten verstoren door een nieuwe hitparade waarin dan verder gegaan wordt en zo de boel lastiger terug te vinden is.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 11:41
Ik ben zelf mn interesse in het statsposten een beetje kwijtgeraakt de afgelopen maanden, mede door wat problemen met de verschillende clients.

Ik denk wel dat FAH nog levensvatbaar genoeg is voor dagtopics, de stats worden immers nog wel elke dag gepost en niet zoals bij andere projecten dat er soms een dag of wat geen hitparade verschijnt terwijl er wel dagtopics van zijn.

Het is mij om het even wat ermee gebeurt verder.

Desktop | MediaCenter | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 06:35

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Topicstarter
Wiethoofd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 12:14:
Verder is het ook makkelijker om een probleem/vraag wat nu in het ene dagtopic gesteld wordt bij elkaar te houden en niet te laten verstoren door een nieuwe hitparade waarin dan verder gegaan wordt en zo de boel lastiger terug te vinden is.
Dat is wel een goed argument voor dagtopics.

Ik denk dat week topics de drempel verlagen tot het posten van de stats, maar het kan ook op dezelfde statsposters aan blijven komen.

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:38

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Wiethoofd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 12:14:

(...)
Het beleid was toch juist om de vragen/problemen mbt diverse projecten in eigen topics te plaatsen? Dat maakt het doorzoeken met de search er een stuk gemakkelijker op.

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:52

jeroenathome

Een regel tekst

smoking2000 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 18:17:

Ik denk dat week topics de drempel verlagen tot het posten van de stats, maar het kan ook op dezelfde statsposters aan blijven komen.
Het zijn nu steeds dezelfde personen die de stats posten. Het lijkt erop dat er maar een paar mensen zijn die het kunnen opbrengen om dagelijks de stats te posten helaas. Doordat het vaak dezelfde personen zijn krijg je ook eentonige stats waardoor de belangstelling enigszins afneemt.

Ik ben ook voor een weektopic, omdat het toch iets overzichtelijker wordt op de stats pagina. Het mag van mij zelfs voor alle projecten van de DPC gebeuren. Zeker nu ze aan het zoeken zijn naar nieuwe projecten.

Ik zal eens kijken of ik mijn verhaal die ik vorig jaar bedacht heb eens ga posten. Eerst eens zien of ik tijd vrij heb om het verhaal te maken. Dit gaat de laatste tijd wel heel slecht.

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

APClll schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 20:05:
Het beleid was toch juist om de vragen/problemen mbt diverse projecten in eigen topics te plaatsen? Dat maakt het doorzoeken met de search er een stuk gemakkelijker op.
Dat is waar, maar je krijgt dan nooit zoveel reacties als je het even in een daily gooit. En zolang je je probleem duidelijk omschrijft moet deze met de search op die woorden gewoon keurig te vinden blijven ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Ik heb het er een dezer dagen even met Kuuke over.

Daarnaast is het idd zo dat voor problemen cq vragen best een nieuw topic geopend mag worden. Dat hebben wij liever dan die vraag in de DPCH te stellen.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn inziens is een weektopic voor ieder project (op Whatpulse na) meer dan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-07 12:45
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 10:00:
Mijn inziens is een weektopic voor ieder project (op Whatpulse na) meer dan voldoende.
Mee eens, voor Whatpulse zouden ze dagtopics moeten hebben.... :+

[serieus]
Dagtopics hebben zo z'n charme, maar als er niet meer dan 1 reactie in komt te staan bij een bepaald project is het misschien geen verkeerd idee over te schakelen naar weektopics. :/
Hopelijk verlaagt het inderdaad de drempel om te posten, maar da's geen garantie, als je naar bepaalde projecten kijkt zijn het nog steeds dezelfde mensen of worden er zelfs dagen overgeslagen.
Ik ben zelf niet meer zo actief op F@H maar normaal gesproken poste ik min. 1x per week een openingspost en/of plaatste min. 1x per dag een reactie, als iedereen dat zou doen dan was een dagtopic voor F@H zeer relevant! :X

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Na lang overleg hebben we besloten om maandag te beginnen met de weektopics voor Folding@home :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1