[6 Cell Accu] EEE PC 901 VS. MSI Wind U100 027/049EU

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-01 14:00

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
Na lang wikken en wegen heb ik mijn eis tot een SSD laten vallen.

Wel wil ik dat mijn NetBook lang meegaat, de MSI Wind U115 biedt een mooi vooruitzicht met een zuinige SSD oplossing en een Massive HDD oplossing.

Dat terzijde ben ik benieuwd of er mensen zijn die de beide varianten met de 6 Cell Accu in hun bezit hebben en hoe deze zich staande houden, zover ik weet heeft de EEE een 6600MaH en de Wind een 5200MaH.

Dit in samenwerking met een HDD in de Wind lijkt het mij dat deze het aflegt tegen de snellere en zuinigere SSD.

Ik hoop dat iemand mij kan vermelden wat de verschillen zijn tussen de accuduur van beide.

PS. Andere overwegingen om voor 1 van beide te gaan zijn ook welkom (Snelheid, Schermgrootte en Schokbestendigheid daar gelaten)

[ Voor 9% gewijzigd door JunkieXP op 12-05-2009 02:31 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:07
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

PS. We hebben niet voor niets ervaringen topics ;)

Dit topic is gesloten.