Ik ben al geruime tijd een (passieve) gebruiker van dit forum in mijn zoektocht naar een vervanger voor onze 32" philips crt.
Na een selectie, op voor mij in meer of mindere mate belangrijke criteria zoals diagonaal (40'/42"), breedte (max. 100 cm), merk (-imago), uiterlijk (bvk geen pianolak), energieverbruik (staat veel aan i.v.m. kids), reviews en de prijs, heb ik uiteindelijk mijn lijst weten te beperken tot de volgende modellen:
sony 40w4000
- niet meer overal te krijgen
+ looks, beoordelingen, prijs, energieverbruik, geen pianolak, breedte < 100cm
panasonic p42x10, p42s10 of p42g10
- uiterlijk (pers.), breedte (>100cm), pianolak
+ beoordelingen, lichte voorkeur voor plasma,
philips 42pfl7404/h
- nog geen reviews gezien, gezien de vele aanwezige beeldverbeteraars kans op lipsync en inputlag problemen, pianolak/glas
+ uiterlijk (zeer smalle lijst), breedte (nog geen 100 cm en wel 42"), prijs
Het bos is hiermee, voor mij in ieder geval, al behoorlijk uitgedund.
Echter heb ik nog één belangrijk criterium en dat is de weergave van digitale foto's in jpeg formaat met een resolutie van 6,3 mp (2848 x 2136 pixels) al dan niet bewerkt, via sd of usb.
Is hiervoor een fullhd het meest geschikt?.
Ik heb hier nog geen info over kunnen vinden.
Voor het overige wordt de tv (voorlopig) alleen gebruikt voor sd materiaal en de wii.
Na een selectie, op voor mij in meer of mindere mate belangrijke criteria zoals diagonaal (40'/42"), breedte (max. 100 cm), merk (-imago), uiterlijk (bvk geen pianolak), energieverbruik (staat veel aan i.v.m. kids), reviews en de prijs, heb ik uiteindelijk mijn lijst weten te beperken tot de volgende modellen:
sony 40w4000
- niet meer overal te krijgen
+ looks, beoordelingen, prijs, energieverbruik, geen pianolak, breedte < 100cm
panasonic p42x10, p42s10 of p42g10
- uiterlijk (pers.), breedte (>100cm), pianolak
+ beoordelingen, lichte voorkeur voor plasma,
philips 42pfl7404/h
- nog geen reviews gezien, gezien de vele aanwezige beeldverbeteraars kans op lipsync en inputlag problemen, pianolak/glas
+ uiterlijk (zeer smalle lijst), breedte (nog geen 100 cm en wel 42"), prijs
Het bos is hiermee, voor mij in ieder geval, al behoorlijk uitgedund.
Echter heb ik nog één belangrijk criterium en dat is de weergave van digitale foto's in jpeg formaat met een resolutie van 6,3 mp (2848 x 2136 pixels) al dan niet bewerkt, via sd of usb.
Is hiervoor een fullhd het meest geschikt?.
Ik heb hier nog geen info over kunnen vinden.
Voor het overige wordt de tv (voorlopig) alleen gebruikt voor sd materiaal en de wii.
[ Voor 0% gewijzigd door brutusl op 10-05-2009 12:13 . Reden: 42pfl7407 moet zijn 42pfl7404 ]