Zoek gamesysteem van 700€

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09-2025
Ik ben al een tijdje niet meer met hardware bezig om verschillende redenen. Ik heb de CPU/GPU evolutie in beperkte mate gevolgd dus verschillende onderdelen combineren is op zich geen probleem.

Voordat ik mijn zoektocht begin zou ik toch eerst eens één of meerdere systemen zien samengesteld door tweakers.net gebruikers. Want op gebied van behuizingen, koeling, voeding en moederborden ben ik alles behalve up-to-date.

Het budget is 700€ en het moet een AMD/ATI systeem zijn. ( enkel en alleen desktop, scherm heb ik )
Indien mogelijk binnen dit budget, een systeem dat overgeclockt kan worden ( lucht ).

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:03
Het lijkt mij niet de bedoeling dat wij voor jou en systeem gaan utizoeken, zeker als het ook nog eens ontbreekt aan gegevens zoals wat je er o.a. mee wilt gaan doen.
Misschien is het een idee om eens met de BBG's (best buy guides) te beginnen ?

[ Voor 3% gewijzigd door DukeBox op 10-05-2009 11:28 ]

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:51

Roytoch

Nietes

Heb je de t.net best buy guides al gespot? Hier staat vaak goed en kort beschreven welke keuzes gemaakt zijn en waarom. Is te vinden op reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2009! Succes :)

Welles

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02:23

M2M

medicijnman

en waarom zou het persé een AMD/ATI systeem moeten zijn?

-_-

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:04
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat componenten uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen?. Ook de BBG (te vinden op tweakers.net) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua componenten.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goed systeem. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.