Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Msn inlog problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist msn 9 geinstalleerd op mijn machine. Alleen ik kan helemaal niet inloggen. Het msn scherm komt er gewoon voor. Zo gauw ik me wachtwoord en gebruikersnaam heb ingevuld gaat het mis. Pc heb ik al geformateerd dus is spyware, virus, mallware vrij. Als ik wil inloggen dan krijg ik de volgende error gegevens:

In Windows Live Communications Platform is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Het foutenrapport is: AppName: wlcomm.exe AppVer: 14.0.8064.206 ModName: ntdll.dll
ModVer: 5.1.2600.2180 Offset: 00031c03

//edit

Ik maak gebruik van windows xp pro. Gezocht op tweakers. Dingen gelezen over een corrupte gebruikersaccount. Ik heb zo juist een nieuwe account aangemaakt met admin rechten en deze blijkt ook niet te werken. Zowel sp2 als sp3 geprobeert.

Alvast bedankt

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2009 23:41 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Heb je WLM al eens opnieuw geïnstalleerd? Ook even je besturingssysteem vermelden is wel zo handig.

Eventuele extra dingen die je geprobeerd hebt ook even vermelden zodat we niet met in jouw ogen nutteloze suggesties aan komen dragen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Wiethoofd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 23:35:
Heb je WLM al eens opnieuw geïnstalleerd? Ook even je besturingssysteem vermelden is wel zo handig.

Eventuele extra dingen die je geprobeerd hebt ook even vermelden zodat we niet met in jouw ogen nutteloze suggesties aan komen dragen.
Word nu de 3e keer dat ik installeerde. Eerst alleen de messenger. Toen de overige rotzooi die je erbij geleverd krijgt ook geinstalleerd. dit hielp ook niet. :'(

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je zou een oudere versie van Live Messenger kunnen installeren, ik gebruik hier nog 8.5 omdat deze een veel beter werkende GUI heeft. Valt hier te downloaden: Filehippo.com - WLM 8.5

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Wiethoofd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 23:41:
Je zou een oudere versie van Live Messenger kunnen installeren, ik gebruik hier nog 8.5 omdat deze een veel beter werkende GUI heeft. Valt hier te downloaden: Filehippo.com - WLM 8.5
Als er niks anders op zit zal ik overstappen op WLM 8.5, maar ik zou graag eerst de reacties van de mede tweakers willen horen. Mischien hebben zij nog een oplossing voor dit probleem :*)

• QuiCk01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-11 20:08
Meer problemen na installatie

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1349634/last

[ Voor 14% gewijzigd door QuiCk01 op 09-05-2009 23:47 ]

Verwijderd

oudere versie installeren, heeft bij mij geholpen.

Verwijderd

Topicstarter
dit is een totaal ander probleem als je het mij vraagd. Heb de dingen geprobeerd die hij heeft gedaan. Hielp niks.
Pagina: 1