Ik heb zojuist msn 9 geinstalleerd op mijn machine. Alleen ik kan helemaal niet inloggen. Het msn scherm komt er gewoon voor. Zo gauw ik me wachtwoord en gebruikersnaam heb ingevuld gaat het mis. Pc heb ik al geformateerd dus is spyware, virus, mallware vrij. Als ik wil inloggen dan krijg ik de volgende error gegevens:
In Windows Live Communications Platform is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
Het foutenrapport is: AppName: wlcomm.exe AppVer: 14.0.8064.206 ModName: ntdll.dll
ModVer: 5.1.2600.2180 Offset: 00031c03
//edit
Ik maak gebruik van windows xp pro. Gezocht op tweakers. Dingen gelezen over een corrupte gebruikersaccount. Ik heb zo juist een nieuwe account aangemaakt met admin rechten en deze blijkt ook niet te werken. Zowel sp2 als sp3 geprobeert.
Alvast bedankt
In Windows Live Communications Platform is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
Het foutenrapport is: AppName: wlcomm.exe AppVer: 14.0.8064.206 ModName: ntdll.dll
ModVer: 5.1.2600.2180 Offset: 00031c03
//edit
Ik maak gebruik van windows xp pro. Gezocht op tweakers. Dingen gelezen over een corrupte gebruikersaccount. Ik heb zo juist een nieuwe account aangemaakt met admin rechten en deze blijkt ook niet te werken. Zowel sp2 als sp3 geprobeert.
Alvast bedankt
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2009 23:41 ]