Vandaag zit m'n MacBook al een tijd te blazen terwijl ik helemaal geen boeiende dingen doe.

Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Iemand enig idee wat er aan de hand is?

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)
Verwijderd
Zoals je al rechts ziet, slurpt finder alles. 150%itarix schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 22:14:
Op die screenshot zie ik toch dat de cpu voor 98% ingebruik is...
Probeer eens te kijken welke processen je cpu power opslurpen.
Oh, ik geloof niet iets wat claimed boven de 100% te gebruiken.Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 22:17:
[...]
Zoals je al rechts ziet, slurpt finder alles. 150%
Verwijderd
Finder bestaat uit meerdere threads, waardoor het proces wat 'Finder' heet meerdere cores kan gebruiken. Dus ook meer dan 100%.itarix schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 22:22:
[...]
Oh, ik geloof niet iets wat claimed boven de 100% te gebruiken.![]()
Maar het ligt dus blijkbaar aan finder.
cpu temparatuur zal wel hoogzijn omdat ie het heel de tijd zo druk heeft.
Verzeker je anders ervan dat je niet de lucht intake/outtake gaten geblokeert hebt.
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
En wat moet ik dan voor opvallends vinden in Console zeg maar?Oplossing is hier waarschijnlijk om Finder eens te relaunchen en anders eens in Console te kijken wat de logs zegggen.
Launching containers into space
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq