Sinds enkele weken heb ik er last van dat m'n MacBook Pro binnen no time top temperaturen haalt boven de 70 graden. Nu schrik ik hier normaal niet zo van wanneer ik Photoshop of iets dergelijks draai maar deze temperaturen haal ik al wanneer ik wat dagelijkse programma's draai als MSN, Safari en iTunes.
Ook is m'n batterij in 1 week dichtgeklapt heb ik het idee. Voorheen kon in makkelijk 3 uur internetten en MSN aan hebben staan zonder dat hij aan de adapter lag.. nu kan ik dit nog hooguit 1u en 40m doen.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd (PRAM reset, in Activity Monitor gekeken of er programma's blijven hangen die veel van de CPU vragen) maar tevergeefs.
Kan iemand me misschien helpen?
(Battery Health is overigens 83% bij 218 cycles)
Ook is m'n batterij in 1 week dichtgeklapt heb ik het idee. Voorheen kon in makkelijk 3 uur internetten en MSN aan hebben staan zonder dat hij aan de adapter lag.. nu kan ik dit nog hooguit 1u en 40m doen.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd (PRAM reset, in Activity Monitor gekeken of er programma's blijven hangen die veel van de CPU vragen) maar tevergeefs.
Kan iemand me misschien helpen?
(Battery Health is overigens 83% bij 218 cycles)