Als een tijdje ben ik op T.Net aan het zoeken naar een topic over mooie uitspraken van (computer-)verkopers en aanverwanten. Dit heb ik helaas niet kunnen vinden en heb derhalve besloten om zelf maar zo'n topic te openen. Niet omdat het zo serieus is maar meer voor de 'ontspanning' zeg maar.
Dus mocht je mooie uitspraken hebben gehoord en je wil die graag met ons delen kun je je hieronder uitleven. Wegens privacy redenen lijkt het me onwenselijk om degene die een mooie uitspraak heeft gedaan bij naam te noemen. Grof taalgebruik e.d. is natuurlijk uit den boze maar dat spreekt voor zich.
Om alvast een kleine start te geven:
Dus mocht je mooie uitspraken hebben gehoord en je wil die graag met ons delen kun je je hieronder uitleven. Wegens privacy redenen lijkt het me onwenselijk om degene die een mooie uitspraak heeft gedaan bij naam te noemen. Grof taalgebruik e.d. is natuurlijk uit den boze maar dat spreekt voor zich.
Om alvast een kleine start te geven:
• Verkoper: Meneer, als u foto's op uw USB stick wilt opslaan zou ik u een U3 USB-Stick willen aanraden. Deze sticks zijn er speciaal voor bedoeld om foto's op te slaan.
• Klant: Waarom zou ik geen 'gewone' USB zonder U3 nemen? Die zijn een stuk goedkoper?
• Verkoper: U3 is een techniek die is ontworpen om veilig foto's op te kunnen slaan op een USB Stick.
Het mooie was dat op het moment dat de verkoper dit zei iemand anders in de winkel op dat moment een slok Fanta nam en zo hard moest lachten om wat de verkoper zei dat de Fanta over de toonbank vloog. Was een vrij hilarische situatie.• Klant : Ik wil graag het interne geheugen van mijn laptop uitbreiden. (een of andere Acer)
• Verkoper : Ik zal eerst voor u kijken welk geheugen er in kan. (er wordt op internet gezocht) Zo te zien zit er DDR3 geheugen in deze laptop wat betekend dat u iedere soort DDR geheugen er in kunt doen. DDR3 is namelijk compatible met DDR2 en DDR-normaal.