Quacka schreef op donderdag 02 april 2009 @ 20:04:
[...]
Is dat erg?
Ze hebben bij gedragen: immers hebben ze flink wat werk verricht in het modderen.
je mag de grens best wat hoger leggen, of misschien zelfs ook baseren op een minimaal aantal posts op het forum (+karmastand)
Ik heb het natuurlijk over volledige toegang: niet alleen leesrechten.
We kijken toch graag hoe een user op het forum post. De hele omgang en interactie op een forum is toch net even iets anders dan op de Frontpage (tuurlijk zijn er overeenkomsten).
Verder worden er in onze opinie helemaal geen belachelijke eisen gesteld aan toegangseisen voor HK. Elk gezond denkend en normaal postende user kan dus toegang krijgen.
edit:
Wat mensen schijnen te vergeten is dat GoT onderdeel is van Tweakers.net en dat het niet zo hoort te zijn dan een deel van het forum alleen bestemd is voor gebruikers die aan vage eigen voldoen. Natuurlijk mogen er best voorwaarden gesteld worden, maar nu is het maar een vaag inteelt gebeuren.
Je moet een bepaalde periode lid zijn, je moet een x-aantal posts hebben en je moet dan ook nog eens in het straatje passen van degene die bepaald of je toegang kan krijgen....
Overigens heb ik ook geen toegang en ik hoef ook helemaal geen toegang: En als ik dit in de toekomst wel zou willen, dan zou ik er nog niet om vragen....
Ga jij nu bepalen wat er allemaal wel en niet hoort op het forum
Ik wil niet zeggen dat de crew de wijsheid in pacht heeft, maar destijds hebben we voor een dergelijke procedure gekozen nadat verschillende onzin/kroeg/hk fora allemaal flopten vanwege het toegangsbeleid. O.a. op aangeven van de users. Met het huidige toegangsbeleid is de sfeer stukken beter en kijkt iedereen ook wel 2 keer uit om niet over de schreef te gaan en ook een zekere sociale controle uit te oefenen.
Daar mag je vinden wat je wil, noem het zelfs een vaag inteelt gebeuren, maar het screenen gebeurt zodanig dat iedereen een eerlijke kans krijgt en dat ook nog genoeg discussie mogelijk is om iemand wel/niet toegang te verlenen.
verder staat het iedereen vrij om toegang aan te vragen als ze aan de voorwaarden voldoen. Als je daar zelf geen behoefte aan hebt of het zelfs om principiele redenen weigert, moet je dat vooral doen
[
Voor 4% gewijzigd door
LuNaTiC op 05-04-2009 12:23
]