Read only toegang voor HK

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meriket
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-04 22:06
Als enthousiast lurker en minder enthousiast poster irriteer ik mee soms dat linkjes naar de zogenaamde huiskamer voor mij niet werken. Ik begrijp de toelatingspolicy, maar kan er niet een soort van read-only toegang worden gemaakt, waarbij iedereen wel de HK kan bereiken en lezen, maar er niet in kan posten. Hier zal in het verleden ongetwijfeld over zijn gediscuseerd (wat ik overigens niet kan vinden) maar mischien kan er nog een over nagedacht kunnen worden. Lezen kan toch geen enkel kwaad, of staat er top-secret-only-authorized-for-ubernerds-materiaal in de HK?

edit: Meriket is vanmorgen enorm blij geweest dat hij opeen toegang had tot de HK, toen het HAHA forum voor hem open ging. Geslaagde mop, ik ben 5 minuten in de waan geweest.

[ Voor 13% gewijzigd door Meriket op 01-04-2009 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

lijkt me meer iets voor LA

Tweakers.net Moddereter Forum -> Lieve Adjes

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Meriket schreef op woensdag 01 april 2009 @ 23:29:
Lezen kan toch geen enkel kwaad, of staat er top-secret-only-authorized-for-ubernerds-materiaal in de HK?
Er kunnen in de Huiskamer wel topics voorkomen die gevoelig liggen en door iedereen minstens HK-readonly toegang te geven help je het besloten karakter compleet om zeep :)

Verder is het zo dat vrijwel alle General Chatfora zoals de Huiskamer maar ook Stuffis Generalis, NSTM etc. niet tot de kern van Tweakers.net behoren en we er daarom ook niet teveel mee te koop willen lopen. De HK is eigenlijk beschikbaar voor een ieder die hier al even is en die zich normaal weet te gedragen, die hobbel zou ik er persoonlijk wel in willen houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Maak een [Serieus]-knop waarmee die topics onzichtbaar blijven, optioneel voor mensen die zich daartoe geroepen voelen. Probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Meriket schreef op woensdag 01 april 2009 @ 23:29:
Lezen kan toch geen enkel kwaad, of staat er top-secret-only-authorized-for-ubernerds-materiaal in de HK?
Wel, ttz, er worden ook vrij privé dingen in de HK gepost. Problemen in de familie, ziektes waar mensen zich over schamen,... enfin, ik geef maar wat voorbeelden. De bedoeling is dat die dingen binnen de HK blijven. Met andere woorden: het gaat 'm niet enkel over posten in de HK, maar vooral over dat lezen. Vanuit die optiek lijkt read-only access mij niet de bedoeling.

Edit: meh, SmartDoDo was me voor
Jejking schreef op woensdag 01 april 2009 @ 23:38:
Maak een [Serieus]-knop waarmee die topics onzichtbaar blijven, optioneel voor mensen die zich daartoe geroepen voelen. Probleem opgelost.
Dat maakt het wel wat ingewikkeld hé... ik denk niet dat de devvers daar op zitten wachten.

Edit: Oops, was een active topic, zie nu pas dat het een MOD topic is :X

[ Voor 26% gewijzigd door YellowOnline op 01-04-2009 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:54

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik ben van mening dat de HK niet 'read-only for non-hk users' moet worden vanwege de vele onderwerpen die men liever niet naar buiten lekt :) Alles wat in de kroeg, blijft in de kroeg. Tenzij je eruit wordt gezet, dan vlieg je met de stoel naar buiten ;)

btw: nerds in HK? De HK is juist voor luchtige onderwerpen. Daar zitten juist de meer sociale types :)
Jejking schreef op woensdag 01 april 2009 @ 23:38:
Gaan we nu alles weer categoriseren? Bad idea imo

[ Voor 29% gewijzigd door Outerspace op 01-04-2009 23:41 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meriket
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-04 22:06
Ok, ik begrijp dat HK niet voor iedereen is, maar ik gedraag me hier prima, maar post niet genoeg om toegang te krijgen. Terwijl ik wel aardig wat tijd op tweakers rondhang. Overigens gaat het me niet zozeer om de luchtige onderwerpen, want die zijn vaak alleen leuk als je zelf ook actief bent. Ik loop er echter tegenaan dat er vaak linkjes worden gegeven die wél serieus zijn (tenminste, dat denk ik dan), maar toch onbereikbaar. Voorbeeld: op de frontpage stond een bericht over het patientendossier, en daaronder de link onderwerp 1320930 , ik kan er niet in, maar het lijkt me wel interssant. Mischien kunnen dergelijke topics dan beter naar Wetenschap worden verplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Die staat netjes in NSTM aka Nieuws, Sport, TV & Muziek. Daar kan je na 50 posts en goed gedrag bij :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Outerspace schreef op woensdag 01 april 2009 @ 23:40:
Gaan we nu alles weer categoriseren? Bad idea imo
Dat is één oplossing en ik zeg niet dat het mijn favoriete is.

Een ander idee is inderdaad om belangrijke (serieuzere) topics meteen in SG te zetten en daar goed toezicht op te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Jejking schreef op woensdag 01 april 2009 @ 23:55:
[...]

Dat is één oplossing en ik zeg niet dat het mijn favoriete is.

Een ander idee is inderdaad om belangrijke (serieuzere) topics meteen in SG te zetten en daar goed toezicht op te houden.
Ben ik het niet mee eens :) Serieuze topics over zelfmoord / problemen thuis / of iets anders hoeft niet meteen in SG te staan. De meeste mensen zitten binnen no-time in SG en de HK heeft toch nog wel een drempel. Maar goed, misschien dat men daar anders over denkt dan ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantjeuh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07-2024

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

Outerspace schreef op woensdag 01 april 2009 @ 23:40:
btw: nerds in HK? De HK is juist voor luchtige onderwerpen. Daar zitten juist de meer sociale types :)
Is dat niet een contradictie ? Je moet eerst een 'nerd' zijn om als 'sociale mens' toegelaten mogen te worden tot de HK?!

Even ontopic;

Voor personen zoals mij is deze suggestie wel relevant. Ik heb een technische interesse/inslag (dus: Tweakers) maar niet zover dat ik allerlei mensen adviezen kan geven die hier nog niet gegeven zijn. Deze subcategorie valt wat mij betreft een beetje tussen schip en wal. Ik ben wel benieuwd naar de wat luchtigere topics, en zou hier ook wel in willen particperen, maar dat laatste even terzijde :)

Overigens ben ik het met de startposter eens, hetzij deze read-only toegang een toch iets lagere drempel mag hebben. Wel een drempel maar niet dat jan-de-willekeurige-zonet-geregistreerde-registratie noob er maar op kan komen. Gesloten karakter ja, maar helemaal open nee.

Overigens wat betreft de privé zaken, staan deze al niet zat op het internet. Zat verschillende fora waarbij bepaalde zaken toch aardig richting de privé sfeer gaan (ja, zelfs op fok hebben ze zo'n afdeling publiek beschikbaar). Ik begrijp overigens wel de keuze waarom Tweakers deze gesloten wil houden, daar niet van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Door een dergelijk forum read-only te maken krijg je alleen maar users die komen zeuren waarom ze er niet kunnen posten. En ik weet hoe irritant het is als je ergens niet kan/mag posten terwijl je wel een (zinnige) reply hebt :)

Buiten het feit dat ik persoonlijk geen meerwaarde zie om een forum als HK readonly te hebben (ook als normale user niet)

[ Voor 21% gewijzigd door Erkens op 02-04-2009 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hmm... heb je ook weer een punt. Lijkt me eigenlijk best uitgemaakte zaak dat read-only wel praktisch gezien haalbaar is maar vanuit theoretisch oogpunt geen handige move is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Een read only forum is echt vlees noch vis. 't is jammer voor de lurkers dat er grenzen zijn aan enkel lurken, maar eerlijk gezegd vind ik dat amper een argument om het lurken dan maar uit te breiden tot en met de HK. De keuze ligt bij de topicstarter: de HK is een deel van een community. Als je daar actief aan deel wilt nemen dan ben je van harte welkom, en als je liever alleen leest is dat ook goed, maar dan blijven er delen van de site gesloten. Vergelijk het maar met een kroeg die op maandagavond een besloten avond heeft voor de stamgasten. Ik snap best dat andere gasten nieuwsgierig kunnen zijn naar de maandagavond en daar ook wel zouden willen rondkijken maar dat is dan echt hun probleem.

En eerlijk gezegd moet ik er aan niet aan denken dat je een soort tweede-rangs HK toegang krijgt. Je gaat toch ook niet vragen of je op die stamgastenavond mag komen op voorwaarde dat je de hele avond je mond dicht zult houden? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Lustucru op 02-04-2009 00:36 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Overigens is het ook niet zo heel moeilijk om in de HK te komen. Zo heel streng zijn die eisen nu ook weer niet. Kwestie van over een langere periode even goed je best doen en beetje inspelen op de eenvoudigere topics en je bent binnen imo.

(Tenminste, zo lukte het mij 5 jaar geleden O-) )

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Waarom de toegang eigenlijk niet koppelen aan de karma en dus dat je de toegang kan regelen via de karmastore?

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Quacka schreef op donderdag 02 april 2009 @ 15:34:
Waarom de toegang eigenlijk niet koppelen aan de karma en dus dat je de toegang kan regelen via de karmastore?
Omdat je ook je complete karma met FP-reacties en productreviews bij elkaar kunt verdienen zonder dat je 1x op het forum bent geweest.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:11

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Omdat het dan natuurlijk wel erg gemakkelijk wordt, je gaat een dag goed zitten aan het modereren van reacties op de FP en je hebt de toegang te pakken zonder dat je actief ook maar iets hebt bijgedragen aan de community. Dat is althans mijn idee.

edit:
spuit 11

[ Voor 4% gewijzigd door SandaX op 02-04-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 08:41
Tsjah als men "read only" access gaat uitgeven voor de HK kan dat net zo goed ook voor de andere speciale fora's (zoals SG, Area 61 om maar een zijstraat te noemen) ook meteen dat gedaan worden als het het zo bekijkt :)

Verder ben ik het er niet echt mee eens. Kijk, natuurlijk is een forum om te communiceren maar wat heeft het voor nut zulke fora's te hebben als alsnog jan-en-alleman kan kijken (of zelfs posten)?

[ Voor 5% gewijzigd door Sypher op 02-04-2009 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:57
Het lijkt me geen zinnig idee om iets dat je kan verdienen al 'read only' aan te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
SandaX schreef op donderdag 02 april 2009 @ 15:37:
Omdat het dan natuurlijk wel erg gemakkelijk wordt, je gaat een dag goed zitten aan het modereren van reacties op de FP en je hebt de toegang te pakken zonder dat je actief ook maar iets hebt bijgedragen aan de community. Dat is althans mijn idee.

edit:
spuit 11
Is dat erg?
Ze hebben bij gedragen: immers hebben ze flink wat werk verricht in het modderen.
je mag de grens best wat hoger leggen, of misschien zelfs ook baseren op een minimaal aantal posts op het forum (+karmastand)
Ik heb het natuurlijk over volledige toegang: niet alleen leesrechten.

edit:
Wat mensen schijnen te vergeten is dat GoT onderdeel is van Tweakers.net en dat het niet zo hoort te zijn dan een deel van het forum alleen bestemd is voor gebruikers die aan vage eigen voldoen. Natuurlijk mogen er best voorwaarden gesteld worden, maar nu is het maar een vaag inteelt gebeuren.
Je moet een bepaalde periode lid zijn, je moet een x-aantal posts hebben en je moet dan ook nog eens in het straatje passen van degene die bepaald of je toegang kan krijgen....
Overigens heb ik ook geen toegang en ik hoef ook helemaal geen toegang: En als ik dit in de toekomst wel zou willen, dan zou ik er nog niet om vragen....

[ Voor 33% gewijzigd door Quacka op 02-04-2009 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Quacka schreef op donderdag 02 april 2009 @ 20:04:
[...]

I
edit:
Wat mensen schijnen te vergeten is dat GoT onderdeel is van Tweakers.net en dat het niet zo hoort te zijn dan een deel van het forum alleen bestemd is voor gebruikers die aan vage eigen voldoen. Natuurlijk mogen er best voorwaarden gesteld worden, maar nu is het maar een vaag inteelt gebeuren.
Je moet een bepaalde periode lid zijn, je moet een x-aantal posts hebben en je moet dan ook nog eens in het straatje passen van degene die bepaald of je toegang kan krijgen....
Overigens heb ik ook geen toegang en ik hoef ook helemaal geen toegang: En als ik dit in de toekomst wel zou willen, dan zou ik er nog niet om vragen....
Wat jij schijnt te vergeten is dat SG, HK en A61 een extraatje zijn en dat het feitelijk weinig van doen heeft met de rest van GoT en/of Tweakers.net . Logisch dat er drempelvoorwaarden worden gesteld, om het kaf van het koren te scheiden. Er zijn al genoeg problemen geweest in met name de HK.

En zoals je zelf zegt, als je niet ambieert te participeren hoef je helemaal niets te doen, jij blij, de rest blij..toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

[...]

Is dat erg?
Ze hebben bij gedragen: immers hebben ze flink wat werk verricht in het modderen.
je mag de grens best wat hoger leggen, of misschien zelfs ook baseren op een minimaal aantal posts op het forum (+karmastand)
Ik heb het natuurlijk over volledige toegang: niet alleen leesrechten.
We kijken toch graag hoe een user op het forum post. De hele omgang en interactie op een forum is toch net even iets anders dan op de Frontpage (tuurlijk zijn er overeenkomsten).

Verder worden er in onze opinie helemaal geen belachelijke eisen gesteld aan toegangseisen voor HK. Elk gezond denkend en normaal postende user kan dus toegang krijgen.
edit:
Ga jij nu bepalen wat er allemaal wel en niet hoort op het forum :?

Ik wil niet zeggen dat de crew de wijsheid in pacht heeft, maar destijds hebben we voor een dergelijke procedure gekozen nadat verschillende onzin/kroeg/hk fora allemaal flopten vanwege het toegangsbeleid. O.a. op aangeven van de users. Met het huidige toegangsbeleid is de sfeer stukken beter en kijkt iedereen ook wel 2 keer uit om niet over de schreef te gaan en ook een zekere sociale controle uit te oefenen.

Daar mag je vinden wat je wil, noem het zelfs een vaag inteelt gebeuren, maar het screenen gebeurt zodanig dat iedereen een eerlijke kans krijgt en dat ook nog genoeg discussie mogelijk is om iemand wel/niet toegang te verlenen.

verder staat het iedereen vrij om toegang aan te vragen als ze aan de voorwaarden voldoen. Als je daar zelf geen behoefte aan hebt of het zelfs om principiele redenen weigert, moet je dat vooral doen :)

[ Voor 4% gewijzigd door LuNaTiC op 05-04-2009 12:23 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
LuNaTiC schreef op zondag 05 april 2009 @ 12:21:
[...]

We kijken toch graag hoe een user op het forum post. De hele omgang en interactie op een forum is toch net even iets anders dan op de Frontpage (tuurlijk zijn er overeenkomsten).

Verder worden er in onze opinie helemaal geen belachelijke eisen gesteld aan toegangseisen voor HK. Elk gezond denkend en normaal postende user kan dus toegang krijgen.
Ik krijg anders na 3x of 4x zelfs nogsteeds geen toegang.
En dat terwijl ik niet geweldig rare dingen post, altijd actief ben, en zoveel mogelijk probeer bij te dragen aan de community.
Dan vraag ik me af, waarom ? :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Laatst online: 23-09 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

[...]

Wat mensen schijnen te vergeten is dat GoT onderdeel is van Tweakers.net en dat het niet zo hoort te zijn dan een deel van het forum alleen bestemd is voor gebruikers die aan vage eigen voldoen.
Welke vage eisen? We willen enkel weten of iemand zich wel zou gedragen in de Huiskamer. En met alle respect voor modereerwerk op de FP, op een forum reageren is anders. Als iemand alleen zou modereren op de FP heb je 0,0 inzicht in hoe die persoon zich in een redelijk vrij forum als de Huiskamer zou gaan posten.
Natuurlijk mogen er best voorwaarden gesteld worden, maar nu is het maar een vaag inteelt gebeuren.
Zoals gezegd, we willen wel ergens op kunnen beoordelen of iemand past in de Huiskamer. Gezien wat in het verleden in de Huiskamer is gebeurt is dat simpelweg een noodzakelijk kwaad. En of de crew iemand een lutser vind of niet is niet erg relevant bij het beoordelen. Wel of hij/zij zich als een lutser gedraagd :)
DennusB schreef op zondag 05 april 2009 @ 12:23:
[...]

[...]
Dan zou je het gewoon eens moeten vragen aan de persoon waarvan je de afwijzing kreeg, die moet je daar een duidelijk antwoord op kunnen geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

[...]

En dat terwijl ik niet geweldig rare dingen post, altijd actief ben, en zoveel mogelijk probeer bij te dragen aan de community.
Dit soort persoonlijke dingen kun je het beste bespreken met de mod die je heeft laten weten dat je niet toegelaten bent.

Verder vind ik HK readonly een erg slecht idee.
De HK is een extraatje voor mensen die een goede bijdrage leveren aan de techtopics. Lurkers doen dat niet of nauwelijks. Vervelend voor hen, maar dat is pech hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Terw_Dan schreef op zondag 05 april 2009 @ 12:29:
[...]

Dit soort persoonlijke dingen kun je het beste bespreken met de mod die je heeft laten weten dat je niet toegelaten bent.

Verder vind ik HK readonly een erg slecht idee.
De HK is een extraatje voor mensen die een goede bijdrage leveren aan de techtopics. Lurkers doen dat niet of nauwelijks. Vervelend voor hen, maar dat is pech hebben.
Nou niet per se hoor, dit is wel erg specifiek. In het meest ideale geval zien we het zo natuurlijk, maar het komt er gewoon op neer dat je gewoon lekker moet meedraaien op GoT zonder negatief op te vallen. Kortom, gedraag je naar de regels, wees vriendelijk voor elkaar, probeer behulpzaam te zijn en als je zelf iets vraagt, doe een beetje moeite.

Zo moeilijk is het allemaal echt niet.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
[...]

Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. ;)

(zelf ook net een paar dagen geleden toegang gevraagd, ben nog in afwachting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Ik heb hier 2 verschillende meningen.
Ik begrijp volledig wat de meesten hier zeggen over het feit dat een readonly oplossing, geen oplossing is.
Aan de andere kant heb ik net als de TS genoeg kennis om alles hier erg leuk te vinden, maar net niet genoeg om een meerwaarde aan een discussie toe te voegen (95% van de gevallen), terwijl ik toch graag die links zou willen volgen naar de HK (of welk extra forum dan ook).

Ben daarom maar begonnen bij makkelijke threads te posten in de hoop, dat ik genoeg leer om vaker te posten :)

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

LuNaTiC schreef op zondag 05 april 2009 @ 12:32:
[...]

Nou niet per se hoor, dit is wel erg specifiek. In het meest ideale geval zien we het zo natuurlijk, maar het komt er gewoon op neer dat je gewoon lekker moet meedraaien op GoT zonder negatief op te vallen. Kortom, gedraag je naar de regels, wees vriendelijk voor elkaar, probeer behulpzaam te zijn en als je zelf iets vraagt, doe een beetje moeite.

Zo moeilijk is het allemaal echt niet.
Maar dat zie ik dus als positieve bijdrage :P
Dat is niet moeilijk natuurlijk, maar zo zie ik het verschil in positief en negatief.

[ Voor 4% gewijzigd door TERW_DAN op 05-04-2009 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Terw_Dan schreef op zondag 05 april 2009 @ 13:14:
[...]

Maar dat zie ik dus als positieve bijdrage :P
Dat is niet moeilijk natuurlijk, maar zo zie ik het verschil in positief en negatief.
ah oke :P

ik wilde alleen even duidelijk hebben dat het dus een mythe is dat je per se een of andere techguru moet zijn die alleen maar ellenlange replies schrijft in de techfora. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als dat de eis was geweest was ik er ook niet in gekomen :+

Overigens vind ik read-only xs ook nergens voor nodig. Ten eerste is het een besloten forum waar mensen dus ook meer private informatie posten dan ze normaal zouden doen, met ro-xs zou dat effect weg zijn. Ten tweede is het toch al vrij zinloos om te gaan lurken in de hk, de meeste topics wil je, óf meedoen, óf wegblijven en de topics waar je dan nog wel aardig kunt lurken kan je andere plekken op het internet ook nog wel vinden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Exorcist schreef op zondag 05 april 2009 @ 12:08:
[...]

Wat jij schijnt te vergeten is dat SG, HK en A61 een extraatje zijn en dat het feitelijk weinig van doen heeft met de rest van GoT en/of Tweakers.net . Logisch dat er drempelvoorwaarden worden gesteld, om het kaf van het koren te scheiden. Er zijn al genoeg problemen geweest in met name de HK.

En zoals je zelf zegt, als je niet ambieert te participeren hoef je helemaal niets te doen, jij blij, de rest blij..toch?
Ja hoor, ik ben blij. Ik geef alleen mijn mening. Men mag ermee doen wat ze willen.... (dus op dit moment niets: kwartje zal nog wel een keer vallen 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

HK heeft altijd iets exclusiefs gehad, net dat beetje extra flair op 't forum.
persoonlijk ben ik van mening dat dit zo dient te blijven, immers niet voor niets een meerwaarde die je krijgt als jij je als usertje beetje gedraagd

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Pagina: 1