Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

win xp scherm resolutie te groot (vanzelf verandert)

Pagina: 1
Acties:

• seba
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-11 17:36
Hallo,

Ik heb een probleem met win xp sp3.
Ik heb het onlangs opnieuw geïnstalleerd, en sinds dien heb ik al 2 keer volgend probleem gehad:
Ik start mijn computer opnieuw op, ik zie het windows laad scherm etc, maar vanaf het inlogscherm is alles zwart.

Na wat prutsen kwam ik tot de vaststelling dat de resolutie plots te groot stond, via safe mode of vga enabled mode kon ik er wel nog op. Toen heb ik in vga mode de resolutie op het minimum gezet en ging het weer.

Nu heb ik dus terug een zwart scherm, maar ook in vga enabled mode. Enkel safe mode werkt, maar daar heeft de scherm resolutie veranderen geen effect op de scherm resolutie buiten safe mode.

Wat me verder opviel is dat het statuslampje van mijn monitor normaal blauw is wanneer de computer actief is, en oranje wanneer de computer in slaapstand of af ligt. Nu blijft het lampje blauw, zelf al ligt de computer af.

weet iemand hoe dit kan, en wat ik er aan kan doen?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Goede drivers geinstalleerd?

Money for nothin' and your chicks for free

• seba
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-11 17:36
Wel, de eerste keer waren het de originele drivers die bij m'n pc zaten (was wel xp sp2 toen, nu sp3). toen heb ik ook eens geprobeert met degene windows automatisch installeerde, maar dus hetzelfde probleem

Nu heb ik de 185.85, omdat ik ze juist op de homepagina zag staan, en gaat het weer.

Maar ik weet nu niet of het probleem weer gaat voorkomen. Ik leg nu mijn pc niet meer af, maar da's uiteraard geen ideale oplossing.

• TCP_IP
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-11 20:42
Had een soortgelijk probleem, oplossing was in msnconfig wat uitvinken

[Vista] black screen