Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kan Componenten niet aanclicken @ Pricewatch/Productreviews?

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Topicstarter
Als ik naar http://tweakers.net/pricewatch/reviews/cat/55 ga bijvoorbeeld dan kan ik boven bij
code:
1
Index » Pricewatch » Componenten » Overclocking & Cooling » Productreviews

alles aanclicken behalve Componenten :? Is dit express zo gedaan of toch een bugje ?

Firefox 3.0.10 en IE7 @ XP Pro :)

Mantis pagina van T.net ben ik effe de link van kwijt :$

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik kan componenten inderdaad ook niet aanklikken.

Chrome 2.0.177.1 @ Vista Ultimate

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• PromoX
  • Laatst online: 18-11 14:44

PromoX

Flying solo

Waarom zou je componenten aan willen klikken als je via 'Pricewatch' het overzicht van de componenten te zien krijgt? Het zal dan meer ter indicatie zijn in welke categorie (componenten, randapparatuur, enz.) je op dat moment zit.

[ Voor 4% gewijzigd door PromoX op 08-05-2009 14:28 ]

And I'm the only one and I walk alone.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hier ook @ Firefox 3.0.10 op Vista 32-bit.

Máár, als je terug naar de root gaat (Pricewatch) kun je andere soortgelijke kopjes ook niet aanklikken: Randapparatuur en Systemen bijvoorbeeld.

Ik denk dus dat dit geen bug is, maar opzettelijk. Maar ik ben geen devver natuurlijk ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Topicstarter
Tja als je naar http://tweakers.net/pricewatch/ gaat kan je ook alsnog "Prijzen" aanclicken en verandert er eigenlijk niks :D
Het is meer voor de logica en volledigheid. Zie ook net dat je Componenten vetgedrukt rechts vanuit de Pricewatch ook niet kan aanclicken. Je zou dan eigenlijk een aparte pagina met alleen de mogelijke "Component keuzes" moeten krijgen/verwachten.

Hmm...

Gewoon alle mogelijkheden gelijktrekken dan wel door ze toe te voegen of te verwijderen :? :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Componenten is een 'hoofdcategorie' en is daarom niet toegankelijk voor het overzicht. Net zo goed kun je niet in Randapparatuur, Systemen en dergelijke. Het is maar de vraag hoe zinvol een dergelijke categorie pagina zou zijn: er wordt dan immers een lijst van producten getoond die waarschijnlijk voor niemand interessant is. Dat het een beetje wennen kan zijn (de meeste woorden zijn links in de bradcrumb), dat kan ik mij echter wel voorstellen.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Inmiddels wel aanklikbaar met PW 3.5 :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.