Ik heb momenteel het volgende:
-MSI K8N Diamond Plus
-Enermax Liberty 500 Watt
-AMD Athlon X2 3800+
-2Gb (4x 512) Kingston DDR400 Dual Channel
-2x Asus Extreme N6600GT
-Creative sound Blaster Audigy SE H/W audio 7.1 CH Surround Sound (onboard)
-MSI Dualnet Card (BT & Wifi)
-Zalman ZM-MFC1 fancontroller
-Zalman 7000b-Cu proc. cooler
-3 x WD 250 Gig SATA 2
-NEC 3550 CD-DVD RW
Alles netjes verpakt in een Pianozwarte aOpen H600 met een transparant zijpanel en 4 extra casefans.
Systeem heb ik precies drie jaar geleden in elkaar gezet.
Toen ik ging zoeken naar war extra geheugen dacht ik met een paar tientjes klaar te zijn... maar wat schertste mijn verbazing: DDR 400 is reteduur. Dit in overweging nemend samen met de kosten van een nieuw te bouwen systeem, mid-end onderdelen zijn echt super goedkoop in verhouding met drie jaar geleden, heeft mij tot bovenstaande overweging gebracht.
Dus wie heeft er klinkend advies?? En wat is bovenstaande systeem eventueel nog waard als ik het ga vervangen?? Totaal verkopen of in parts? etc....
Toen ik dit bouwde was het iig een reteduur spul en dat vergeet ik niet zo maar.
-MSI K8N Diamond Plus
-Enermax Liberty 500 Watt
-AMD Athlon X2 3800+
-2Gb (4x 512) Kingston DDR400 Dual Channel
-2x Asus Extreme N6600GT
-Creative sound Blaster Audigy SE H/W audio 7.1 CH Surround Sound (onboard)
-MSI Dualnet Card (BT & Wifi)
-Zalman ZM-MFC1 fancontroller
-Zalman 7000b-Cu proc. cooler
-3 x WD 250 Gig SATA 2
-NEC 3550 CD-DVD RW
Alles netjes verpakt in een Pianozwarte aOpen H600 met een transparant zijpanel en 4 extra casefans.
Systeem heb ik precies drie jaar geleden in elkaar gezet.
Toen ik ging zoeken naar war extra geheugen dacht ik met een paar tientjes klaar te zijn... maar wat schertste mijn verbazing: DDR 400 is reteduur. Dit in overweging nemend samen met de kosten van een nieuw te bouwen systeem, mid-end onderdelen zijn echt super goedkoop in verhouding met drie jaar geleden, heeft mij tot bovenstaande overweging gebracht.
Dus wie heeft er klinkend advies?? En wat is bovenstaande systeem eventueel nog waard als ik het ga vervangen?? Totaal verkopen of in parts? etc....
Toen ik dit bouwde was het iig een reteduur spul en dat vergeet ik niet zo maar.
[ Voor 3% gewijzigd door Dust2Dust op 08-05-2009 11:59 ]