Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Harde schijf probleem?

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 12:52
Beste tweakers,

Ik heb al een hele tijd een ongelofelijk vaag probleem. Toen ik laatst eens ging bekijken hoeveel ruimte ik nog over had op mijn harde schijf kwam ik erachter dat er best veel ruimte gebruikt is, terwijl ik naar mijn weten niet zo veel erop heb staan.

Ik heb één partitie, namelijk C, van 219GB. Als ik bij de eigenschappen van de C schijf kijk, zie ik dat er 105GB gebruikt is, en er 114GB over is. Wanneer ik de grootte van al mijn folders op de C schijf echter bij elkaar optel, kom ik uit op ongeveer 73,3GB. Dit zijn de folders die op mijn C schijf staan:

Gebruikers -> 25.9GB
NVIDIA -> 119MB (te verwaarlozen)
Program Files -> 31GB
Unreal Tournament -> 533MB (te verwaarlozen)
Windows -> 15.8GB

Mijn vraag aan jullie is dan ook: waar is de rest van al mijn GB's gebleven? Ik heb mijn harde schijf al een keer geformatteerd in de hoop dat het probleem dan over zou zijn, maar niets is minder waar helaas.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dit lijkt me een geeigend moment om een kijkje in de Windows Clients - FAQ te nemen.

Daar staat jouw vraag namelijk letterlijk in, evenals de richtingen waar je het in kan zoeken.
Over zoeken gesproken: dat werkt hier op het forum ook.
Zou je dat éérst willen doen voor je een topic opent? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.