Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Beste manier om PHPbb/Vbulletin te intergreren in Joomla

Pagina: 1
Acties:
  • 1.185 views

• martijnsnoek
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-05-2023
Hallo,

misschien bestaat er al ergens een topic over hier, maar ik heb niets kunnen vinden wat overeen kwam met mijn vraag.

Ik heb momenteel een joomla portal draaiende, waar ik een PHPbb of Vbulletin forum in wil intergreren.
Ik heb diverse oplossingen gevonden, waaronder (volgens mij ook de populairste) Mehdi's PHPbb bridge.

Welke plugin/bridge is het beste om te gebruiken voor een goed druk bezocht forum van phpbb of vbulletin??

Bij voorbaat dank!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Ik draai zelf ook een site in Joomla en ondervind vaak problemen met dit soort plugins.
Het is misschien een omslachtige oplossing maar ik draai binnen mijn Joomla site een volledige wordpress blog gewoon via een iframe.
Op deze manier heb ik een beter overicht over de verschillende elementen.

nikszolekkeralss.exe

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:23

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Staat er in [Ervaringen] Joomla 1.5 CMS niet een goede beschrijving van? Of op de support fora van Joomla zelf?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• martijnsnoek
dankje voor jullie reacties, ik ga het gewoon eens proberen.

ik zit echter nu met een ander probleem, en dat is dat ik het forum niet geinstalleerd krijg. ik heb alle files geupload, en wanneer ik deze wil benaderen voor het installeren kom ik er niet in, terwijl ze wel vrij gegeven staan als uitgelegd in de manual.

ook is het config bestand vanaf het gedownloade packadge uit, leeg, dit was vroeger wat ik mij kan heugen nooit zo toch?? deze moest je toch altijd aanpassen naar database e.d.??

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik gebruik voor een van mijn joomla sites phpBB3 icm joomla 1.5.x en community builder, de bridge plugin die daarvoor gebruikt word is rockbridge, werkt erg goed op paar kleine dingetjes na maar die waren wel te fixen.

Wat versta je eigenlijk onder druk bezocht?

[ Voor 9% gewijzigd door mad_max234 op 09-05-2009 03:18 ]

-Andere hobby- -

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Dat is geen bridge voor phpBB of Vbulletin. ;)

Word hier gevraagd om een bridge die dus het inloggen regelt van zowel joomla als phpBB of Vbulletin board, zodat als je inlogt bij joomla je ook gelijk op het forum bent ingelogd.

-Andere hobby- -

• martijnsnoek
mad_max234 schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 03:23:
Dat is geen bridge voor phpBB of Vbulletin. ;)

Word hier gevraagd om een bridge die dus het inloggen regelt van zowel joomla als phpBB of Vbulletin board, zodat als je inlogt bij joomla je ook gelijk op het forum bent ingelogd.
dankje voor jullie reacties!

Ik versta onder druk bezocht, dat het een intern forum is voor het bedrijf waar ik voor werk, voor +/-350 man. Die zullen niet allemaal tegelijk online zijn de hele dag, maar laat het er eens 100 zijn die de hele dag door online zijn.

Kan de rockbridge plugin dat aan denk je?? en welke aanpassingen heb je het over??

• pvbeersum
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-07-2022
Hallo Allen,

Ik denk dat jullie op zoek zijn naar een bridge zoals JFusion dat heeft. Werkt erg makkelijk en handing.

Link: http://www.jfusion.org/

Ik werk er zelf ook mee, en werkt erg prettig.

• fvdberg
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-11 20:06
hmm waarom zie ik dit topic nu pas?

ik loop al maanden te rotzooien met dingen als rokbridge, en niets werkt zoals ik wil. jfusion heeft voor mij dit probleem verholpen. eindelijk werkt het!

forum embedden als iframe en users syncen met jfusion. super bedankt!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:23

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

En daarvoor moet je dit topic na 16 maanden uit de sloot trekken?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.