Toon posts:

iBood product forum reacties nep?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 23:53
Ossi schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:39:
Bij de laatste iboodhunt een mediaplayer gekocht die met kleine 2 weekjes binnen was.
Wat dat betreft geen probleem.

Echter was het product niet wat ik er van had verwacht (voornamelijke vanwege te weinig tijd om uit te zoeken wat het product precies is). Dus het product terug gestuurd en nu meer dan een maand later nog steeds geen geld ontvangen, op de contactformulieren reageren ze niet...
Ik koop in ieder geval nooit weer wat bij ibood.

**kleine edit ter verduidelijking
Kleine update.

Ik heb zo net EINDELIJK een reactie gekregen van iBood over mijn retourzending.
Mijn bericht was verzonden op 13 september 2011 en vandaag 5 oktober krijg ik eindelijk een reactie...
De melding was dat het pakket ontvangen was en dat ze mijn rekeningnummer etc wilden ontvangen en dat het teruggestort zou worden.
Het is toch schandalig dat een bedrijf daar bijna een maand voor nodig heeft, een bedrijf wat nota bene gericht is op online communicatie en mijn inziens toch ondertussen wel professioneel zou moeten zijn met het versturen en ontvangen van pakketjes. 8)7

Voor mij geen iBood meer, ondanks de soms wel erg interessante deals :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ossi schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:40:
[...]
Voor mij geen iBood meer, ondanks de soms wel erg interessante deals :|
Amen.

Ik had iets besteld tijdens de hunt maar het is nooit geleverd, na het negeren van mijn mails naar hun toe heb ik als laatste mail geeist dat ik mijn geld terug wil. Na paar weken kreeg ik reactie en de vraag om mijn bankrekening...zal ongetwijfeld nog een maand duren voordat ik mijn geld terug zie.

Dus ook voor mij geen iBood meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Vandaag is Ibood ook niet de goedkoopste met hun Transcend kaartjes:

http://www.amazon.co.uk/T...TF8&qid=1320392816&sr=8-2

Met Free supersaver shipping kom je hier uit op EUR 33.5 voor 2.
Pagina: 1 2 Laatste